problem z lacerem IV 1.3 benzyna 12v PILNE pomocy |
Autor |
Wiadomość |
kozame113
Nowy Forumowicz nic

Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 25-11-2013, 09:27 problem z lacerem IV 1.3 benzyna 12v PILNE pomocy
|
|
|
witam mam problem z moim lancerem mianowicie auto rano ładnie pali bez problemu jak zimne to i normalnie można jechać ale jak dostaje temperatury to traci moc tak jakby go zalewało , i w kabinie czuć mocno benzyne . dodam że świece ,przewody były zmieniane na nowe i też wyczyściłem kopułke . nie wiem co może być może wy mi pomożecie . Z góry dzięki. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-11-2013, 10:41
|
|
|
zawory regulowałeś?
to jest gaźnik jeszcze czy już wtrysk? |
|
|
|
 |
kozame113
Nowy Forumowicz nic

Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 25-11-2013, 11:55
|
|
|
zawory były regulowane 3 miesiące temu bo uszczelniacze zaworów zmieniałem . Na wtrysku jest .
[ Dodano: 25-11-2013, 19:09 ]
jeszcze może uzupełnie opis problemu chodzi o to że nie jeźdźiłem nim przez cztery dni i właśnie takie objawy były ale po kilku godz jak postał musiałem jechać i się okazało że jest już ok i teraz nie wiem czy to chwilowy problem czy tak bd raz chodził raz nie bo już trzeci raz tak miałem . |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2013, 08:44
|
|
|
kozame113 napisał/a: | zawory były regulowane 3 miesiące temu | przy jakiej temperaturze? |
|
|
|
 |
kozame113
Nowy Forumowicz nic

Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 26-11-2013, 17:04
|
|
|
na zimnym a potem na ciepłym dodam że w letni i ciepły dzień . mam jeszcze jedno pytanie czy to normalne że z rury wydechowej leci woda i dość mocno kopci na biało ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2013, 22:08
|
|
|
czyli ustawianie zgodnie ze sztuką
co do wody - wszystko zależy kiedy
zimą normalne
przy mocnym gazowaniu normalne
ale latem to już nie do końca normalne
tam jest katalizator i zmienia pewne chemikalia w wodę właśnie
bardzo mocne kopcenie parą przy ubywaniu płynu chłodniczego najczęściej oznacza spaloną uszczelkę głowicy - co by tłumaczyło te problemy |
|
|
|
 |
siwylok
Mitsumaniak

Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Lubliniec -> Pabianice
|
Wysłany: 27-11-2013, 09:07
|
|
|
Kopcenie na biało to tez moze byc znak, ze ma zle dawkowane paliwo. Komp dostaje bledne dane - mze byc lewe powietrze, dziura w wylocie, sonda. Tylko wtedy czerwony troll powinien sie zaswiecic |
_________________ Siwy |
|
|
|
 |
kozame113
Nowy Forumowicz nic

Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 27-11-2013, 11:30
|
|
|
ale kontrolki się nie świecą zobacze z tą dawką paliwa |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 290 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 29-11-2013, 20:53
|
|
|
Nie jestem pewien ale masz pewnie dwa czujniki temperatury, jeden podaje odczyt do ECU drugi do wskaźnika na desce.
Na podstawie odczytu z czujnika temperatury( i nie tylko) dobierana jest mieszanka.
Może być tak że czujnik zdechł i silnik chodzi cały czas na ssaniu i go zalewa
Jakie masz spalanie ? Może być też padnięta sonda lambda. |
|
|
|
 |
kozame113
Nowy Forumowicz nic

Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 30-11-2013, 11:01
|
|
|
spalanie jest wysokie teraz na 10 litrach zrobiłem 90 km . |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 290 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 30-11-2013, 15:12
|
|
|
To jeszcze nie jest wysokie spalanie, miałem colta z tym silnikiem, zimą w mieście na krótkich odcinkach potrafił łyknąć 12l/100km.
Robiłeś odczyt błędów? |
|
|
|
 |
kozame113
Nowy Forumowicz nic

Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 30-11-2013, 23:27
|
|
|
nie robiłem bo nie ma gdzie w tym mrągowie byłem i jednego z najlepszych to powiedział że czegoś tam nie ma że to lancer i jakieś zabezpieczenia ma . nie mogłem się z nim dogadać . Co do spalania to zależy najczęściej to 10 ale i zdaża się 19 ale to rzadko . |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 290 Skąd: Złotoryja
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-12-2013, 21:48
|
|
|
CB4W_00 napisał/a: | miałem colta z tym silnikiem, zimą w mieście na krótkich odcinkach potrafił łyknąć 12l/100km | ja też - nigdy nie przekroczyłem 8/100; absolutnie nigdy
edit - nic tylko sobie zrobić kabelek, kupić starego Palma i odczytać pracę sondy lambda - skoro takie spalanie, to może być to
albo w ciemno sondę zmienić - tam chyba jest na 2 przewody, z 70 zł kosztuje NTK |
|
|
|
 |
kozame113
Nowy Forumowicz nic

Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 03-12-2013, 20:00
|
|
|
niestety jest na cztery przewody . |
|
|
|
 |
|