[II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-02-2014, 12:46
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Przejechałem 130 000 z boxem realliart i nic ze sprzęgłem do tego momentu się nie dzieje. | Nic dziwnego - skoro potrafi zabrać 5KM. A dodaje tylko czasami |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2014, 13:54
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Przejechałem 130 000 z boxem realliart i nic ze sprzęgłem do tego momentu się nie dzieje. | A bo ten Box to popierdulka a nie tuning....:-) |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
zibi116
Nowy Forumowicz
Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-02-2014, 10:00
|
|
|
rezon napisał/a: | zibi116 napisał/a: | więc odpaliłem auto i poszedłem do domu a różnica temperatur zrobiła swoje i po szybie(koszt 630zł z wymianą) | Jak jeżdżę nigdy nie strzeliła mi szyba z powodu różnicy temperatur. Co tam miałeś 1m śniegu? |
Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 10-02-2014, 10:45
|
|
|
zibi116 napisał/a: | Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje. | Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to mozliwe.... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
zibi116
Nowy Forumowicz
Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-02-2014, 16:23
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | zibi116 napisał/a: | Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje. | Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to mozliwe.... |
A weź tu rusz jak się odśnieżać nie chce,nie było już tak zimno +2 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 13-02-2014, 09:42
|
|
|
Cytat: | mitsu00 napisał/a: | Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to | mozliwe.... |
No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!!
Strata kasy i dobijanie silnika . |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 13-02-2014, 10:29
|
|
|
Gunner napisał/a: | Cytat: | mitsu00 napisał/a: | Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to | mozliwe.... |
No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!!
Strata kasy i dobijanie silnika . | Tutaj chodzi bardziej o fakt ze olej szybciej sie rozgrzeje i rozprowadzi po silniku podczas gdy auto jest w ruchu niz na postoju. Tak czy inaczej. Kazdy dba o swoje jak uwaza i jak chce..... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-02-2014, 19:16
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Gunner napisał/a: | Cytat: | mitsu00 napisał/a: | Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to | mozliwe.... |
No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!!
Strata kasy i dobijanie silnika . | Tutaj chodzi bardziej o fakt ze olej szybciej sie rozgrzeje i rozprowadzi po silniku podczas gdy auto jest w ruchu niz na postoju. Tak czy inaczej. Kazdy dba o swoje jak uwaza i jak chce..... |
Wolnośc Tomku w swoim domku. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 16-02-2014, 20:07
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Wolnośc Tomku w swoim domku. |
Jakby to ujac.....? Odnioslem sie do tego jak zaleca producent, ale jak ktos lubi i woli katowac silnik na mrozie i postoju, to czemu nie? Jego kasa i ewentualny pozniejszy problem |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|