 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kaszlący 1,8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 06-01-2014, 16:03 kaszlący 1,8 GDI
|
|
|
https://www.dropbox.com/s...q/VIDEO0067.mp4
uczyłem go dziś - czyli reset i nauka .. i coś tam jest niby lepiej ale delikatnie.
Nie świeci mi się w ogóle ECO GDI.. ale spalanie nie jest jakieś drastycznie wielkie..
Tu po przejechaniu jakichś 50km wyszedłem z samochodu i włączyłem nawiew..
jakieś pomysły ?
jutro auto idzie do mechaników ..
na razie zlecenie jakie mi przychodzi do głowy to ;
czyszczenie przepustnicy
sprawdzić przewody / drożność do krokowego
wymienić świece
co jeszcze można sprawdzić ? nie w ASO ?
atko : Pajero Pinin 1,8GDI anno domini 1999
ps . mirkofon w telefonie jakiś dziwny - silnik bardzoej basuje - a tu wszystko powycinało .. ale slychać dobrze jak go kaszle.. taki sam objaw ale mocniejszy był przed nauką GDI wolnych obrotów .. kiedy jechałem na niskich obrotach na 5 biegu równo .. czasem jakby mu moc odjęło .. nie zwalniał, ale jakoś tak jakby z blokadą... by bez żadnego powodu dostać normalnego szfungu... i po chwili to samo .. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-01-2014, 08:08
|
|
|
dziękuję - tak już miałem nadzieję że bez evoscana się obejdzie .. ale z tego co widzę od tego muszę zacząć ! .... |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-01-2014, 10:01
|
|
|
Na początek spróbuj wymrugać błedy, wystarczy zmostkować dwa piny 1 z 4 w złaczu diagnostycznym. |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-01-2014, 15:34
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Na początek spróbuj wymrugać błedy, wystarczy zmostkować dwa piny 1 z 4 w złaczu diagnostycznym. |
poszedł do mechaników najpierw.. wymiany olejów / filtrów / czyszczenie EGR / czyszczenie przepustnicy / wymiana rozrządu / oliwy wszędzie - a że to terenówka to trochę jej tam jest .. / płukanie silnika / wymiana świec...
więc... jak to zrobią .. wtedy już będzie do czego się dobierać - bo w sumie to na stan obecny ( chwilka po kupnie ) to mogę gdybać ...
[ Dodano: 08-01-2014, 07:37 ]
wczoraj u mechaników rozbieranie wszystkiego - na razie
1) przepustnica czysta - ktoś tam był wcześniej
2) fajki od cewek do świec poizolowane na dole ( ktoś myślał że to przebicia )
3) wkłute przewody przy czujniku przepustnicy + ruszony widać był = pewnie czyszczenie + ustawianie czujnika było .
zastanawiające
4)wszystkie świece mokre - przerwa na nich 2,5-3 mm
ciekawe jak się sprawa rozwinie - z tego co widzę ktoś mieszał w tym silniku na potęgę ( podobno była robiona regenracja pompy wysokiego ciśnienia ) ... ale nie wierzę, że ktoś kto zna się na tym silniku ( bo się wkłuwał do czujnika ) mógł wsadzić irydowe świece z przerwami poniżej 3mm !!!! przecież irydy się nie dogina ...
dziś Panowie mechanicy i tak mają sporo pracy z zawieszeniem + rozrząd + płyny.. ale będę informował jak postępy ... |
|
|
|
 |
|
|