Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Outlander czy Volvo xc60
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-12-2013, 09:19   

mkm napisał/a:
karolgt, nie dam sobie głowy uciąć, ale budowali megafabryke z logiem Volvo w Chinach :wink:
A nawet jeśli nie... to nie wstydzą się nowego właściciela :twisted:
http://www.reuters.com/ar...E98905520130910
Fabryka ktora zbudowali w Chinach jest wylacznie po to aby zaspokoic rynek chinski. Fabryka w szwedzkiej Torslanda, niedaleko Göteborg, nigdy nie dalaby rady zaspokoic popytu na tamtejszy rynek. To samo zrobil VW. Produkcja na Europe, Stany i reszte swiata nadal odbywa sie w Szwecji. I potwierdzam: auto nie jest skladane na chinskich zamiennikach. Idac tym tropem moznaby smialo stwierdzic ze Jaguar i Land Rover skladane sa na podzespolach indyjskich??? :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
mattm 
Nowy Forumowicz

Auto: szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2013, 23:06   

Pomijając wszelkie aspekty gdzie jest produkowany/składany to moim zdaniem nie jest wart takiej kasy.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-12-2013, 07:48   

A Outek III to jest wart?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
peja-1991 
Mitsumaniak

Auto: Outlander '07 Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Lipsko
Wysłany: 10-12-2013, 11:04   

O III to totalna porażka... nie wiem jak mogli tak popsuć ten model.
Mnie najbardziej pasował OII przed liftem, po lifcie mi się nie podoba a O III to klęska

edit 12,12,2013
Małe OT

Dzisiaj miałem przyjemność jeździć testowym Chevroletem Captiva 2,2 184 KM w automatycznej skrzyni biegów.
Jestem bardzo mile zaskoczony tym autem.
Nigdy w życiu bym się nie spodziewał, że Captiva jest tak fajnym autem.
Egzemplarz, którym jeździłem to maksymalna opcja LTZ z navi, kamerą cofania, skórzaną tapicerką i szyberdachem. Maksymalne wyposażenie z katalogu.
Auto ważące prawie 2 tony, szybko budziło się do życia. Bardzo komfortowe i zwinne.
Całkiem dobrze wykończone - no i cena 124 000 zł.

Mnie ta jazda na poważnie zainteresowała tym autem.
_________________
Outlander '07 Instyle 182 KM
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 12:27   

A co sądzicie o autku HONDA CR-V 2,0 benzynka.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-12-2013, 18:24   

Komfort jazdy wyższy niż w Outku, ale po traktorze - nie ma czym jechać. pow. 100 to nie przyspiesza w ogóle.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 19:40   

rezon napisał/a:
Komfort jazdy wyższy niż w Outku, ale po traktorze - nie ma czym jechać. pow. 100 to nie przyspiesza w ogóle.


Czytam opinie tych którzy zakupili i nimi się poruszają to raczej pozytywne opinie.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-12-2013, 22:02   

Kwestia porównania. Rozważałem i testowałem CRV przed Outkiem i później na zmianę Outka. zależy czego się oczekuje od samochodu. Ja jeżdżę dużo tras i potrzebuję trochę pod butem aby nie redukować przy każdym wyprzedzaniu. Jakość wykonania CRV, komfort jazdy były jak najbardziej OK - zwłaszcza w porównaniu do Outka. Również serwis cieszy się dobrą opinią. Ale na jeździe testowej, jak spróbowałem rozbujać ją do 120 to pow. 100 nie było czym jechać. Oczywiście mogłem po prostu zredukować do 4 i rozpędzać, ale chciałem przetestować normalne warunki jazdy w trasie. Przy obciążeniu jest na pewno jeszcze gorzej. W porównaniu do traktora zmiana byłaby zbyt duża ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 14-12-2013, 22:18   

CR-V 2.0 przyspiesza i to żwawo, pow 4000 obr., taka charakterystyka no i spalanie wtedy 15l/100,
Moj ojciec kupil w 2009 r, zrobił 170kkm, i jezdzi dalej. Jedyna wada to wymiana co 2rok akumulator a w Aso nie doszli o co chodzi. Byc moze dedykowany 45ah jest za mały.

A redukcja do 4 przy 100km/h żeby wyprzedzać to jest wlasnie normalna jazda!
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-12-2013, 22:21   

rezon napisał/a:
Oczywiście mogłem po prostu zredukować do 4 i rozpędzać, ale chciałem przetestować normalne warunki jazdy w trasie. Przy obciążeniu jest na pewno jeszcze gorzej. W porównaniu do traktora zmiana byłaby zbyt duża
Tylko ze charakterystyka wolnossacej beny jest ciut inna niz turbodoladowanego silnika diesla :wink: Szczegolnie silniki hondy slyna z tego ze trzeba je krecic aby daly frajde z jazdy. Pisze z wlasnego doswiadczenia poniewaz Honde ujezdzam (aczkolwiek troche mocniejszy wariant, bo 2.4l i 200KM). Innymi slowy trzeba zredukowac aby miec ciag przy wyprzedzaniu, a nie wrzucic 5, czy 6 bieg i dziwic sie ze slabo jedzie przy 2.5 tys obr :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 15-12-2013, 08:22   

mitsu00 napisał/a:
Tylko ze charakterystyka wolnossacej beny jest ciut inna niz turbodoladowanego silnika diesla Szczegolnie silniki hondy slyna z tego ze trzeba je krecic aby daly frajde z jazdy. Pisze z wlasnego doswiadczenia poniewaz Honde ujezdzam (aczkolwiek troche mocniejszy wariant, bo 2.4l i 200KM). Innymi slowy trzeba zredukowac aby miec ciag przy wyprzedzaniu, a nie wrzucic 5, czy 6 bieg i dziwic sie ze slabo jedzie przy 2.5 tys obr


W poniedziałek spróbuję sie przejechać próbnie tym autkiem moze bede miał wiekszą jasność.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-12-2013, 19:53   

mitsu00 napisał/a:
Tylko ze charakterystyka wolnossacej beny jest ciut inna niz turbodoladowanego silnika diesla Szczegolnie silniki hondy slyna z tego ze trzeba je krecic aby daly frajde z jazdy. Pisze z wlasnego doswiadczenia poniewaz Honde ujezdzam (aczkolwiek troche mocniejszy wariant, bo 2.4l i 200KM). Innymi slowy trzeba zredukowac aby miec ciag przy wyprzedzaniu, a nie wrzucic 5, czy 6 bieg i dziwic sie ze slabo jedzie przy 2.5 tys obr
o tym właśnie pisałem. Mój S zachowuje się zupełnie inaczej. Dół mam wystarczająco mocny aby wyprzedzać bez redukcji. A góra jak w zwykłej benzynie.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-12-2013, 20:20   

Rezon>>> ty masz turbo w Skodzie ktore zalacza sie bodajze od dwa i cos tam tys obr, tak wiec po raz kolejny nie porownoj charakterystyki turbodoladowanego silnika czy to benzynowego czy diesla do wolnossacego. To sa 2 inne swiaty i inna technika jazdy. W 1 wyprzedzisz bez redukowania, a w 2gim z redukcja. Tyle. Zaden nie jest gorszy od 2iego bo inaczej sie nimi po prostu jezdzi. Zostawmy juz ten temat.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-12-2013, 21:54   

Nie piszę przecież, że lepszy czy gorszy tylko inny. Żona jeździ wolnossącą benzyną i do jazd miejskich uważam taki silnik za najlepszy z możliwych. Wiadomo, że inaczej się nimi jeździ. Jakby nie popatrzeć to jakieś 1Mkm zrobiłem wolnossącymi :) W CRV przy jej wadze i gabarytach jednak brakuje momentu aby to rozpędzać jako tako pow. 100. Nawet kręcenie nie pomagało :(
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-12-2013, 22:11   

rezon napisał/a:
Nie piszę przecież, że lepszy czy gorszy tylko inny. Żona jeździ wolnossącą benzyną i do jazd miejskich uważam taki silnik za najlepszy z możliwych. Wiadomo, że inaczej się nimi jeździ. Jakby nie popatrzeć to jakieś 1Mkm zrobiłem wolnossącymi :) W CRV przy jej wadze i gabarytach jednak brakuje momentu aby to rozpędzać jako tako pow. 100. Nawet kręcenie nie pomagało :(
Pewnie masz racje. Nie neguje tego. Aczkolwiek 2.0 2 CRV to typowy "tatusiowoz" do przemieszczania sie z punktu A do B w miare komfortowo. Nie wyscigowka :wink: :D W Avensisie kombi, ktorego kupilem sobie na dojazdy do roboty 60 km w 1 strone, tez mam wolnossaka bene 2.0 152KM. Rakieta to to nie jest, w tej kwestii lepiej sie sprawuje Accord 2.4, ale srednia ze spalania jest b fajna, 6,5l/100km. To dobry wynik jak na gabaryty auta i bene. 0d 3500-5000 obr ladnie ciagnie, do tego jest zupelnie bezobslugowy i bezawaryjny.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.