 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G] Poszukuję mechanika do Miśka Eclipsa |
Autor |
Wiadomość |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 11:35 [1G] Poszukuję mechanika do Miśka Eclipsa
|
|
|
Poszukuję kogoś kto zna się na mechanice w Eclipsach i najlepiej z kujawsko-pomorskiego,a jeszcze lepiej z Włocławka lub okolic.
POzdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 31-05-2007, 23:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
karol
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 94r. 4G63
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 134 Skąd: Staromieście, pow. Częstochowa
|
Wysłany: 24-02-2007, 16:08
|
|
|
Moze napisz jaki masz problem-sa tu ludzie ktorzy znaja sie na tych autach. Czasem wystarczy dobra porada,a sam usuniesz usterke.Wtedy dopiero jest radocha |
_________________ Mysle,wiec .... jeżdże. |
|
|
|
 |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:24
|
|
|
Witam.
Od czego by tu zacząć...kupiłem auto ,o którym marzyłem od kilku lat. od kolegi .
Założyłem gaz i wszystko cacy do czasu,aż zaczeło robić się chłodniej i były problemy z odpaleniem na zimnym silniku.Po podłączeniu kompa.wyskoczyły następujące błędy:
-tps-czujnik przepustnicy
-zlt temp snsr czujnik temp .silnika (ten od ssania,którego brak mi w aucie)
-czujnik tem. powietrza-przepływomierz
- BARO PRS SNSR to nadal nie wiem czym jest.
WYmieniłem przepływomierz,świece kable wysokiego napięcia i teraz ostatnio mialem wymienić reszte czujników,ale nie zdążyłem...
Poza tym zauważyłem szybko ubywającą ciecz chłodzącą oraz ubytki w oleju(podejrzewam uszczelkę podgłowicową)
W zeszłą sobote przy parkowaniu lekko wjechałem na krawężnik i zaczeło lecieć z pod chłodnicy,ale dość dziwnie bo raz leciało raz nie.Myślałem,że może to z parownika,ale gazownicy sprawdzili i parownik był ok-dolaliśmy wody do maxa i andle zaczął palić na zimnym(bez ssania,ale już nie musiałem kilkanaście razy kręcić tylko palił właściwie od razu.Niestety chwilę póżniej podczas jazdy auto zaczeło się dusić i gasnąć i na lpg i pb.
Ostatnio stało dwa dni i teraz nawet nie chce odpalić.....
Jest źle.... |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:44
|
|
|
DOMIN napisał/a: | Założyłem gaz i wszystko cacy do czasu,aż zaczeło robić się chłodniej i były problemy z odpaleniem na zimnym silniku.Po podłączeniu kompa.wyskoczyły następujące błędy:
-tps-czujnik przepustnicy
-zlt temp snsr czujnik temp .silnika (ten od ssania,którego brak mi w aucie)
-czujnik tem. powietrza-przepływomierz
- BARO PRS SNSR to nadal nie wiem czym jest. |
Barometric Presure Sensor - czy jakoś tak - to imho czujnik ciśnienia atmosferycznego
DOMIN napisał/a: | Jest źle.... |
No jest - nie dość że autko wybrakowane bo czujek brak to jeszcze ten nieszczęsny gaz. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:54
|
|
|
No fakt nie jest kolorowo.To BARO PRS SNSR to prawdopodobnie czujnik ciśnienia powietrza (błąd 25) znajduje sie w puszce filtra powietrza razem z przepływomierzem i czyjnikiem temperatury zasysanego powietrza.Skoro wymieniłeś przepływomierz to i pewnie te dwie rzeczy również.Czy komputer nadal wykazuje ich uszkodzenie i czy resetowałeś ECU po włożeniu nowych elementów?
Co do uszczelki to niestety ewentualność taka jest całkiem możliwa,patrzyles moze na odpalonym silniku czy dmucha spod korka wlewu oleju i z bagnetu oraz czy woda jest na bagnecie.Jeszcze powinny spaliny zmienic swój kolor ze wzgledu na spalanie wody powinny zawierac pare wodna( takie szaro błękitne) oraz w niektorych przypadkach z rury wydachowej wypluwana jest woda. Kiedyś jak mialem uszczelke posypana to wykrecilem swiece i jak zarkecilem rozrusznikiem to woda chlapnęła z otworów na świece,spróbuj.Pozdrawiam i powodzenia!! |
|
|
|
 |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 20:28
|
|
|
Witam
Czujki są tylko prawdopodobnie uszkodzone,chociaż kto wie.Oczywiście robiliśmy reset kompa-operacje przeprowadzałem z Samaelem(gościem,mechanik.z eclipse.net.pl,ale on mieszka w warszawie.Pewnie nie byłoby tych problemów gdyby nie gaz i gdybym znał tu kogoś od japończyków,a tak....powiedzcie na line to nie bardzo bardzo odpalać co nie?Znacie kogos dobrek w okolicach Włocławka?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-02-2007, 23:04
|
|
|
DOMIN napisał/a: | powiedzcie na line to nie bardzo bardzo odpalać co nie? |
na line nie odpalaj bo rozrząd może preskoczyć a wtedy kupisz sobie nowy silnik
DOMIN napisał/a: | Poza tym zauważyłem szybko ubywającą ciecz chłodzącą oraz ubytki w oleju |
ja też nie mogłem znaleść miejsca skąd ubywa woda a co śmieszne nie było żadnych wycieków pod autem zakładałem również że to uszczelak pod głowicą okazało się jadnak że lało z trójników od obiegu wody które montują gazowniki i wyciek był tylko podczas jazdy natomiast jeśli chodzi o oliwe to w przypadku kręcenia obrotów powyżej 6000 znika szybciutko i o tak ma być kiedyś ktoś z forum napisał że w sporcie nie ma terminologii bierze olej a w Kliperku masz silnik rodem z samochodów sportowych spróbuj jeździć poniżej 4000 obr to spalanie oliwki się zmniejszy mój klips ma przebieg 150 000 i jeśli go dobrze gniote to potrafi spapać 1l. oliwy na 1000 km a jak jeżdze spokojnie to 1 l. na 4000. Zwróć uwagę również na silniczek krokowy bardzo prosto go sprawdzić jakimkolwiek miernikiem
oto układ pinów po wyjęciu wtyczki
1 2 3
4 5 6
silniczek sprawdzisz wg schematu:
1-2
2-3
4-5
5-6
Pomiedzy tymi pinami powinno byc ok. 30 ohm
1-3
4-6
Pomiedzy tymi pinami powinno byc ok. 60 ohm
U mnie on był głównym sprawcą braku ssania a komputer głupiał i pokazywał różne kody
WYTRWAŁOŚCI NAPEWNO DASZ RADY
POZDRO |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 23:17
|
|
|
Co do brania oleju....to nie jestem przekonany....,że tak ma być.
Na dodatek dziś gdy już myślałem,że gorzej być nie może......
pojawiła mi się sytuacja,że po przekręceniu kluczyka do pozycji zapalają się kontrolki,a potem gdy przekręcam na rozruch to wszystko znika i później przekręcanie kluczyka nie pojawia się nic na tablicy rozdzielczej.Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym włożniu i przekręceniu rozrusznik kręecić.Raz kręci,a raz znika.Czy tym ciągłym kręceniem na zimnym silniku wykończyłem stacyjkę czy po prostu coś się rozlutowało? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-02-2007, 23:37
|
|
|
DOMIN napisał/a: | Czy tym ciągłym kręceniem na zimnym silniku wykończyłem stacyjkę czy po prostu coś się rozlutowało? |
Nie wolno długo kręcić rozrusznikiem autko powinno zapalić odrazu jak nie pali to nie kręcić bo spalisz rozrusznik on tez ma swoją wytrzymałość i w tym przypadku może już pomału padać poprostu ma ciężko bo zima i olej gęściejszy jak zimny silnik jak nim kręcisz nonstop to popalisz w końcu uzwojenia
DOMIN napisał/a: | Co do brania oleju....to nie jestem przekonany....,że tak ma być. |
U mnie tak jest jak wcześniej napisałem i żyje z tym w/g normy 1l oleju na 1000 km |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 23:44
|
|
|
Moje auto ma swoje życie....teraz juz nie pali (zobaczymy jutro),ale normalnie jak był Ciepły to palił na dotyk ,al jak zimny np. z rana to odpalał to za 8 razem to za 20tym
różnie....zwlekałem zwlekałem,a teraz wymienie jeszcze więcej rzeczy.... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-02-2007, 00:05
|
|
|
DOMIN napisał/a: | zwlekałem zwlekałem,a teraz wymienie jeszcze więcej rzeczy.... |
Nie załamuj się teraz życie Cię zmusi do większej uwagi, jak się już weźmiesz to pomału posprawdzaj wszystko pokoleji i Misio Ci się napewno odwdzięczy, też odkładałem jak dopadło to chwile płakałem, ale da się przeżyć
POWODZENIA |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 17:13
|
|
|
Panowie....odpalił....chodzi...sukces.
Ale chyba to nie stacyjka mi się spsuła tyklko mam gdzieś jakieś zwarcie,bo gdy nie dział mi stacyjka to nie ma prądu w całym aucie,żadnych świateł,awaryjnych czy w kabinie.Jak trzasnołem drzwiami to prąd się pojawił....hmmm podejrzane...Po uruchomieniu silnika nie ciekło z pod chłodnicy.....też podejrzane raz leci ,a raz nie...
co to może być? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2007, 19:19
|
|
|
1G ma problemy z kondensatorami - ratuj ECU poki jeszcze pali. To raz.
Dwa, ze mogles zabic przeplywomierz, a zle dzialajacy gaz dokonal zniszczenia reszty - zawory, swiece, wtryskiwacze itd. Moze juz nigdy nie byc dobrze...
Musisz zmienic swiece, przewody WN. Kupic przeplywomierz. A najwazniejsze to wymienic te kondziory w ECU - koszt 2zl.
Do sprawdzenia tez czujnik temp. silnika.
A wode jak dolewasz do chlodnicy to sprawiasz, ze parownik nie zamarza i wtedy auto bezproblemowo dostaje gaz. |
|
|
|
 |
karol
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 94r. 4G63
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 134 Skąd: Staromieście, pow. Częstochowa
|
Wysłany: 26-02-2007, 23:38
|
|
|
Krzyzak dobrze mowi-jak zwykle zreszta Chociaz jak widac nie doczytal ze
juz podstawowe graty wymieniles.
Teraz zajzyj do kompa bo rozwalony kondensator moze narobic mase dziadostwa-
niestety sam sie o tym juz kiedys przekonalem.
A sprawdzenie uszczelki to przeciez nie problem-kazdy mechanik zmierzy Ci stopien sprezania.Nawet przy dziurze do kanalu wodnego powinna roznica. |
_________________ Mysle,wiec .... jeżdże. |
|
|
|
 |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 17:48
|
|
|
Witam.Panowie czujnik ssania wymieniony i co-i NIC.Czyli nie to jest problemem.Wcześniej podejrzewałem jeszcze uszczelke pod głowicą ,ale mechanik sprawdził mi ciśnienie w tłokach i jest wszędzie ok 1,2 bar czyli podobno nieźle.Uszczelka odpada.Zostało mi sprawdzić te kondensatory przy kompie i ciśnienie uukładu paliwowego,bo może być coś z pompą paliwa.I pytanie jak sprawdzić te kondensatory,tzreba wymontować i odpiąć kompa?
[ Dodano: 03-03-2007, 17:49 ]
Może znacie kogoś kto się tym zajmuje lub robił to niejednokrotnie? |
|
|
|
 |
|
|