Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-02-2014, 12:46   

13zbyszek13 napisał/a:
Przejechałem 130 000 z boxem realliart i nic ze sprzęgłem do tego momentu się nie dzieje.
Nic dziwnego - skoro potrafi zabrać 5KM. A dodaje tylko czasami ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-02-2014, 13:54   

13zbyszek13 napisał/a:
Przejechałem 130 000 z boxem realliart i nic ze sprzęgłem do tego momentu się nie dzieje.
A bo ten Box to popierdulka a nie tuning....:-)
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
zibi116 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2014, 10:00   

rezon napisał/a:
zibi116 napisał/a:
więc odpaliłem auto i poszedłem do domu a różnica temperatur zrobiła swoje i po szybie(koszt 630zł z wymianą)
Jak jeżdżę nigdy nie strzeliła mi szyba z powodu różnicy temperatur. Co tam miałeś 1m śniegu?

Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 10-02-2014, 10:45   

zibi116 napisał/a:
Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje.
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to mozliwe....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
zibi116 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2014, 16:23   

mitsu00 napisał/a:
zibi116 napisał/a:
Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje.
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to mozliwe....

A weź tu rusz jak się odśnieżać nie chce,nie było już tak zimno +2
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 13-02-2014, 09:42   

Cytat:
mitsu00 napisał/a:
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to
mozliwe....


No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!! :shock:
:?
Strata kasy i dobijanie silnika .
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-02-2014, 10:29   

Gunner napisał/a:
Cytat:
mitsu00 napisał/a:
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to
mozliwe....


No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!! :shock:
:?
Strata kasy i dobijanie silnika .
Tutaj chodzi bardziej o fakt ze olej szybciej sie rozgrzeje i rozprowadzi po silniku podczas gdy auto jest w ruchu niz na postoju. Tak czy inaczej. Kazdy dba o swoje jak uwaza i jak chce..... :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 16-02-2014, 19:16   

mitsu00 napisał/a:
Gunner napisał/a:
Cytat:
mitsu00 napisał/a:
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to
mozliwe....


No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!! :shock:
:?
Strata kasy i dobijanie silnika .
Tutaj chodzi bardziej o fakt ze olej szybciej sie rozgrzeje i rozprowadzi po silniku podczas gdy auto jest w ruchu niz na postoju. Tak czy inaczej. Kazdy dba o swoje jak uwaza i jak chce..... :wink:


Wolnośc Tomku w swoim domku. :P
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 16-02-2014, 20:07   

13zbyszek13 napisał/a:
Wolnośc Tomku w swoim domku. :P

Jakby to ujac.....? Odnioslem sie do tego jak zaleca producent, ale jak ktos lubi i woli katowac silnik na mrozie i postoju, to czemu nie? Jego kasa i ewentualny pozniejszy problem :badgrin:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.