 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zwrotnica tylna |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-02-2014, 21:53
|
|
|
Witek vel Mysza, jak w takim razie nazwiesz ten element po swojemu i uzasadnij to w odniesieniu do nazwy producenckiej a nie do tłumaczenia ludzi którzy zajmują się katalogowaniem częsci do katalogów zamiennych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 12-02-2014, 21:59
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | I w takim zawieszeniu występuje zwrotnica. |
I nawet bez 4ws, w zależności od obciążenia/obniżenia tylne koła zmieniają sporo zbieżność, a po wybebeszeniui/odelżeniu idą w rozbieżność. Czyli są elementem ruchomym. Dla potwierdzenia przyjrzyj się obniżonym Galom jak im koła się z tyłu rozjeżdżają. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-02-2014, 17:04
|
|
|
Rozumiem, że prowodyr dyskusji o zwrotnicy (prawidłowości określenia tego elementu) zakonczył swoje wypowiedzi i nie ma zamiaru uzasadnić swojego zdania |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 16-02-2014, 17:07
|
|
|
To po prostu obudowa łożyska, nie wiem nad czym tu dyskutować. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-02-2014, 20:30
|
|
|
Gdyby Producent chciał to nazwać obudową łożyska to by użył nazewnictwa Bearing Housing a nie Knuckle, pozatym wciąż nie ma uzasadnienia. We wszystkich dostępnych katalogach powiela się nazewnictwo zwrotnicy. Przedstaw lepiej informacje producenckie na podstawie których twierdzisz, że dany element nazywa się tak a nie inaczej
Takie krótkie kompendium
http://www.strutpatent.co...spension-system
To dokładnie ten sam temat gdzie handlowcy mylą nazewnictwo flansza i piasta, bo nie wiedzą, że piasta to część napędową montowana na wale |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|