[II 2.2 DID] Outlander czy Volvo xc60 |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-12-2013, 09:19
|
|
|
Fabryka ktora zbudowali w Chinach jest wylacznie po to aby zaspokoic rynek chinski. Fabryka w szwedzkiej Torslanda, niedaleko Göteborg, nigdy nie dalaby rady zaspokoic popytu na tamtejszy rynek. To samo zrobil VW. Produkcja na Europe, Stany i reszte swiata nadal odbywa sie w Szwecji. I potwierdzam: auto nie jest skladane na chinskich zamiennikach. Idac tym tropem moznaby smialo stwierdzic ze Jaguar i Land Rover skladane sa na podzespolach indyjskich??? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
mattm
Nowy Forumowicz
Auto: szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2013, 23:06
|
|
|
Pomijając wszelkie aspekty gdzie jest produkowany/składany to moim zdaniem nie jest wart takiej kasy. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-12-2013, 07:48
|
|
|
A Outek III to jest wart? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
peja-1991
Mitsumaniak
Auto: Outlander '07 Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 42 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 10-12-2013, 11:04
|
|
|
O III to totalna porażka... nie wiem jak mogli tak popsuć ten model.
Mnie najbardziej pasował OII przed liftem, po lifcie mi się nie podoba a O III to klęska
edit 12,12,2013
Małe OT
Dzisiaj miałem przyjemność jeździć testowym Chevroletem Captiva 2,2 184 KM w automatycznej skrzyni biegów.
Jestem bardzo mile zaskoczony tym autem.
Nigdy w życiu bym się nie spodziewał, że Captiva jest tak fajnym autem.
Egzemplarz, którym jeździłem to maksymalna opcja LTZ z navi, kamerą cofania, skórzaną tapicerką i szyberdachem. Maksymalne wyposażenie z katalogu.
Auto ważące prawie 2 tony, szybko budziło się do życia. Bardzo komfortowe i zwinne.
Całkiem dobrze wykończone - no i cena 124 000 zł.
Mnie ta jazda na poważnie zainteresowała tym autem. |
_________________ Outlander '07 Instyle 182 KM |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-12-2013, 12:27
|
|
|
A co sądzicie o autku HONDA CR-V 2,0 benzynka. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 14-12-2013, 18:24
|
|
|
Komfort jazdy wyższy niż w Outku, ale po traktorze - nie ma czym jechać. pow. 100 to nie przyspiesza w ogóle. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-12-2013, 19:40
|
|
|
rezon napisał/a: | Komfort jazdy wyższy niż w Outku, ale po traktorze - nie ma czym jechać. pow. 100 to nie przyspiesza w ogóle. |
Czytam opinie tych którzy zakupili i nimi się poruszają to raczej pozytywne opinie. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 14-12-2013, 22:02
|
|
|
Kwestia porównania. Rozważałem i testowałem CRV przed Outkiem i później na zmianę Outka. zależy czego się oczekuje od samochodu. Ja jeżdżę dużo tras i potrzebuję trochę pod butem aby nie redukować przy każdym wyprzedzaniu. Jakość wykonania CRV, komfort jazdy były jak najbardziej OK - zwłaszcza w porównaniu do Outka. Również serwis cieszy się dobrą opinią. Ale na jeździe testowej, jak spróbowałem rozbujać ją do 120 to pow. 100 nie było czym jechać. Oczywiście mogłem po prostu zredukować do 4 i rozpędzać, ale chciałem przetestować normalne warunki jazdy w trasie. Przy obciążeniu jest na pewno jeszcze gorzej. W porównaniu do traktora zmiana byłaby zbyt duża |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 14-12-2013, 22:18
|
|
|
CR-V 2.0 przyspiesza i to żwawo, pow 4000 obr., taka charakterystyka no i spalanie wtedy 15l/100,
Moj ojciec kupil w 2009 r, zrobił 170kkm, i jezdzi dalej. Jedyna wada to wymiana co 2rok akumulator a w Aso nie doszli o co chodzi. Byc moze dedykowany 45ah jest za mały.
A redukcja do 4 przy 100km/h żeby wyprzedzać to jest wlasnie normalna jazda! |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-12-2013, 22:21
|
|
|
rezon napisał/a: | Oczywiście mogłem po prostu zredukować do 4 i rozpędzać, ale chciałem przetestować normalne warunki jazdy w trasie. Przy obciążeniu jest na pewno jeszcze gorzej. W porównaniu do traktora zmiana byłaby zbyt duża | Tylko ze charakterystyka wolnossacej beny jest ciut inna niz turbodoladowanego silnika diesla Szczegolnie silniki hondy slyna z tego ze trzeba je krecic aby daly frajde z jazdy. Pisze z wlasnego doswiadczenia poniewaz Honde ujezdzam (aczkolwiek troche mocniejszy wariant, bo 2.4l i 200KM). Innymi slowy trzeba zredukowac aby miec ciag przy wyprzedzaniu, a nie wrzucic 5, czy 6 bieg i dziwic sie ze slabo jedzie przy 2.5 tys obr |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 15-12-2013, 08:22
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Tylko ze charakterystyka wolnossacej beny jest ciut inna niz turbodoladowanego silnika diesla Szczegolnie silniki hondy slyna z tego ze trzeba je krecic aby daly frajde z jazdy. Pisze z wlasnego doswiadczenia poniewaz Honde ujezdzam (aczkolwiek troche mocniejszy wariant, bo 2.4l i 200KM). Innymi slowy trzeba zredukowac aby miec ciag przy wyprzedzaniu, a nie wrzucic 5, czy 6 bieg i dziwic sie ze slabo jedzie przy 2.5 tys obr |
W poniedziałek spróbuję sie przejechać próbnie tym autkiem moze bede miał wiekszą jasność. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 15-12-2013, 19:53
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Tylko ze charakterystyka wolnossacej beny jest ciut inna niz turbodoladowanego silnika diesla Szczegolnie silniki hondy slyna z tego ze trzeba je krecic aby daly frajde z jazdy. Pisze z wlasnego doswiadczenia poniewaz Honde ujezdzam (aczkolwiek troche mocniejszy wariant, bo 2.4l i 200KM). Innymi slowy trzeba zredukowac aby miec ciag przy wyprzedzaniu, a nie wrzucic 5, czy 6 bieg i dziwic sie ze slabo jedzie przy 2.5 tys obr | o tym właśnie pisałem. Mój S zachowuje się zupełnie inaczej. Dół mam wystarczająco mocny aby wyprzedzać bez redukcji. A góra jak w zwykłej benzynie. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-12-2013, 20:20
|
|
|
Rezon>>> ty masz turbo w Skodzie ktore zalacza sie bodajze od dwa i cos tam tys obr, tak wiec po raz kolejny nie porownoj charakterystyki turbodoladowanego silnika czy to benzynowego czy diesla do wolnossacego. To sa 2 inne swiaty i inna technika jazdy. W 1 wyprzedzisz bez redukowania, a w 2gim z redukcja. Tyle. Zaden nie jest gorszy od 2iego bo inaczej sie nimi po prostu jezdzi. Zostawmy juz ten temat. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 15-12-2013, 21:54
|
|
|
Nie piszę przecież, że lepszy czy gorszy tylko inny. Żona jeździ wolnossącą benzyną i do jazd miejskich uważam taki silnik za najlepszy z możliwych. Wiadomo, że inaczej się nimi jeździ. Jakby nie popatrzeć to jakieś 1Mkm zrobiłem wolnossącymi W CRV przy jej wadze i gabarytach jednak brakuje momentu aby to rozpędzać jako tako pow. 100. Nawet kręcenie nie pomagało |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-12-2013, 22:11
|
|
|
rezon napisał/a: | Nie piszę przecież, że lepszy czy gorszy tylko inny. Żona jeździ wolnossącą benzyną i do jazd miejskich uważam taki silnik za najlepszy z możliwych. Wiadomo, że inaczej się nimi jeździ. Jakby nie popatrzeć to jakieś 1Mkm zrobiłem wolnossącymi W CRV przy jej wadze i gabarytach jednak brakuje momentu aby to rozpędzać jako tako pow. 100. Nawet kręcenie nie pomagało | Pewnie masz racje. Nie neguje tego. Aczkolwiek 2.0 2 CRV to typowy "tatusiowoz" do przemieszczania sie z punktu A do B w miare komfortowo. Nie wyscigowka W Avensisie kombi, ktorego kupilem sobie na dojazdy do roboty 60 km w 1 strone, tez mam wolnossaka bene 2.0 152KM. Rakieta to to nie jest, w tej kwestii lepiej sie sprawuje Accord 2.4, ale srednia ze spalania jest b fajna, 6,5l/100km. To dobry wynik jak na gabaryty auta i bene. 0d 3500-5000 obr ladnie ciagnie, do tego jest zupelnie bezobslugowy i bezawaryjny. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|