Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:15 |
Czy fotel podlega gwaranacji ?? |
Autor |
Wiadomość |
xytras31 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2013, 09:16 Czy fotel podlega gwaranacji ??
|
|
|
Witam - co prawda wiem że mogę sprawdzić w warunkach gwarancji ale nie mam jej przy sobie.. a może ktoś się spotkał z podobnym problemem.
Wykrusza mi się gąbka z siedzenia kierowcy, pytanie czy jest to objęte gwarancją ?? czy powiedzą mi - pan jest za ciężki i to nie podlega gwarancji ??
Miał ktoś podobny problem ? |
|
|
|
 |
tomko
Forumowicz
Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 118 Skąd: Bartenstein
|
Wysłany: 14-08-2013, 09:48
|
|
|
Mialem ten sam problem, zrobili mi w ramach gwarancji w ASO w Olsztynie i do tej pory problem nie wystepuje a minęło juz prawie 3 lata |
|
|
|
 |
xytras31 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2013, 11:47
|
|
|
tomko, dzięki kolego - zbliża się koniec gwarancji więc trzeba korzystać,,,,powiedz mi na długo musiałeś pozbyć się autka ? |
|
|
|
 |
tomko
Forumowicz
Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 118 Skąd: Bartenstein
|
Wysłany: 14-08-2013, 13:50
|
|
|
umowilem sie wczesniej, zamowili cos tam co bylo potrzebne i wymienili podczas przegladu, wiec o pozbyciu sie nie bylo mowy |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-11-2013, 12:31
|
|
|
W normalnych firmach (chocby BMW, Audi a nawet Ford) przy zgloszeniu takiego defektu fotel jest wysylany do dostawcy a klient dostaje nowy.
niestety w Mitsubishi najczesciej zlewaja ta sprawe lub chalupniczo naprawiaja.
Przykladowo, ja zglaszalem skrzypienie piany siedziska fotela kierowcy to mi upchali tam jakas szmate...tak naprawia ASO Mitsu w PL. A najczesciej zlewaja klienta ironicznie komentujac (ASO Mitsu we Wroclawiu) i niczego nie uznajac uwazajac to za klienckie fanaberie...
Podobnie naprawili chalasowanie dolotu powietrza.....opaski zalatwily sprawe w aucie za 125tys na gwarancji he he żenua
Auta fajne ale serwis - porazka
Dlatego kolejnego Mitsubishi NIE BEDZIE. Sorrry ale obecnie jest w czym przebierac u konkurencji (niemalej) |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
Ostatnio zmieniony przez dab 22-11-2013, 14:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 22-11-2013, 12:42
|
|
|
dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 22-11-2013, 15:22
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem | Nie mozna generalizowac i wrzucac wszystkiego do 1 worka. Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. Kazda sprawa jest indywidualna. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-11-2013, 16:17
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. | w PL czy w S? BO u Ciebie to różnie bywało
dab napisał/a: | Auta fajne ale serwis - porazka | Nie można generalizować, ale generalnie popieram wszystkim czterema kołami MMC czyta i wyciąga wnioski czy tylko czyta, czy dalej uważa pomimo lecących na łeb słupków sprzedaży, że to klienci są winni?
dab napisał/a: | Dlatego kolejnego Mitsubishi NIE BEDZIE | U mnie już ponad rok nie ma i też NIE BĘDZIE . Zniechęcać klientów w miarę zadowolonych z samochodów to sukces |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 22-11-2013, 20:01
|
|
|
rezon napisał/a: | mitsu00 napisał/a: Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. w PL czy w S? BO u Ciebie to różnie bywało |
ASO na Polczynskiej w 100-lycy |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-11-2013, 08:28
|
|
|
dab napisał/a: |
A najczesciej zlewaja klienta ironicznie komentujac i niczego nie uznajac uwazajac to za klienckie fanaberie...
Auta fajne ale serwis - porazka
|
Mam te same doświadczenia |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-11-2013, 07:05
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem | Nie mozna generalizowac i wrzucac wszystkiego do 1 worka. Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. Kazda sprawa jest indywidualna. |
Tylko nie o to chodzi zeby polowac na normalny serwis
Przyjezdzam bo mi telepie sie jakas plastikowa oslona tak glosno ze az zaglusza klekot disla - to wymiencie ja na nie telepiaca, wykrusza sie piana fotela - wymiencie fotel (tym bardziej ze ta reklamacja nie uderza w najmniejszym stopniu w koncern Mitsubishi tylko w poddostawce fotela) gwizdze turbina po 60kkm to ja wymiencie, oblazi z farby tlumik koncowy - to go wymiencie, paruja tylne klosze - to je wymiencie i tak mozna bez konca a nie patrzcie z politowaniem na klienta jak na jakiegos kosmite lub wyludzacza....od tego jest gwarancja...w normalnych serwisach |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-11-2013, 15:21
|
|
|
Ja na decyzję odnośnie wymiany czerniejącego halogenu musiałem czekać kilka dni i kolejny raz jechać do serwisu 160km. Całe szczęście, że przy okazji . Najbliższy autoryzowany serwis to pewnie wymieniłby co najwyżej prawy na lewy |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
cebull
Mitsumaniak

Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 207 Skąd: Warszawa / Gabon
|
Wysłany: 02-12-2013, 17:55
|
|
|
Nam zaczela pekac skora na fotelu kierowcy, Mitcar wymienil nam obicie fotela na nowe bez zadnego gadania. |
|
|
|
 |
xytras31 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2013, 21:13
|
|
|
ja również przed gwarancją zdążyłem wymienić w ASO gąbkę siedzenia, ale też musiałem czekać na decyzję ponad 3 tygodnie, tak samo jak ponowna wymiana ramek halogenów... znowu farba zaczęła schodzić.... |
|
|
|
 |
|