Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Oznaczenie bezpiecznika od pompy paliwa.
Autor Wiadomość
janos 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.3 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 4
Skąd: kielce
Wysłany: 04-01-2014, 19:27   Oznaczenie bezpiecznika od pompy paliwa.

Po wyjęciu zbiornika paliwa stwierdziłem brak prądu w kostce zasilającej pompę. Sprawdzałem bezpieczniki i nie znalazłem osobnego bezpiecznika do pompy. Ilu amperowy bezpiecznik jest przyporządkowany do pompy? Do czujnika poziomu paliwa który jest na tej samej wiązce prąd dochodzi. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie są sprawne. Jeśli ktoś może podesłać schemat lub pomóc rozpoznać oznaczenie bezpiecznika pompy paliwowej będę wdzięczny za pomoc.
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2014, 00:05   

nie jestem pewny ale chyba w CJ pompa dostaje napięcie dopiero przy kręceniu rozrusznikiem. oczywiście mogę się mylić więc niech ktoś poprawi mnie zaraz. jutro może zerknę w schemacik jak to wygląda.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2014, 09:10   

ludinho1 napisał/a:
nie jestem pewny ale chyba w CJ pompa dostaje napięcie dopiero przy kręceniu rozrusznikiem.
Tak własnie jest, potem gdy silnik odpalony to pompa wciąz pompuje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
janos 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.3 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 4
Skąd: kielce
Wysłany: 06-01-2014, 17:07   

Dzięki za dotychczasową pomoc. Pompa działa przy włączonym rozruszniku. Sprawdziłem instalację paliwową od pompki do przelewu listwy. Sprawdziłem czy prąd dochodzi do wtrysków, świece i przeczyściłem kopułkę wszystko ok. Próbowałem go odpalić na samostart a colt nadal nie pali. Rozrząd był robiony 5 tyś wstecz. Co mogę jeszcze sprawdzić??
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2014, 19:27   

poczekaj bo ja nie bardzo rozumiem. auto nie odpala wogóle od momentu wyjęcia baku? mówisz że pompa działa. ok a iskra jest ?
 
 
janos 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.3 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 4
Skąd: kielce
Wysłany: 06-01-2014, 19:56   

Przestał palić przed wyjęciem zbiornika a iskra jest
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2014, 20:05   

iskra jest , pompa działa a czy wtryski się otwierają?
 
 
janos 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.3 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 4
Skąd: kielce
Wysłany: 06-01-2014, 20:14   

A można sprawdzić to bez wyjmowania ich?

[ Dodano: 06-01-2014, 20:16 ]
prąd do nich dochodzi
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2014, 20:18   

w CA można poprzez założeniu mostka na kostce która jest podłączona do aparatu zapłonowego .zwiera się tam piny 1 i 3. czyli podaję masę na 3 pin. myślę że w CJ też to da się zrobić . ale nie robiłem w CJ tego. kostka jest 7 pinowa pozatym
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 08-01-2014, 21:12   

Jesli problemy z odpalaniem byly rowniez przed wyjeciem zbiornika to sprawdzilbym ustawienie luzow zaworowych. W skrajnej sytuacji moze byc rowniez problem z odpalaniem.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.