Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny
Autor Wiadomość
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
  Wysłany: 10-11-2013, 10:40   [EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny

Witam, wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina. Nie bede juz jej regenerowal tylko postanowiłem kupić inna. Mam pytanie. Czy w EA6X byly montowane dwa rozne rodzaje turbin?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-11-2013, 11:58   

Z tego co wiem w tym modelu nie było różnic na turbinie pisze oznaczenie TD 04 ....
Dread87 napisał/a:
wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina

Była regenerowana ? :shock:

http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=410
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 10-11-2013, 12:10   

Turbina o oznaczeniu TD05H do jakich silnikow była montowana?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-11-2013, 12:34   

Dread87 napisał/a:
Turbina o oznaczeniu TD05H do jakich silnikow była montowana?

Troche dziwne powinno być TD 04 .....
Twoja z lancera :?: , eclipse :?: http://site.scrollproduct...mark=MITSUBISHI
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 10-11-2013, 22:00   

shopping.kinugawaturbo.com/turbinewheelmitsubishidsm1gtd05h14b16g18g20g.aspx
Tu jest napisane że montowali to w wielu autach
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 10-11-2013, 23:04   

TD05H - oznaczenie strony gorącej
14B - oznaczenie profilu i wielkości strony zimnej (kompresora), 14B kompresor do diesla.

[ Dodano: 10-11-2013, 22:06 ]
misjonarz. napisał/a:

Tu jest napisane że montowali to w wielu autach

Co nie znaczy że turbiny są te same.
To oznaczenia bebechów turbiny a nie kształtu muszli.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 11-11-2013, 10:08   

swinks_UK, to turbo podejdzie do mojego złomka?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-11-2013, 11:46   

Które?
Bo w obrębie nawet jednego typu są odmiany różniące się diametralnie.
Musisz sobie spisać dokładny numer z turbiny (wygrawerowany na tabliczce znamionowej na zimnej stronie), wtedy będziesz wiedział czego szukać.
Z TD05H-14B jest chyba 17 różnych turbin. :wink:

[ Dodano: 11-11-2013, 10:51 ]
Poza tym zgodzę się z Milo, że w 4D68 to raczej siedzi mniejsza turbina TD04S-coś tam. Ta TD05 coś za duża mi się wydaje do generowanej mocy.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 11-11-2013, 16:43   

Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok :D i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 12-11-2013, 16:26   

milo napisał/a:
Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok :D i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd :shock:
Ja kombinuję tak samo...U mnie jest TF035HS-10T. Taka sama jak TDO4 tyko ma cieńszy wałek i na tym się właśnie przejechałem, ale już zamówiłem dobry zestaw. Jak zrobię to napisze co i jak. Zestaw kosztował 160 zyla. 160 to nie 600-700 :wink:
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-11-2013, 14:58   

No to chłopaki bede mial inne turbo;) ze szwagrem kombinowalismy jak zabrac sie za montaz wiekszej turbawki bez modyfikacji... Udalo sie opracowac adapter z płytki aluminiowej o grubosci 20mm. Turbo jeszcze nie zamontowane, ale jak bede montowal, zrobie zdjecia;)

[ Dodano: 24-11-2013, 15:14 ]
Przy okazji, ze bede mial wydajniejsza turbine, chcialem zapytac czy istnieje mozliwosc mechanicznej regulacji pompy wtryskowej tak, zeby podawała wiekszą dawke paliwa?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 24-11-2013, 15:35   

Cisnienie powinno być 0,65 bara po przekroczeniu tej wartości bedzie odciecie paliwa i dławienie silnika o dziwo kontrolka silnika nie zapala się :shock:
Na jakie cisnienie chcesz podkręcic :?: bo jest mozliwosc :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-11-2013, 15:41   

milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;) Nie wiedzialem. Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P
Sam nie wiem na ile, bo nie wiem jak turbo bedzie sie sprawowało. Poki co chce sie zorientowac czy sie da i jak;)

[ Dodano: 24-11-2013, 15:41 ]
Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;)
No chyba ze podniesienie cisnienia wplynie na ilosc dawki paliwa, tylko chcialbym wiedziec czy to ma sens;P
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 24-11-2013, 15:54   

Dread87 napisał/a:
milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;)

Raz zwiekszyłem cisnienie turbiny po przekroczeniu 0,65 bara dostał czkawki :shock:
Jak chcesz sie bawić z turbiną - zmiana to lepiej zaopatrz się w zegar cisnienia turbo bedziesz miał kontrole i zabezpieczenie
Dread87 napisał/a:
Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P

Bo cisnienie nie przekroczyło 0,65 bara i gruszka spełniła swoja role :D
Dread87 napisał/a:
Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;)

Jak paliwo to i ciśnienie chcesz batorym jezdzic ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-11-2013, 15:59   

To napisz mi jeszcze jak to zrobic;P
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.