 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:00 |
O1T w poszukiwaniu iskry |
Autor |
Wiadomość |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 22-01-2014, 21:18 O1T w poszukiwaniu iskry
|
|
|
Cóż, o mich problemach z LPG w moim Miśku już być może czytaliście... Auto wystrojone idealnie, okazało się, iż gubi iskrę na jałowych obrotach i to powoduje przechodzenie auta w tryb serwisowy (odcięcie boosta na 0,6 bara, brak wyprzedzania zapłonu). Zamówiłem więc przewody zapłonowe (NGK), cewki (Oyodo), świece wymieniałem 10k km temu (NGK)... Idąc za radą znalezioną m.in. na tym forum zmniejszyłem szczeliny świec do 0,9 mm. Wszystko zmontowałem, ale o tym co się dzieje po tych zmianach za chwilę. Co dziwne, przed zmianami gubił iskrę w sytuacji, gdy pracują wszystkie wtryskiwacze gazu, gdy zaś pracuje na 1 i 2 na LPG, a 3 i 4 na PB działał normalnie (nie gubił iskry). Po zmniejszeniu szczeliny i zainstalowaniu nowych gratów zaczął gubić iskrę (i to mocno) na Pb przy booscie 0,8 bara i wyżej. Na LPG zaś dalej gubi iskrę a przy wyższym booscie strzela mocno w wydech...
Nie wiem już co mam robić... Poradźcie coś, może ktoś z Was miał taki problem.
Jutro spróbuję ustawić nominalną szczelinę (1,1 mm)... I oby chociaż na Pb chodził normalnie, bo gazownik musi mieć jakieś odniesienie, celem sprawdzenia które wtryskiwacze (bo zostaną jedynie one do sprawdzenia) źle działają i trzeba je w ramach gwarancji wymienić. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
GrzechuB
Forumowicz
Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lis 2013 Posty: 59 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 22-01-2014, 22:02 Re: O1T w poszukiwaniu iskry
|
|
|
W@sio napisał/a: |
Nie wiem już co mam robić... Poradźcie coś, może ktoś z Was miał taki problem.
|
to może inaczej:
Odłącz WSZYSTKO co jest związane z LPG i wtedy sprawdz jak chodzi możliwe,że coś robi zwarcie |
_________________ Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.
Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29 |
|
|
|
 |
bulius
Mitsumaniak w imię zasad....
Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 104 Skąd: Oleszyce
|
Wysłany: 22-01-2014, 22:09
|
|
|
jak kolega pisze, sprawdź czy na samej benzynie to też się będzie powtarzać na początek. |
_________________ 1+1 = 69 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 22-01-2014, 22:28
|
|
|
Sęk w tym, że przed zmianami na Pb wszystko działało normalnie, nie gubiło iskry... Pokombinuję jutro ze wszystkim... |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 28-02-2014, 16:07
|
|
|
W@sio napisał/a: | Sęk w tym, że przed zmianami na Pb wszystko działało normalnie, nie gubiło iskry... Pokombinuję jutro ze wszystkim... |
a skąd gazownik wziął prąd ??? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 01-03-2014, 19:58
|
|
|
Szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia skąd gazownik wziął prąd... Nie mniej jednak Auto nie gubi już zapłonu - pomogła wymiana samych cewek, przewody zapłonowe pozostały oryginalne... |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|
|