Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż pompy i miski oleju 2.5 TDI
Autor Wiadomość
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 30-01-2014, 22:39   Demontaż pompy i miski oleju 2.5 TDI

Witam, ma ktoś pojmę czy aby zdemontować miskę olejową, muszę puszczać most, belkę przednią? Muszę się dostać do pompy oleju i wałka wyrównoważającego lewego.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 31-01-2014, 08:31   Re: Demontaż pompy i miski oleju 2.5 TDI

Radeon napisał/a:
Witam, ma ktoś pojmę czy aby zdemontować miskę olejową, muszę puszczać most, belkę przednią? Muszę się dostać do pompy oleju i wałka wyrównoważającego lewego.

Niestety trzeba zdjąć miskę bo musisz ja opuścić mocno na dół, bo ssak jest prawie na dnie miski.
Lepiej silnik wyjąć.
Ale żeby wyjąc pompę oleju nie musisz miski ściągać. Odkręcasz tylko te śruby z miski co bezpośredni wkręcane są w pompę. A żeby dostać się do wałka i pompy musisz przód rozebrać. Chłodnice, wisko, koło pasowe obudowy plastikowe, rozrząd itd.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 31-01-2014, 09:29   Re: Demontaż pompy i miski oleju 2.5 TDI

Cytat:
Niestety trzeba zdjąć miskę bo musisz ja opuścić mocno na dół, bo ssak jest prawie na dnie miski.
Lepiej silnik wyjąć.
Ale żeby wyjąc pompę oleju nie musisz miski ściągać. Odkręcasz tylko te śruby z miski co bezpośredni wkręcane są w pompę.


No nie wiem sam jak mam to odczytać...Raczej miska musi zejść bo ssak jest przykręcony od wewnętrznej strony obudowy przedniej silnika, a obudowa wraz z wałkiem pompą musi się wysunąć w stronę pasa przedniego. Silnika nie mogę wyciągać-brak możliwości. Pytanie wciąż aktualne, czy trzeba odkręcać most i belkę gdy nie mam możliwości wywalania silnika?
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 31-01-2014, 09:35   

masz racje coś źle pomyślałem.
Ale lepiej będzie ci cały motor wyjąc i zrobić to na wierzchu. Bo nie wiem czy będzie tyle miejsca aby wałek wysunąć.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Ingeen 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II, 2.5 TD, 4D56
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: Wyszków
Wysłany: 01-02-2014, 20:15   Re: Demontaż pompy i miski oleju 2.5 TDI

Żeby miskę zdjąć trzeba odkręcić tylko przednią belkę i podłożyć coś pod most aby nie opadł na dół. Wtedy jest już miejsce aby ją wyjąć.
Pozdrawiam :)
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 02-02-2014, 14:27   

Dzięki.O to chodziło :D . Jakbym miał jeszcze jakieś z tym problemy to będę tu pisał.

[ Dodano: 04-02-2014, 21:34 ]
Jest problem, nie mogę ściągnąć osłony aluminiowej, w której jest pompa.Wszystkie śruby odkręcone, miska od betonowana. wychodzi tak z 5-8 mm i coś trzyma, jakby na wale opór wyraźny, stuknięcie i dupa. Tak jakby o pompę zahaczało, ale może gdzieś indziej?
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 05-02-2014, 13:12   

Może haczyć sitko ssaka oleju o obudowę miski
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 08-02-2014, 02:14   

Pompa wody stawiała opór trzeba było najpierw wkurwu dostać a następnie zdemontować.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.