Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kaszlący 1,8 GDI
Autor Wiadomość
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 06-01-2014, 16:03   kaszlący 1,8 GDI

https://www.dropbox.com/s...q/VIDEO0067.mp4

uczyłem go dziś - czyli reset i nauka .. i coś tam jest niby lepiej ale delikatnie.
Nie świeci mi się w ogóle ECO GDI.. ale spalanie nie jest jakieś drastycznie wielkie..

Tu po przejechaniu jakichś 50km wyszedłem z samochodu i włączyłem nawiew..

jakieś pomysły ?

jutro auto idzie do mechaników ..
na razie zlecenie jakie mi przychodzi do głowy to ;
czyszczenie przepustnicy
sprawdzić przewody / drożność do krokowego
wymienić świece

co jeszcze można sprawdzić ? nie w ASO ?

atko : Pajero Pinin 1,8GDI anno domini 1999

ps . mirkofon w telefonie jakiś dziwny - silnik bardzoej basuje - a tu wszystko powycinało .. ale slychać dobrze jak go kaszle.. taki sam objaw ale mocniejszy był przed nauką GDI wolnych obrotów .. kiedy jechałem na niskich obrotach na 5 biegu równo .. czasem jakby mu moc odjęło .. nie zwalniał, ale jakoś tak jakby z blokadą... by bez żadnego powodu dostać normalnego szfungu... i po chwili to samo ..
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2014, 21:28   

Jeśli zapalała się kontrolka, to warto sprawdzić błędy bo mogą podpowiedzieć co jest nie tak z silnikiem. Być może możesz zrobić to sam, opis dotyczy carismy ale warto spróbować http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Poczytaj też te tematy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-01-2014, 08:08   

plecho1 napisał/a:
Jeśli zapalała się kontrolka, to warto sprawdzić błędy bo mogą podpowiedzieć co jest nie tak z silnikiem. Być może możesz zrobić to sam, opis dotyczy carismy ale warto spróbować http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Poczytaj też te tematy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213


dziękuję - tak już miałem nadzieję że bez evoscana się obejdzie .. ale z tego co widzę od tego muszę zacząć ! ....
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-01-2014, 10:01   

Na początek spróbuj wymrugać błedy, wystarczy zmostkować dwa piny 1 z 4 w złaczu diagnostycznym.
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-01-2014, 15:34   

plecho1 napisał/a:
Na początek spróbuj wymrugać błedy, wystarczy zmostkować dwa piny 1 z 4 w złaczu diagnostycznym.


poszedł do mechaników najpierw.. wymiany olejów / filtrów / czyszczenie EGR / czyszczenie przepustnicy / wymiana rozrządu / oliwy wszędzie - a że to terenówka to trochę jej tam jest .. / płukanie silnika / wymiana świec...

więc... jak to zrobią .. wtedy już będzie do czego się dobierać - bo w sumie to na stan obecny ( chwilka po kupnie ) to mogę gdybać ...

[ Dodano: 08-01-2014, 07:37 ]
wczoraj u mechaników rozbieranie wszystkiego - na razie
1) przepustnica czysta - ktoś tam był wcześniej
2) fajki od cewek do świec poizolowane na dole ( ktoś myślał że to przebicia )
3) wkłute przewody przy czujniku przepustnicy + ruszony widać był = pewnie czyszczenie + ustawianie czujnika było .

zastanawiające
4)wszystkie świece mokre - przerwa na nich 2,5-3 mm

ciekawe jak się sprawa rozwinie - z tego co widzę ktoś mieszał w tym silniku na potęgę ( podobno była robiona regenracja pompy wysokiego ciśnienia ) ... ale nie wierzę, że ktoś kto zna się na tym silniku ( bo się wkłuwał do czujnika ) mógł wsadzić irydowe świece z przerwami poniżej 3mm !!!! przecież irydy się nie dogina ...

dziś Panowie mechanicy i tak mają sporo pracy z zawieszeniem + rozrząd + płyny.. ale będę informował jak postępy ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.