Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
AutoStop end Go
Autor Wiadomość
congito 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 23
Skąd: Żary
Wysłany: 19-10-2013, 22:00   AutoStop end Go

Witam.
czy może już ktoś wie, jak i kiedy można wyłączyć to AS&G ?
U mnie wciskam ten przycisk off i nic się nie dzieje a jak się zatrzymam to po kilku sekundach silnik mi gaśnie. :doubt:
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 20-10-2013, 12:52   

Prawdopodobnie żeby wyłączyć system trzeba przytrzymać w/w przez Ciebie przycisk do chwili sygnału dźwiękowego lub optycznego na ekranie, czyli przez ok 3-5 sec. Podobnie jest z przyciskiem ASC. Zapewne w instrukcji jest to opisane.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
congito 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 23
Skąd: Żary
Wysłany: 20-10-2013, 17:19   

Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min.
Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 20-10-2013, 17:59   

congito napisał/a:
Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min.
Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc.
A napewno da sie to wylaczyc na 100%? Moze na nie wszystkich rynkach ta funkcja jest do wylaczenia? Tresc instrukcji obslugi jest ogolna i nawiazuje do danego modelu z zastrzezeniem ze nie wszystkie funkcje sa dostepne na kazdym rynku.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-10-2013, 20:41   

Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY.
Może to jest powodem ?
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
congito 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 23
Skąd: Żary
Wysłany: 20-10-2013, 22:11   

"Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY.
Może to jest powodem ?"

Niestety z zaciągniętym heblem - też nie udało się wyłączyć AS&G :(
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 20-10-2013, 22:53   

congito napisał/a:
"Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY.
Może to jest powodem ?"

Niestety z zaciągniętym heblem - też nie udało się wyłączyć AS&G :(
W takim razie jedz do ASO i pytaj jak to jest :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Mac_Man1 
Forumowicz


Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 21-10-2013, 11:04   

congito napisał/a:
Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min.
Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc.


Powinno się wyłączyć od razu po wciśnięciu (krótkotrwałym, na uruchomionym silniku) przycisku AS&G OFF - powinien pojawić się komunikat na pulpicie (jak jest ON to zielony, OFF pomarańczowy), jeżeli nie to coś jest ne tak ... no chyba, że mówimy o pernamentu wyłączeniu ... to sam bym chciał wiedzieć ....
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 21-10-2013, 13:11   

To jeszcze dorzucę, że AS&G można wyłączyć tak jak pisał Mac Man, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu , AS&G będzie znów aktywny. Czyli trzeba go każdorazowo wyłączać po uruchomieniu auta, jeśli ktoś tego nie lubi.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-10-2013, 13:19   

A nie wystarczy trzymanie sprzęgła wciśniętego po prostu? W jakich sytuacjach Wam to przeszkadza bo nie mogę sobie tego wyobrazić.... Jak stoję na przejeździe kolejowym to wrzucam luz - niech sobie gasi auto. Jak poruszam się w korku/czekam na światłach to nie "wylozowywuje" samochodu i nie gasi... Tak to chyba działa?

Aaaa no tak w skrzyni ręcznej, a w CVT kiedy gasi?
 
 
Mac_Man1 
Forumowicz


Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 21-10-2013, 16:42   

jurekschroda napisał/a:
To jeszcze dorzucę, że AS&G można wyłączyć tak jak pisał Mac Man, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu , AS&G będzie znów aktywny. Czyli trzeba go każdorazowo wyłączać po uruchomieniu auta, jeśli ktoś tego nie lubi.


Wszystko się zgadza ... niestety. Pytałem w serwisie czy nie mają jakiegoś sposobu, że to wyłączyć na stałe albo odwrócić działanie tzn. domyślnie wyłączony a jak ktoś lubi to może włączyć. Powiedziano mi, że nie da się ... a szkoda bo o ile jestem umiarkowanym "proeko" to w OIII jest to trochę niedopracowane (według mnie). W lecie jak klima + system audio obciążąją akumulator to wyłączenie rzadko trwa cały np. postój na światłach. Tzn. zatrzymuje się i samochód gaśnie ale po chwili się uruchamia, bo pewnie uznaje, że jest za duży pobór energii .... jest to bezsensowne i irytujące. Bo o ile w chwili ruszania uruchomienie silnika jest prawie niezauważalne to podczas postoju jak najbardziej. Ciekawi mnie jak to działa u innych?

[ Dodano: 21-10-2013, 16:46 ]
krzychu napisał/a:
A nie wystarczy trzymanie sprzęgła wciśniętego po prostu? W jakich sytuacjach Wam to przeszkadza bo nie mogę sobie tego wyobrazić.... Jak stoję na przejeździe kolejowym to wrzucam luz - niech sobie gasi auto. Jak poruszam się w korku/czekam na światłach to nie "wylozowywuje" samochodu i nie gasi... Tak to chyba działa?

Aaaa no tak w skrzyni ręcznej, a w CVT kiedy gasi?


Ze skrzynią CVT to rzeczywiście nie zadziała :wink:
Ale zauważyłem pewną prawidłowość i prosiłbym Forumowiczów, którzy mają podobny napęd i "prześwietny" system Stop@Go o sprawdzenia. Jeżeli nie dościskam hamulca "do spodu" (tam oczywiście gdzie to możliwe, pod górkę i z górki nie radzę :shock: ) to auto nie gaśnie ... może to tylko złudzenie.
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 21-10-2013, 22:09   

W Audi A6 S&G działa tak jak w OIII - silnik gaśnie a po chwili się odpala bo mu brakuje prądu :)
_________________
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 22-10-2013, 09:15   

Mac_Man1 napisał/a:
jest to bezsensowne i irytujące. Bo o ile w chwili ruszania uruchomienie silnika jest prawie niezauważalne to podczas postoju jak najbardziej. Ciekawi mnie jak to działa u innych?

BMW ma identycznie, nie chodzi tu o oszczędzanie akumulatora a bardziej o coś co się nazywa komfort, tzn. jeśli silnik nie jest rozgrzany nie zacznie działąć S&G, jeśli masz ustawione na klimie 18 stopni i temp. nie została osiągnięta też nie zadziała S&G, takie założenia chyba wszystcy przyjmują.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
congito 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 23
Skąd: Żary
Wysłany: 30-10-2013, 06:20   

Witam.
Wizyta w serwisie - przycisk wyłącza i załącz AS&G. Podobno był potrzebny " :roll: reset oprogramowania". :roll:
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 30-10-2013, 11:28   

Czyli co ? Teraz już AS&G nie włącza się domyślnie po każdym uruchomieniu silnika ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.