Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander II $ HONDA CR-V - IV generacja 2,00 benzyna
Autor Wiadomość
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 12:39   Outlander II $ HONDA CR-V - IV generacja 2,00 benzyna

W zwiazku z pogłoskami o mozliwości odliczenia VATu od ceny auta zastanawiam sie nad zmianą swojego miśka na HONDA CR-V 2,00 benzynka z automatem.
Co sadzicie o takiej zmianie ?
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-12-2013, 12:59   Re: Outlander II $ HONDA CR-V - IV generacja 2,00 benzyna

13zbyszek13 napisał/a:
W zwiazku z pogłoskami o mozliwości odliczenia VATu od ceny auta zastanawiam sie nad zmianą swojego miśka na HONDA CR-V 2,00 benzynka z automatem.
Co sadzicie o takiej zmianie ?
Wlasciwosci terenowe lub pseudoterenowe zadne w porownaniu do Outlandera, ale jako bagazowka i na dojazdy do marketow i w dalsza wycieczke po autostradach - jak najbardziej. Podoba mi sie tez wnetrze. Tyle ze ten silnik z automatem, troche slabiutki
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 13:26   

Właśiwie przez cztery lata użytkowania miśka chyba nie zdarzyło mi sie jezdzić w jakimś ostrym terenie, głównie miasto 80 % przebiegu. Co do bagażnika jest on bardzo wazny dla mnie bo bardzo czesto przewożę róznego rodzaju towary. Skrzynia w automacie chyba równiez na plus, silnik mocą porównywalny do O II 2,00 DID.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-12-2013, 13:34   

13zbyszek13 napisał/a:
Właśiwie przez cztery lata użytkowania miśka chyba nie zdarzyło mi sie jezdzić w jakimś ostrym terenie, głównie miasto 80 % przebiegu. Co do bagażnika jest on bardzo wazny dla mnie bo bardzo czesto przewożę róznego rodzaju towary. Skrzynia w automacie chyba równiez na plus, silnik mocą porównywalny do O II 2,00 DID.
Moc moze i porownywalna, ale moment obrotowy zadny, a to przeklada sie na marne przyspieszenia, szczegolnie w trasie podczas wyprzedzania. Pozatym auto na "+".
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 13:39   

Diesel ma duzo lepszy moment obrotowy ale róznica cenowa to około 20 000 zł.
wiec zeby sie zwróciła róznica to trzeba z 8 lat przy przebiegu 30 000 tyś rocznie.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-12-2013, 13:44   

13zbyszek13 napisał/a:
Diesel ma duzo lepszy moment obrotowy ale róznica cenowa to około 20 000 zł.
wiec zeby sie zwróciła róznica to trzeba z 8 lat przy przebiegu 30 000 tyś rocznie.
Powiem tak: sam przesiadlem sie na Avensisa kombi 2.0 benzyna, wersja Prewmium ze skora, zenkami i panorama, na dojazdy do roboty 70km w 1 strone. Fakt: brak mocy boli po przesiadce z OII, ale szybko czlowiek sie przestawia. Za to spalanie benzynki w trasie w tak duzym aucie, bardzo na plus.: 6,5l/100km. Srednie z cyklu mieszanego 70% trasa/30%miasto: 7,5l. No i Honda i Toyota sa zupelnie bezawaryjne jesli chodzi o wersje benzynowe. Serwisy i czesci Hondy jednak dosc drogie, na poziomie Mitsu.
A tam jest automat czy skrzynia bezstopniowa CVT? Bo jesli ta 2ga to bedziesz troche mial odczucie jak jazda tramwajem :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 14:14   

"Obydwa silniki są mogą być zespolone z 6-biegową przekładnią manualną, lub 5-stopniową automatyczną skrzynią biegów"

Nie wiem jak tam jest skrzynia wyżej to co udało mi sie wyczytać w ofercie.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-12-2013, 15:44   

13zbyszek13 napisał/a:
"Obydwa silniki są mogą być zespolone z 6-biegową przekładnią manualną, lub 5-stopniową automatyczną skrzynią biegów"

Nie wiem jak tam jest skrzynia wyżej to co udało mi sie wyczytać w ofercie.
Ja bym bral manuala. W Accordzie 2.4 wybralem manuala bo automat pogarsza osiagi o 2s w sprincie do setki, w porownaniu z manualem. Pozatym silniki Hondy sa wysokoobrotowe i pokazuja na co je stac powyzej 5 tys/obr/min. Do tego maja b ladny dzwiek, szczegolnie 2.4l :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 19:37   

Mnie jakoś ciągnie jednak w stronę automatu z lenistwa chyba w tym autku mam manuala i coś bym chciał zmienić.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
gregter 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.4 benzyna 2010
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 58
Skąd: Melbourne
Wysłany: 14-12-2013, 23:45   

Uwazam ze automat kupuje sie nie z lenistwa , a raczej dla wygody, nie potrzeba zmieniac ciagle biegi szczegolnie w jezdzie w miescie. Poza tym jazda w automacie jest plynna,mialem okazje to doswiadczyc na urlopie w tym roku w kraju. Jezdzac od 25 lat automatem ,czulem sie jezdzac z wieloma osobami (nawet takimi z 20-30 letnim doswiadczeniem) jak jazda"z workiem kartofli", po prostu nie da sie plynnie zmieniac biegow tak jak w automacie. Dla normalnie jezdzacych tej mocy w automacie wystarcza , przynajmniej tak jest u mnie z silnikiem 2,4 benzyna. A jak trzeba zdecydowanie przyspieszyc podczas wyprzedzania na trasie to po prostu wrzucam na manual i robi sie wystarczajaco "zwawy"> Dla tych co chca miec "buta "proponuje cos z silnikiem 4,0 litry - takiego Forda mialem 10 lat , rwal asfalt w kazdej sytuacji, ale spalanie bylo 15- 17 l na 100 i bardzo dobry do przyczepy campingowej obojetnie jakiej wielkosci.

.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-12-2013, 00:10   

13zbyszek13, Przejedź się najpierw. Konie koniami, ale moment jest zupełnie inny. Niedoładowana benzyna zupełnie inaczej jeździ niż turbodyszel. Jak do tego dojdzie przy tej masie CVT to robi się bardzo spokojny dupowóz
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-12-2013, 05:01   

gregter napisał/a:
Jezdzac od 25 lat automatem ,czulem sie jezdzac z wieloma osobami (nawet takimi z 20-30 letnim doswiadczeniem) jak jazda"z workiem kartofli", po prostu nie da sie plynnie zmieniac biegow tak jak w automacie.

Da sie, da sie.......
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 15-12-2013, 08:15   

"Uwazam ze automat kupuje sie nie z lenistwa , a raczej dla wygody"
Masz rację dla wygody, znakomita wiekszość moich jazd to jazda po mieście stojąc bardzo często w korkach jest to bardzo wygodne.
Widzę że muszę zrobić jazdę próbną z automatem i bez i zobaczyć jak ta róznica wygląda w praktyce.
Moje ciągotka w stronę automatu jest spowodowana :
- chęcia zmiany z manualnej skrzyni w OII na automat w CR-V,
- wygoda,
- lenistwo,
- raczej jeżdzę spokojnie bez rajdowania.
Z drugiej strony róznica w przyspieszeniu to całe 2 sekundy ale skoro można wrzucic bieg ręcznie jak kolega pisze wcześniej to chyba ten problem nie jest straszny.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
xylen 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 485
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-12-2013, 08:56   

Zbyszek, a ta Honda nie jest znacznie mniejsza w środku?
Ja też się przymierzałem do co prawda poprzedniej wersji ale jak wsiadłem to już wiedziałem że to autko nie dla mnie. OII ma znacznie więcej miejsca dla kierowcy.
O CVT to tutaj już całe historie są opisane, zwłaszcza przez zawodników nigdy nie posługujących się taką skrzynią :wink: , w Hondzie jest inny automat, na jeździe próbnej całkiem fajnie sobie radził ale jednak wybrałem OII
_________________
Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 15-12-2013, 13:28   

Niedługo kończy mi się lizing na Miśka i będę zmieniał na nowy.Byłem już chyba we wszystkich salonach,które oferują kombi 4x4 lub suvy 4x4 i jeździłem kilkunastoma samochodami testowymi. Mój ideał - Range Evoque z wyglądu,miejsca w środku jak Miśku OII,silnik jak w Mazdzie 2.2 diesel 175 KM, automat ZF jak w BMW,ceny jak w Ford Kuga,ceny dodatków jak w Skodzie ,niezawodność jak Honda.Ciekawe ,że nikt nie wpadł aby taki samochód stworzyć. Ale do rzeczy odnośnie Hondy.
1. Z zewnątrz mi się nie podoba,jakieś dziwne nadkola półkwadratowe,tył a la Volvo,stylistyka przesadzona.
2. Wewnątrz - brak kanału środkowego z tyłu - dużo miejsca ale siedzisko kanapy za krótkie,z przodu fajnie ale dźwignia biegów jak w dostawczaku - wygodna ale taka jakaś dla emerytów.
3. Silnik - sprzedają się właściwie tylko benzyny ze względu na cenę - do miasta jak znalazł - cicho ,elastycznie ( manual) - jednym słowem wystarczająco, w jeździe testowej bez oszczędzania 10l/100 km. w trasie trzeba cisnąć aby mieć namiastkę dizla - albo się przyzwyczaisz albo osiwiejesz.
Dizel droższy ale niezawodny i nieporównywalna większa frajda z jazdy.
Rozważałem Hondę ale najwyższa wersja "w dizlu" grubo powyżej 150 kzł. Co prawda robię rocznie 30 kkm ale ........
Wnioski: Samochód na pewno da się lubić i będzie wdzięczny.Jak świadomie wybierzesz benzynę z bagażem jej wad to "będzie pan zadowolony"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.