Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Olej na rurze od turbo
Autor Wiadomość
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 14-01-2014, 19:51   Olej na rurze od turbo

Ja w temacie dzisiaj podczas wymiany oleju zauważyłem,że rura łącząca turbinę z interkulerem jest mokra z oleju a na simeringu widać krople oleju.Nadmieniam,że oleju nie dolewa jedynie od wymiany do wymiany przebieg 110 000km czy to coś poważnego?
_________________

 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-01-2014, 11:30   

Simmerring na rurze łączącej turbo z intercoolerem? Chyba kolega trochę przesadził :lol:
A co do oleju - jak turbo ma swoje lata to i traci trochę oleju, małym zapoceniem bym się specjalnie nie przejmował...
Jak puszcza więcej to może być problem (zalanie elektroniki przepustnicy, może nawet "przypchać" intercooler).
bonito
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 15-01-2014, 21:18   

bonito napisał/a:
Simmerring na rurze łączącej turbo z intercoolerem? Chyba kolega trochę przesadził :lol:
A co do oleju - jak turbo ma swoje lata to i traci trochę oleju, małym zapoceniem bym się specjalnie nie przejmował...
Jak puszcza więcej to może być problem (zalanie elektroniki przepustnicy, może nawet "przypchać" intercooler).
bonito

Pomyliłem się chodziło o opaskę zaciskowa...
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 16-01-2014, 12:34   

bonito napisał/a:
A co do oleju - jak turbo ma swoje lata to i traci trochę oleju, małym zapoceniem bym się specjalnie nie przejmował...
popieram
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 16-01-2014, 18:31   

No to już nie pocenie a krople oleju na obejmie zarzuca olej na rurze pod interculer kurcze a mam dopiero 110 000km moc jest dobra zbiera się ładnie dzisiaj dzwoniłem do firmy Turbo-Tec Jaworzno zajmującej się regeneracja turbin i tam stwierdzili,że jeśli zaczęła przepuszczać olej to najlepiej jak najszybciej dać do regeneracji koszt 1200zł. do tego w mitsubishi Rybnik krzyknęli 1236 zł za montaż i demontaż w/w ....porażka chyb a sprzedam ten samochód kupie coś w benzynie i spokój...sam już nie wiem co robić....
_________________

 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 16-01-2014, 20:20   

To ze Ci oleju nie ubywa nie oznacz ze wszystko jest ok.
Czasami paliwo dostaje sie do oleju'wiec stan teoretycznie wg bagnetu sie nie zmieni.
Rada na to jest czesta wymiana oleju.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 16-01-2014, 22:12   

Aleksander1965, montaż/demontaż zrobią Ci w każdym warsztacie. Podzwoń do tych co specjalizują się w Skodzie/VW/Seacie. Nie masz gwarancji, więc nie musisz korzystać z ASO. Zapytaj nawet gości od regeneracji czy Ci nie zdemontują/zamontują. To nie jest wielka filozofia.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-01-2014, 22:16   

Może ostatnio troche dałeś w gaz ,czasami wtedy się poci ,wyczyśc do sucha i pojeżdzij trochę ,może to było chwilowe,każde turbo bierze trochę oleju .mój mechanik stwierdził że ten typ tak ma
_________________

 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 16-01-2014, 22:21   

1.Wszystkie oleje dedykowane do fapa są bardzo lotne i opary poprzez odmę dostają się do dolotu. Stąd masz olej na opasce.
2.Powodem oleju w dolocie może być dodatkowo niesprawna odma.

3.Jeśli puszcza olej turbo to od razu można to zauważyć bo auto zostawia za sobą dym i oleju wyraźnie ubywa. I dopiero wtedy należy zregenerować turbo.
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 17-01-2014, 17:39   

Dzisiaj byłem w firmie Turbo-tec Jaworzno i po rozmowie z gościem padło pierwsze pytanie gdzie ten olej czy czasem nie w dolocie i potwierdziłem, że tak pan grzecznie oświadczył,że wcale nie musi być to turbina możliwe ,że padła odma tym bardziej,że w ostaniach dniach dałem outkowi w palnik 200km/h takie kontrolne sprawdzenie ile pójdzie .Jutro jade na sprawdzenie odmy
_________________

 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 17-01-2014, 21:32   

Od niedawna mam takie auto z tym silnikiem, ale w innych silnikach hdi koncernu PSA można przed wyjściem odmy włożyć drobną siatkę, która zatrzymuje krople oleju.
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 19-01-2014, 13:43   

więc jestem po weryfikacji w Peugeot Uliarczyk W Rybniku i:
Obejmy na dolocie i przy interekulerze były całkowicie poluzowane do tego stopnia,że potrzeba było kilkukrotnie pokręcić kluczem by je dokręcić,odma ok i jak stwierdził tamtejszy mechanior turbina jest ok w momencie kiedy bardziej dałem w palnik na autostradzie odma popusciłą do dolotu a tam olej wydostał się poprzez poluzowany przewód na zewnątrz po umyciu wszystkiego sugestia obserwacji i po pewnym przebiegu sprawdzenie ponowne ewentualnie wymiana uszczelniacza na wężu dolotowym który podobno tam sie znajduje i tyle dalej jeździć uff jak na ten moment uspokoiło mnie to...czasami bzdury potrafią nakręcić człowieka pesymistycznie,co najciekawsze nie należy ulegac sugestiom mechaników tylko weryfikować w różnych żródłach dwa dni temu w servisie Mitsubischi Rybnik stwierdzili jednoznacznie ,turbina do regeneracji ograniczając sie jedynie do oględzin wzrokowych i gdybym uległ to wydatek z montażem 2.500zł.
_________________

 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-01-2014, 14:31   

lexus napisał/a:

Może ostatnio troche dałeś w gaz ,czasami wtedy się poci ,wyczyśc do sucha i pojeżdzij trochę ,może to było chwilowe,każde turbo bierze trochę oleju .mój mechanik stwierdził że ten typ tak ma
a nie mówiłem :idea:
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2014, 17:34   

Aleksander1965 napisał/a:
więc jestem po weryfikacji w Peugeot Uliarczyk W Rybniku i:
Obejmy na dolocie i przy interekulerze były całkowicie poluzowane do tego stopnia,że potrzeba było kilkukrotnie pokręcić kluczem by je dokręcić,odma ok i jak stwierdził tamtejszy mechanior turbina jest ok w momencie kiedy bardziej dałem w palnik na autostradzie odma popusciłą do dolotu a tam olej wydostał się poprzez poluzowany przewód na zewnątrz po umyciu wszystkiego sugestia obserwacji i po pewnym przebiegu sprawdzenie ponowne ewentualnie wymiana uszczelniacza na wężu dolotowym który podobno tam sie znajduje i tyle dalej jeździć uff jak na ten moment uspokoiło mnie to...czasami bzdury potrafią nakręcić człowieka pesymistycznie,co najciekawsze nie należy ulegac sugestiom mechaników tylko weryfikować w różnych żródłach dwa dni temu w servisie Mitsubischi Rybnik stwierdzili jednoznacznie ,turbina do regeneracji ograniczając sie jedynie do oględzin wzrokowych i gdybym uległ to wydatek z montażem 2.500zł.


Wez ty chlopie omijaj ASO Mitsubishi szerokim lukiem okreznym.... :D Nie od dzisiaj wiadomo ze wiekszosc to tzw wymieniacze. Mnie tez chcieli naciac w Wawie na wymiane kompl. sprzegla i dwumasy po tym jak od 11tys km przebiegu (tzn auto zupelnie nowe) sprzeglo mi sie slizgalo. W koncu okazalo sie ze to wada fabryczna i wszystko poszlo na gwarancji. Jakbym ulegl to 8 tys zl bylbym w plecy :evil: A diagnostyka? Mechanior bujnal sie 500m i podal diagnoze.... :finga:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.