Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
eclipse 1g
Autor Wiadomość
Skalpel90 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Gdansk
Wysłany: 23-11-2013, 18:37   eclipse 1g

Witam Panowie na tym forum jestem od dziś a mianowicie mam problem z moim eclipse :/ 1g 2.0
trace już siły co to może być chodzi o to ze jak odpalam na zimnym <np. po nocy> to odpala i gasnie trzymam pedał gazu do stanu nagrzania az temperatura będzie w normie wtedy jest wmiare ok trzyma obroty rzadko kiedy zgasnie np. na światłach jak stoje troszkę dłużej w korku a wymieniłem nastepujace rzeczy
silniczek kroowy
wyczyściłem przepustnice
sprawdziłem rurke prowadzaca do puchy z filtrem
filtr powietrza tez nowy
wszystkie czujniki termostatu
kondesatory ecu sprawdzone
potencjometr przepustnicy tez wymieniony
wiec co to może być ? ;/

[ Dodano: 23-11-2013, 18:44 ]
a co do mocy to jak się rozgrzeje to jest ok wszystko nie stracił mocy tak mi się zdaje bo nic nie odczowam żeby cos muluło w czwartek jestem umówiony na sprawdzenie go pod komp. ale do tego czasu wy może mi pomożecie ustalić co jeszczez może być nie tak

a jeszcze jedo pytanie jak mogę sprawdzić przepływke czy jest dobra moze jakies oporności do sprawdzenia czy cos
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-11-2013, 22:02   

Wszystko wskazuje na silnik krokowy lub jego sterowanie z ECU.
 
 
Skalpel90 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Gdansk
Wysłany: 25-11-2013, 20:15   

silniczek krokowy jest nowy wiec raczej nie on tylko dziwne było to ze jak wymieniłem czujnik tem. w termostacie a auto stało jakies 8 godz czyli zimny silnik i odpaliłem go i było wszystko ok ssanie 1.5 obrotow i spadało jak się rozgrzał ale od tamtej pory ani razu ssanie się nie załączyło ;/

[ Dodano: 25-11-2013, 20:27 ]
zapomiałem o jeszcze 1 sprawie na dzień dzisiejszy jak go odpalam z rana to wysarczy ze 2 razy przygazowac i nie gasnie ale nadal ssania nie ma tylko obroty sa 900 a silniczek poprawni raguje gdy właczam jakies odbiorniki poboru napięcia to obroty lekko spadna a zaraz wracają i na switałach już nie gasnie zostawiłem go dziś na około godzine odpalonego i wszystko jest ok obroty trzyma 900 zamiast 850 ale nie zgasł

[ Dodano: 25-11-2013, 20:38 ]
a zawór egr ma cos wspólnego raczej nie ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-11-2013, 08:31   

zawór EGR raczej nie
czujnik temp. jest sprawdzany przez ECU, więc jak padnie to będzie błąd
dla porządku możesz go zmierzyć by wyeliminować przyczynę

faktem jest, że ssanie powinno się włączać zawsze - czy na zimnym czy na gorącym silniku; tylko że na gorącym powinno od razu się wyłączyć a na zimnym trzymać wyższe obroty - zależne od temp. silnika

w razie czego możemy go podłączyć pod Palma z softem do 1G

ale to wygląda na jakieś problemy z krokowym mimo wszystko
LPG tam nie ma?
 
 
Skalpel90 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Gdansk
Wysłany: 27-11-2013, 00:01   

Wiec tak czujnik temp. jest nowy gdy go zmieniłem to auto po odpaleniu miało ssanie ale później już nie wiec co czujnik się zjeb... znowu ;/ możliwe ?
a lpg nie ma
chyba mi zostanie szukanie kabla do eclipsa i pod lapka ;/ tylko nie wiem czy łatwo będzie go znales z przejsciwka obd;/
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-11-2013, 08:26   

1G ma złącze ALDL - jak już wiesz mam taki kabelek
a co do czujnika - ja już kilka razy zmieniałem
czujnik firmy EPS padł dość szybko, teraz testuję AutoLog i drugi mam w zapasie
 
 
Skalpel90 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Gdansk
Wysłany: 14-12-2013, 10:16   

wymiana przepustnicy pomogło :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.