Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G] Poszukuję mechanika do Miśka Eclipsa
Autor Wiadomość
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 11:35   [1G] Poszukuję mechanika do Miśka Eclipsa

Poszukuję kogoś kto zna się na mechanice w Eclipsach i najlepiej z kujawsko-pomorskiego,a jeszcze lepiej z Włocławka lub okolic.
POzdrawiam
Dominik
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 31-05-2007, 23:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
karol 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 94r. 4G63
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 134
Skąd: Staromieście, pow. Częstochowa
Wysłany: 24-02-2007, 16:08   

Moze napisz jaki masz problem-sa tu ludzie ktorzy znaja sie na tych autach. Czasem wystarczy dobra porada,a sam usuniesz usterke.Wtedy dopiero jest radocha :roll: :)
_________________
Mysle,wiec .... jeżdże.
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 18:24   

Witam.
Od czego by tu zacząć...kupiłem auto ,o którym marzyłem od kilku lat. od kolegi .
Założyłem gaz i wszystko cacy do czasu,aż zaczeło robić się chłodniej i były problemy z odpaleniem na zimnym silniku.Po podłączeniu kompa.wyskoczyły następujące błędy:
-tps-czujnik przepustnicy
-zlt temp snsr czujnik temp .silnika (ten od ssania,którego brak mi w aucie)
-czujnik tem. powietrza-przepływomierz
- BARO PRS SNSR to nadal nie wiem czym jest.
WYmieniłem przepływomierz,świece kable wysokiego napięcia i teraz ostatnio mialem wymienić reszte czujników,ale nie zdążyłem...
Poza tym zauważyłem szybko ubywającą ciecz chłodzącą oraz ubytki w oleju(podejrzewam uszczelkę podgłowicową)
W zeszłą sobote przy parkowaniu lekko wjechałem na krawężnik i zaczeło lecieć z pod chłodnicy,ale dość dziwnie bo raz leciało raz nie.Myślałem,że może to z parownika,ale gazownicy sprawdzili i parownik był ok-dolaliśmy wody do maxa i andle zaczął palić na zimnym(bez ssania,ale już nie musiałem kilkanaście razy kręcić tylko palił właściwie od razu.Niestety chwilę póżniej podczas jazdy auto zaczeło się dusić i gasnąć i na lpg i pb.
Ostatnio stało dwa dni i teraz nawet nie chce odpalić.....
Jest źle....
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 24-02-2007, 18:44   

DOMIN napisał/a:
Założyłem gaz i wszystko cacy do czasu,aż zaczeło robić się chłodniej i były problemy z odpaleniem na zimnym silniku.Po podłączeniu kompa.wyskoczyły następujące błędy:
-tps-czujnik przepustnicy
-zlt temp snsr czujnik temp .silnika (ten od ssania,którego brak mi w aucie)
-czujnik tem. powietrza-przepływomierz
- BARO PRS SNSR to nadal nie wiem czym jest.


Barometric Presure Sensor - czy jakoś tak - to imho czujnik ciśnienia atmosferycznego

DOMIN napisał/a:
Jest źle....


No jest - nie dość że autko wybrakowane bo czujek brak to jeszcze ten nieszczęsny gaz.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 18:54   

No fakt nie jest kolorowo.To BARO PRS SNSR to prawdopodobnie czujnik ciśnienia powietrza (błąd 25) znajduje sie w puszce filtra powietrza razem z przepływomierzem i czyjnikiem temperatury zasysanego powietrza.Skoro wymieniłeś przepływomierz to i pewnie te dwie rzeczy również.Czy komputer nadal wykazuje ich uszkodzenie i czy resetowałeś ECU po włożeniu nowych elementów?
Co do uszczelki to niestety ewentualność taka jest całkiem możliwa,patrzyles moze na odpalonym silniku czy dmucha spod korka wlewu oleju i z bagnetu oraz czy woda jest na bagnecie.Jeszcze powinny spaliny zmienic swój kolor ze wzgledu na spalanie wody powinny zawierac pare wodna( takie szaro błękitne) oraz w niektorych przypadkach z rury wydachowej wypluwana jest woda. Kiedyś jak mialem uszczelke posypana to wykrecilem swiece i jak zarkecilem rozrusznikiem to woda chlapnęła z otworów na świece,spróbuj.Pozdrawiam i powodzenia!!
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 20:28   

Witam
Czujki są tylko prawdopodobnie uszkodzone,chociaż kto wie.Oczywiście robiliśmy reset kompa-operacje przeprowadzałem z Samaelem(gościem,mechanik.z eclipse.net.pl,ale on mieszka w warszawie.Pewnie nie byłoby tych problemów gdyby nie gaz i gdybym znał tu kogoś od japończyków,a tak....powiedzcie na line to nie bardzo bardzo odpalać co nie?Znacie kogos dobrek w okolicach Włocławka?
Pozdrawiam
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2007, 23:04   

DOMIN napisał/a:
powiedzcie na line to nie bardzo bardzo odpalać co nie?


na line nie odpalaj bo rozrząd może preskoczyć a wtedy kupisz sobie nowy silnik

DOMIN napisał/a:
Poza tym zauważyłem szybko ubywającą ciecz chłodzącą oraz ubytki w oleju


ja też nie mogłem znaleść miejsca skąd ubywa woda a co śmieszne nie było żadnych wycieków pod autem zakładałem również że to uszczelak pod głowicą okazało się jadnak że lało z trójników od obiegu wody które montują gazowniki i wyciek był tylko podczas jazdy natomiast jeśli chodzi o oliwe to w przypadku kręcenia obrotów powyżej 6000 znika szybciutko i o tak ma być kiedyś ktoś z forum napisał że w sporcie nie ma terminologii bierze olej a w Kliperku masz silnik rodem z samochodów sportowych spróbuj jeździć poniżej 4000 obr to spalanie oliwki się zmniejszy mój klips ma przebieg 150 000 i jeśli go dobrze gniote to potrafi spapać 1l. oliwy na 1000 km a jak jeżdze spokojnie to 1 l. na 4000. Zwróć uwagę również na silniczek krokowy bardzo prosto go sprawdzić jakimkolwiek miernikiem

oto układ pinów po wyjęciu wtyczki
1 2 3
4 5 6

silniczek sprawdzisz wg schematu:
1-2
2-3
4-5
5-6
Pomiedzy tymi pinami powinno byc ok. 30 ohm

1-3
4-6
Pomiedzy tymi pinami powinno byc ok. 60 ohm

U mnie on był głównym sprawcą braku ssania a komputer głupiał i pokazywał różne kody

WYTRWAŁOŚCI NAPEWNO DASZ RADY

POZDRO
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 23:17   

Co do brania oleju....to nie jestem przekonany....,że tak ma być.
Na dodatek dziś gdy już myślałem,że gorzej być nie może......
pojawiła mi się sytuacja,że po przekręceniu kluczyka do pozycji zapalają się kontrolki,a potem gdy przekręcam na rozruch to wszystko znika i później przekręcanie kluczyka nie pojawia się nic na tablicy rozdzielczej.Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym włożniu i przekręceniu rozrusznik kręecić.Raz kręci,a raz znika.Czy tym ciągłym kręceniem na zimnym silniku wykończyłem stacyjkę czy po prostu coś się rozlutowało?
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2007, 23:37   

DOMIN napisał/a:
Czy tym ciągłym kręceniem na zimnym silniku wykończyłem stacyjkę czy po prostu coś się rozlutowało?


Nie wolno długo kręcić rozrusznikiem autko powinno zapalić odrazu jak nie pali to nie kręcić bo spalisz rozrusznik on tez ma swoją wytrzymałość i w tym przypadku może już pomału padać poprostu ma ciężko bo zima i olej gęściejszy jak zimny silnik jak nim kręcisz nonstop to popalisz w końcu uzwojenia

DOMIN napisał/a:
Co do brania oleju....to nie jestem przekonany....,że tak ma być.


U mnie tak jest jak wcześniej napisałem i żyje z tym w/g normy 1l oleju na 1000 km
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 23:44   

Moje auto ma swoje życie....teraz juz nie pali (zobaczymy jutro),ale normalnie jak był Ciepły to palił na dotyk ,al jak zimny np. z rana to odpalał to za 8 razem to za 20tym
różnie....zwlekałem zwlekałem,a teraz wymienie jeszcze więcej rzeczy.... :cry:
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-02-2007, 00:05   

DOMIN napisał/a:
zwlekałem zwlekałem,a teraz wymienie jeszcze więcej rzeczy....


Nie załamuj się teraz życie Cię zmusi do większej uwagi, jak się już weźmiesz to pomału posprawdzaj wszystko pokoleji i Misio Ci się napewno odwdzięczy, też odkładałem jak dopadło to chwile płakałem, ale da się przeżyć

POWODZENIA
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2007, 17:13   

Panowie....odpalił....chodzi...sukces.
Ale chyba to nie stacyjka mi się spsuła tyklko mam gdzieś jakieś zwarcie,bo gdy nie dział mi stacyjka to nie ma prądu w całym aucie,żadnych świateł,awaryjnych czy w kabinie.Jak trzasnołem drzwiami to prąd się pojawił....hmmm podejrzane...Po uruchomieniu silnika nie ciekło z pod chłodnicy.....też podejrzane raz leci ,a raz nie...
co to może być?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-02-2007, 19:19   

1G ma problemy z kondensatorami - ratuj ECU poki jeszcze pali. To raz.
Dwa, ze mogles zabic przeplywomierz, a zle dzialajacy gaz dokonal zniszczenia reszty - zawory, swiece, wtryskiwacze itd. Moze juz nigdy nie byc dobrze...
Musisz zmienic swiece, przewody WN. Kupic przeplywomierz. A najwazniejsze to wymienic te kondziory w ECU - koszt 2zl.
Do sprawdzenia tez czujnik temp. silnika.

A wode jak dolewasz do chlodnicy to sprawiasz, ze parownik nie zamarza i wtedy auto bezproblemowo dostaje gaz.
 
 
karol 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 94r. 4G63
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 134
Skąd: Staromieście, pow. Częstochowa
Wysłany: 26-02-2007, 23:38   

Krzyzak dobrze mowi-jak zwykle zreszta :) Chociaz jak widac nie doczytal ze
juz podstawowe graty wymieniles.
Teraz zajzyj do kompa bo rozwalony kondensator moze narobic mase dziadostwa-
niestety sam sie o tym juz kiedys przekonalem.
A sprawdzenie uszczelki to przeciez nie problem-kazdy mechanik zmierzy Ci stopien sprezania.Nawet przy dziurze do kanalu wodnego powinna roznica.
_________________
Mysle,wiec .... jeżdże.
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2007, 17:48   

Witam.Panowie czujnik ssania wymieniony i co-i NIC.Czyli nie to jest problemem.Wcześniej podejrzewałem jeszcze uszczelke pod głowicą ,ale mechanik sprawdził mi ciśnienie w tłokach i jest wszędzie ok 1,2 bar czyli podobno nieźle.Uszczelka odpada.Zostało mi sprawdzić te kondensatory przy kompie i ciśnienie uukładu paliwowego,bo może być coś z pompą paliwa.I pytanie jak sprawdzić te kondensatory,tzreba wymontować i odpiąć kompa?

[ Dodano: 03-03-2007, 17:49 ]
Może znacie kogoś kto się tym zajmuje lub robił to niejednokrotnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.