Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
O1T w poszukiwaniu iskry
Autor Wiadomość
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 22-01-2014, 21:18   O1T w poszukiwaniu iskry

Cóż, o mich problemach z LPG w moim Miśku już być może czytaliście... Auto wystrojone idealnie, okazało się, iż gubi iskrę na jałowych obrotach i to powoduje przechodzenie auta w tryb serwisowy (odcięcie boosta na 0,6 bara, brak wyprzedzania zapłonu). Zamówiłem więc przewody zapłonowe (NGK), cewki (Oyodo), świece wymieniałem 10k km temu (NGK)... Idąc za radą znalezioną m.in. na tym forum zmniejszyłem szczeliny świec do 0,9 mm. Wszystko zmontowałem, ale o tym co się dzieje po tych zmianach za chwilę. Co dziwne, przed zmianami gubił iskrę w sytuacji, gdy pracują wszystkie wtryskiwacze gazu, gdy zaś pracuje na 1 i 2 na LPG, a 3 i 4 na PB działał normalnie (nie gubił iskry). Po zmniejszeniu szczeliny i zainstalowaniu nowych gratów zaczął gubić iskrę (i to mocno) na Pb przy booscie 0,8 bara i wyżej. Na LPG zaś dalej gubi iskrę a przy wyższym booscie strzela mocno w wydech...

Nie wiem już co mam robić... Poradźcie coś, może ktoś z Was miał taki problem.

Jutro spróbuję ustawić nominalną szczelinę (1,1 mm)... I oby chociaż na Pb chodził normalnie, bo gazownik musi mieć jakieś odniesienie, celem sprawdzenia które wtryskiwacze (bo zostaną jedynie one do sprawdzenia) źle działają i trzeba je w ramach gwarancji wymienić.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
GrzechuB 
Forumowicz

Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 22-01-2014, 22:02   Re: O1T w poszukiwaniu iskry

W@sio napisał/a:


Nie wiem już co mam robić... Poradźcie coś, może ktoś z Was miał taki problem.



to może inaczej:
Odłącz WSZYSTKO co jest związane z LPG i wtedy sprawdz jak chodzi możliwe,że coś robi zwarcie
_________________
Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.

Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 22-01-2014, 22:09   

jak kolega pisze, sprawdź czy na samej benzynie to też się będzie powtarzać na początek.
_________________
1+1 = 69
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 22-01-2014, 22:28   

Sęk w tym, że przed zmianami na Pb wszystko działało normalnie, nie gubiło iskry... Pokombinuję jutro ze wszystkim...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
lolo.lolo 
Forumowicz
O1T rodzinny :-)))


Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 289
Skąd: dokąd
Wysłany: 28-02-2014, 16:07   

W@sio napisał/a:
Sęk w tym, że przed zmianami na Pb wszystko działało normalnie, nie gubiło iskry... Pokombinuję jutro ze wszystkim...


a skąd gazownik wziął prąd ???
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 01-03-2014, 19:58   

Szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia skąd gazownik wziął prąd... Nie mniej jednak Auto nie gubi już zapłonu - pomogła wymiana samych cewek, przewody zapłonowe pozostały oryginalne...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.