[EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny |
Autor |
Wiadomość |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 10-11-2013, 10:40 [EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny
|
|
|
Witam, wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina. Nie bede juz jej regenerowal tylko postanowiłem kupić inna. Mam pytanie. Czy w EA6X byly montowane dwa rozne rodzaje turbin? |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 10-11-2013, 11:58
|
|
|
Z tego co wiem w tym modelu nie było różnic na turbinie pisze oznaczenie TD 04 ....
Dread87 napisał/a: | wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina |
Była regenerowana ?
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=410 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 10-11-2013, 12:34
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Turbina o oznaczeniu TD05H do jakich silnikow była montowana? |
Troche dziwne powinno być TD 04 .....
Twoja z lancera , eclipse http://site.scrollproduct...mark=MITSUBISHI |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 10-11-2013, 22:00
|
|
|
shopping.kinugawaturbo.com/turbinewheelmitsubishidsm1gtd05h14b16g18g20g.aspx
Tu jest napisane że montowali to w wielu autach |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-11-2013, 23:04
|
|
|
TD05H - oznaczenie strony gorącej
14B - oznaczenie profilu i wielkości strony zimnej (kompresora), 14B kompresor do diesla.
[ Dodano: 10-11-2013, 22:06 ]
misjonarz. napisał/a: |
Tu jest napisane że montowali to w wielu autach |
Co nie znaczy że turbiny są te same.
To oznaczenia bebechów turbiny a nie kształtu muszli. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-11-2013, 11:46
|
|
|
Które?
Bo w obrębie nawet jednego typu są odmiany różniące się diametralnie.
Musisz sobie spisać dokładny numer z turbiny (wygrawerowany na tabliczce znamionowej na zimnej stronie), wtedy będziesz wiedział czego szukać.
Z TD05H-14B jest chyba 17 różnych turbin.
[ Dodano: 11-11-2013, 10:51 ]
Poza tym zgodzę się z Milo, że w 4D68 to raczej siedzi mniejsza turbina TD04S-coś tam. Ta TD05 coś za duża mi się wydaje do generowanej mocy. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 11-11-2013, 16:43
|
|
|
Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 12-11-2013, 16:26
|
|
|
milo napisał/a: | Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd | Ja kombinuję tak samo...U mnie jest TF035HS-10T. Taka sama jak TDO4 tyko ma cieńszy wałek i na tym się właśnie przejechałem, ale już zamówiłem dobry zestaw. Jak zrobię to napisze co i jak. Zestaw kosztował 160 zyla. 160 to nie 600-700 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24-11-2013, 14:58
|
|
|
No to chłopaki bede mial inne turbo;) ze szwagrem kombinowalismy jak zabrac sie za montaz wiekszej turbawki bez modyfikacji... Udalo sie opracowac adapter z płytki aluminiowej o grubosci 20mm. Turbo jeszcze nie zamontowane, ale jak bede montowal, zrobie zdjecia;)
[ Dodano: 24-11-2013, 15:14 ]
Przy okazji, ze bede mial wydajniejsza turbine, chcialem zapytac czy istnieje mozliwosc mechanicznej regulacji pompy wtryskowej tak, zeby podawała wiekszą dawke paliwa? |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-11-2013, 15:35
|
|
|
Cisnienie powinno być 0,65 bara po przekroczeniu tej wartości bedzie odciecie paliwa i dławienie silnika o dziwo kontrolka silnika nie zapala się
Na jakie cisnienie chcesz podkręcic bo jest mozliwosc |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24-11-2013, 15:41
|
|
|
milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;) Nie wiedzialem. Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P
Sam nie wiem na ile, bo nie wiem jak turbo bedzie sie sprawowało. Poki co chce sie zorientowac czy sie da i jak;)
[ Dodano: 24-11-2013, 15:41 ]
Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;)
No chyba ze podniesienie cisnienia wplynie na ilosc dawki paliwa, tylko chcialbym wiedziec czy to ma sens;P |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-11-2013, 15:54
|
|
|
Dread87 napisał/a: | milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;) |
Raz zwiekszyłem cisnienie turbiny po przekroczeniu 0,65 bara dostał czkawki
Jak chcesz sie bawić z turbiną - zmiana to lepiej zaopatrz się w zegar cisnienia turbo bedziesz miał kontrole i zabezpieczenie
Dread87 napisał/a: | Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P |
Bo cisnienie nie przekroczyło 0,65 bara i gruszka spełniła swoja role
Dread87 napisał/a: | Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;) |
Jak paliwo to i ciśnienie chcesz batorym jezdzic ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
|