Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:15
Czy fotel podlega gwaranacji ??
Autor Wiadomość
xytras31
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2013, 09:16   Czy fotel podlega gwaranacji ??

Witam - co prawda wiem że mogę sprawdzić w warunkach gwarancji ale nie mam jej przy sobie.. a może ktoś się spotkał z podobnym problemem.

Wykrusza mi się gąbka z siedzenia kierowcy, pytanie czy jest to objęte gwarancją ?? czy powiedzą mi - pan jest za ciężki i to nie podlega gwarancji ??

Miał ktoś podobny problem ?
 
 
tomko 
Forumowicz

Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 14-08-2013, 09:48   

Mialem ten sam problem, zrobili mi w ramach gwarancji w ASO w Olsztynie i do tej pory problem nie wystepuje a minęło juz prawie 3 lata
 
 
xytras31
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2013, 11:47   

tomko, dzięki kolego - zbliża się koniec gwarancji więc trzeba korzystać,,,,powiedz mi na długo musiałeś pozbyć się autka ?
 
 
tomko 
Forumowicz

Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 14-08-2013, 13:50   

umowilem sie wczesniej, zamowili cos tam co bylo potrzebne i wymienili podczas przegladu, wiec o pozbyciu sie nie bylo mowy ;-)
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-11-2013, 12:31   

W normalnych firmach (chocby BMW, Audi a nawet Ford) przy zgloszeniu takiego defektu fotel jest wysylany do dostawcy a klient dostaje nowy.
niestety w Mitsubishi najczesciej zlewaja ta sprawe lub chalupniczo naprawiaja.
Przykladowo, ja zglaszalem skrzypienie piany siedziska fotela kierowcy to mi upchali tam jakas szmate...tak naprawia ASO Mitsu w PL. A najczesciej zlewaja klienta ironicznie komentujac (ASO Mitsu we Wroclawiu) i niczego nie uznajac uwazajac to za klienckie fanaberie...
Podobnie naprawili chalasowanie dolotu powietrza.....opaski zalatwily sprawe w aucie za 125tys na gwarancji he he :) żenua
Auta fajne ale serwis - porazka :(

Dlatego kolejnego Mitsubishi NIE BEDZIE. Sorrry ale obecnie jest w czym przebierac u konkurencji (niemalej)
_________________
Pozdrawiam
dab
Ostatnio zmieniony przez dab 22-11-2013, 14:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 22-11-2013, 12:42   

dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem :D
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 22-11-2013, 15:22   

Rafal_Szczecin napisał/a:
dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem :D
Nie mozna generalizowac i wrzucac wszystkiego do 1 worka. Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. Kazda sprawa jest indywidualna.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-11-2013, 16:17   

mitsu00 napisał/a:
Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania.
w PL czy w S? BO u Ciebie to różnie bywało ;)
dab napisał/a:
Auta fajne ale serwis - porazka
Nie można generalizować, ale generalnie popieram wszystkim czterema kołami ;) MMC czyta i wyciąga wnioski czy tylko czyta, czy dalej uważa pomimo lecących na łeb słupków sprzedaży, że to klienci są winni?
dab napisał/a:
Dlatego kolejnego Mitsubishi NIE BEDZIE
U mnie już ponad rok nie ma i też NIE BĘDZIE . Zniechęcać klientów w miarę zadowolonych z samochodów to sukces ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 22-11-2013, 20:01   

rezon napisał/a:
mitsu00 napisał/a: Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. w PL czy w S? BO u Ciebie to różnie bywało

ASO na Polczynskiej w 100-lycy
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-11-2013, 08:28   

dab napisał/a:

A najczesciej zlewaja klienta ironicznie komentujac i niczego nie uznajac uwazajac to za klienckie fanaberie...

Auta fajne ale serwis - porazka :(



Mam te same doświadczenia :-(
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-11-2013, 07:05   

mitsu00 napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem :D
Nie mozna generalizowac i wrzucac wszystkiego do 1 worka. Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. Kazda sprawa jest indywidualna.


Tylko nie o to chodzi zeby polowac na normalny serwis :)
Przyjezdzam bo mi telepie sie jakas plastikowa oslona tak glosno ze az zaglusza klekot disla :) - to wymiencie ja na nie telepiaca, wykrusza sie piana fotela - wymiencie fotel (tym bardziej ze ta reklamacja nie uderza w najmniejszym stopniu w koncern Mitsubishi tylko w poddostawce fotela) gwizdze turbina po 60kkm to ja wymiencie, oblazi z farby tlumik koncowy - to go wymiencie, paruja tylne klosze - to je wymiencie i tak mozna bez konca a nie patrzcie z politowaniem na klienta jak na jakiegos kosmite lub wyludzacza....od tego jest gwarancja...w normalnych serwisach :(
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 25-11-2013, 15:21   

Ja na decyzję odnośnie wymiany czerniejącego halogenu musiałem czekać kilka dni i kolejny raz jechać do serwisu 160km. Całe szczęście, że przy okazji :) . Najbliższy autoryzowany serwis to pewnie wymieniłby co najwyżej prawy na lewy ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
cebull 
Mitsumaniak


Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 207
Skąd: Warszawa / Gabon
Wysłany: 02-12-2013, 17:55   

Nam zaczela pekac skora na fotelu kierowcy, Mitcar wymienil nam obicie fotela na nowe bez zadnego gadania.
 
 
xytras31
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2013, 21:13   

ja również przed gwarancją zdążyłem wymienić w ASO gąbkę siedzenia, ale też musiałem czekać na decyzję ponad 3 tygodnie, tak samo jak ponowna wymiana ramek halogenów... znowu farba zaczęła schodzić....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.