Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Proszę o pomoc- Szron na redukotorze gazu . . . ?
Autor Wiadomość
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 16-02-2014, 10:48   [CA4A 1.6] Proszę o pomoc- Szron na redukotorze gazu . . . ?

Witam po raz kolejny mam problem, tym razem większy niż zwykle. Chodzi o szron na reduktorze gazu, domnieniam że to nieszczelność instalacji, być może wy potraficie po zdjęciach zdiagnozować co może mu dolegać, dodatkowo auto na postoju na LPG jakoś obroty trzyma, fakt nie równo ale nie gaśnie, jednak przy jeździe gdy dojeżdzam do skrzyżowania i próbuje zmienić bieg na niższy auto czuć jak gaśnie i muszę mu dodawać gazu, żeby całkiem nie zgasł, bywa i taka sytuacja że zgaśnie przy dojeżdzaniu do krzyżówki, muszę wtedy spowrotem wrzucić bieg by odpalił na tak zwany popych póki ma pęd do przodu.
Tutaj zdjęcia reduktora. Proszę o popdowiedź




_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-02-2014, 11:35   

bialyjayz, podejrzewam, że to ciąg dalszy problemu jaki opisywałeś w innym temacie.
Układ chłodzenia.
Zacznij od sprawdzenia termostatu i odpowietrzenia układu :wink:
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 16-02-2014, 12:11   

mkm napisał/a:
Układ chłodzenia.
Zacznij od sprawdzenia termostatu i odpowietrzenia układu

też myślałem, że termostat ale go wyjąłem i dalej to samo..
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-02-2014, 13:50   

Brak obiegu, słaby stan płynu chłodzącego, niedrożny układ, uszkodzona pompa wody, uszkodzona uszczelka pod głowića, mozliwości kilka, najprościej sprawdzić czy odpowiedni poziom płyn, czy wąż zasilający reduktor w temperature z ukladu chłodzenia jest ciepły zarówno z wężem powrotnym, itd
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 16-02-2014, 16:24   

robertdg napisał/a:
słaby stan płynu chłodzącego

dolewany, CAO wracało z Niemiec trasa 900km, 500 bez żadnych komplikacji, później ojciec zauważył, że się temp podnosi dolał płyn, kolejne 20 km bez zarzutów i znów temp się podniosła, tym razem woda dolana, i tak co 20 km mówił, że stawał by dolać wody, bo była wyrzucana przez zbiornik wyrównawczy i tak dojechał do domu z ciągłymi przystankami na dolewkę, tylko proszę nie krytkować, że woda bo co 20 km gdyby miał dolewać płyn chłodzący by zbankrutował po drodze.

robertdg napisał/a:
uszkodzona pompa wody

pompa wody wymieniana w październiku po tym jak się z niej lała woda, zresztą przeze mnie bo zamist płynu chłodzącego przez 4 miechy jeździłęm na wodzie ::(

robertdg napisał/a:
uszkodzona uszczelka pod głowića

objawy by to sprawdzić ?

robertdg napisał/a:
czy wąż zasilający reduktor w temperature z ukladu chłodzenia jest ciepły zarówno z wężem powrotnym

jeśli chodzi o weźe od silnika do chłodnicy gorący, to samo się ma do tego dolnego dłuższego
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-02-2014, 16:57   

Jeżeli oba węże od chłodnicy sa gorące to sprawdź czy chłodnica na całej płaszczyXnie radiatora jest tak samo goraca, jezeli jest nierównomiernie goraca to wymień chłodnice bo jest zamulona i silnik bedzie sie grzał. Tak samo sprawdź każdy wąz/rure układu chłodzenia czy maja jednakowe temperatury, może gdzieś wystapił korek w obiegu
Sprawdź czy przewody cieczy dochodzacy i odchodzacy z parownika tez sa ciepłe,
Uszczelke pod głowica mozna sprawdzic poprzez test spalin w płynie chłodniczym (tylko jezeli objawy nie sa jednoznaczne)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-02-2014, 19:18   

Prosty test na obecność CO2 w płynie można zrobić za pomocą testu akwarystycznego i korka z rurką od wina. Korek z rurką wtykamy w miejsce oryginalnego korka w chłodnicy i do rurki nalewamy test na obecność CO2. Jeśli do płynu dostaje się CO2 to test zabarwi się na odpowiedni kolor.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.