 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Proszę o pomoc- Szron na redukotorze gazu . . . ? |
Autor |
Wiadomość |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 16-02-2014, 10:48 [CA4A 1.6] Proszę o pomoc- Szron na redukotorze gazu . . . ?
|
|
|
Witam po raz kolejny mam problem, tym razem większy niż zwykle. Chodzi o szron na reduktorze gazu, domnieniam że to nieszczelność instalacji, być może wy potraficie po zdjęciach zdiagnozować co może mu dolegać, dodatkowo auto na postoju na LPG jakoś obroty trzyma, fakt nie równo ale nie gaśnie, jednak przy jeździe gdy dojeżdzam do skrzyżowania i próbuje zmienić bieg na niższy auto czuć jak gaśnie i muszę mu dodawać gazu, żeby całkiem nie zgasł, bywa i taka sytuacja że zgaśnie przy dojeżdzaniu do krzyżówki, muszę wtedy spowrotem wrzucić bieg by odpalił na tak zwany popych póki ma pęd do przodu.
Tutaj zdjęcia reduktora. Proszę o popdowiedź
 |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 16-02-2014, 11:35
|
|
|
bialyjayz, podejrzewam, że to ciąg dalszy problemu jaki opisywałeś w innym temacie.
Układ chłodzenia.
Zacznij od sprawdzenia termostatu i odpowietrzenia układu |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-02-2014, 13:50
|
|
|
Brak obiegu, słaby stan płynu chłodzącego, niedrożny układ, uszkodzona pompa wody, uszkodzona uszczelka pod głowića, mozliwości kilka, najprościej sprawdzić czy odpowiedni poziom płyn, czy wąż zasilający reduktor w temperature z ukladu chłodzenia jest ciepły zarówno z wężem powrotnym, itd |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 16-02-2014, 16:24
|
|
|
robertdg napisał/a: | słaby stan płynu chłodzącego |
dolewany, CAO wracało z Niemiec trasa 900km, 500 bez żadnych komplikacji, później ojciec zauważył, że się temp podnosi dolał płyn, kolejne 20 km bez zarzutów i znów temp się podniosła, tym razem woda dolana, i tak co 20 km mówił, że stawał by dolać wody, bo była wyrzucana przez zbiornik wyrównawczy i tak dojechał do domu z ciągłymi przystankami na dolewkę, tylko proszę nie krytkować, że woda bo co 20 km gdyby miał dolewać płyn chłodzący by zbankrutował po drodze.
robertdg napisał/a: | uszkodzona pompa wody |
pompa wody wymieniana w październiku po tym jak się z niej lała woda, zresztą przeze mnie bo zamist płynu chłodzącego przez 4 miechy jeździłęm na wodzie ::(
robertdg napisał/a: | uszkodzona uszczelka pod głowića |
objawy by to sprawdzić ?
robertdg napisał/a: | czy wąż zasilający reduktor w temperature z ukladu chłodzenia jest ciepły zarówno z wężem powrotnym |
jeśli chodzi o weźe od silnika do chłodnicy gorący, to samo się ma do tego dolnego dłuższego |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-02-2014, 16:57
|
|
|
Jeżeli oba węże od chłodnicy sa gorące to sprawdź czy chłodnica na całej płaszczyXnie radiatora jest tak samo goraca, jezeli jest nierównomiernie goraca to wymień chłodnice bo jest zamulona i silnik bedzie sie grzał. Tak samo sprawdź każdy wąz/rure układu chłodzenia czy maja jednakowe temperatury, może gdzieś wystapił korek w obiegu
Sprawdź czy przewody cieczy dochodzacy i odchodzacy z parownika tez sa ciepłe,
Uszczelke pod głowica mozna sprawdzic poprzez test spalin w płynie chłodniczym (tylko jezeli objawy nie sa jednoznaczne) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-02-2014, 19:18
|
|
|
Prosty test na obecność CO2 w płynie można zrobić za pomocą testu akwarystycznego i korka z rurką od wina. Korek z rurką wtykamy w miejsce oryginalnego korka w chłodnicy i do rurki nalewamy test na obecność CO2. Jeśli do płynu dostaje się CO2 to test zabarwi się na odpowiedni kolor. |
|
|
|
 |
|
|