Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z lacerem IV 1.3 benzyna 12v PILNE pomocy
Autor Wiadomość
kozame113 
Nowy Forumowicz
nic


Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 25-11-2013, 09:27   problem z lacerem IV 1.3 benzyna 12v PILNE pomocy

witam mam problem z moim lancerem mianowicie auto rano ładnie pali bez problemu jak zimne to i normalnie można jechać ale jak dostaje temperatury to traci moc tak jakby go zalewało , i w kabinie czuć mocno benzyne . dodam że świece ,przewody były zmieniane na nowe i też wyczyściłem kopułke . nie wiem co może być może wy mi pomożecie . Z góry dzięki.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-11-2013, 10:41   

zawory regulowałeś?
to jest gaźnik jeszcze czy już wtrysk?
 
 
kozame113 
Nowy Forumowicz
nic


Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 25-11-2013, 11:55   

zawory były regulowane 3 miesiące temu bo uszczelniacze zaworów zmieniałem . Na wtrysku jest .

[ Dodano: 25-11-2013, 19:09 ]
jeszcze może uzupełnie opis problemu chodzi o to że nie jeźdźiłem nim przez cztery dni i właśnie takie objawy były ale po kilku godz jak postał musiałem jechać i się okazało że jest już ok i teraz nie wiem czy to chwilowy problem czy tak bd raz chodził raz nie bo już trzeci raz tak miałem .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-11-2013, 08:44   

kozame113 napisał/a:
zawory były regulowane 3 miesiące temu
przy jakiej temperaturze?
 
 
kozame113 
Nowy Forumowicz
nic


Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 26-11-2013, 17:04   

na zimnym a potem na ciepłym dodam że w letni i ciepły dzień . mam jeszcze jedno pytanie czy to normalne że z rury wydechowej leci woda i dość mocno kopci na biało ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-11-2013, 22:08   

czyli ustawianie zgodnie ze sztuką
co do wody - wszystko zależy kiedy
zimą normalne
przy mocnym gazowaniu normalne
ale latem to już nie do końca normalne
tam jest katalizator i zmienia pewne chemikalia w wodę właśnie
bardzo mocne kopcenie parą przy ubywaniu płynu chłodniczego najczęściej oznacza spaloną uszczelkę głowicy - co by tłumaczyło te problemy
 
 
siwylok 
Mitsumaniak


Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: Lubliniec -> Pabianice
Wysłany: 27-11-2013, 09:07   

Kopcenie na biało to tez moze byc znak, ze ma zle dawkowane paliwo. Komp dostaje bledne dane - mze byc lewe powietrze, dziura w wylocie, sonda. Tylko wtedy czerwony troll powinien sie zaswiecic
_________________
Siwy
 
 
kozame113 
Nowy Forumowicz
nic


Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 27-11-2013, 11:30   

ale kontrolki się nie świecą zobacze z tą dawką paliwa
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 29-11-2013, 20:53   

Nie jestem pewien ale masz pewnie dwa czujniki temperatury, jeden podaje odczyt do ECU drugi do wskaźnika na desce.
Na podstawie odczytu z czujnika temperatury( i nie tylko) dobierana jest mieszanka.
Może być tak że czujnik zdechł i silnik chodzi cały czas na ssaniu i go zalewa ;)
Jakie masz spalanie ? Może być też padnięta sonda lambda.
 
 
kozame113 
Nowy Forumowicz
nic


Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 30-11-2013, 11:01   

spalanie jest wysokie teraz na 10 litrach zrobiłem 90 km .
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 30-11-2013, 15:12   

To jeszcze nie jest wysokie spalanie, miałem colta z tym silnikiem, zimą w mieście na krótkich odcinkach potrafił łyknąć 12l/100km.

Robiłeś odczyt błędów?
 
 
kozame113 
Nowy Forumowicz
nic


Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 30-11-2013, 23:27   

nie robiłem bo nie ma gdzie w tym mrągowie byłem i jednego z najlepszych to powiedział że czegoś tam nie ma że to lancer i jakieś zabezpieczenia ma . nie mogłem się z nim dogadać . Co do spalania to zależy najczęściej to 10 ale i zdaża się 19 ale to rzadko .
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 01-12-2013, 11:00   

Przecież możesz sobie sam odczytać błędy. Podłączasz kontrolkę do złącza diagnostycznego i wymruga ci błędy.

http://eurosoftware.com.p.../ecu_error.html
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-12-2013, 21:48   

CB4W_00 napisał/a:
miałem colta z tym silnikiem, zimą w mieście na krótkich odcinkach potrafił łyknąć 12l/100km
ja też - nigdy nie przekroczyłem 8/100; absolutnie nigdy

edit - nic tylko sobie zrobić kabelek, kupić starego Palma i odczytać pracę sondy lambda - skoro takie spalanie, to może być to
albo w ciemno sondę zmienić - tam chyba jest na 2 przewody, z 70 zł kosztuje NTK
 
 
kozame113 
Nowy Forumowicz
nic


Auto: mitshubishi lancer IV 1.3 12 v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 03-12-2013, 20:00   

niestety jest na cztery przewody .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.