Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.6] Strasznie dymi na zimnym silniku i bierze olej
Autor Wiadomość
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2014, 14:13   [MSS 1.6] Strasznie dymi na zimnym silniku i bierze olej

trochę brał olej i oddałem samochód do mechanika
niby wymiana uszczelniaczy
teraz na zimnym silniku dymi - nie zawsze ale jak już zadymi to aż wstyd :-)
i do tego bierze olej w ilości 1l na 1000km.

ma ktoś na to pomysł ? żebym znów niepotrzebnie płacił tym niby mechanikom
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 20-02-2014, 15:25   

bazkomp napisał/a:
niby wymiana uszczelniaczy

Zaworowych :?:
Zmierz ciśnienie na wszystkich cylindrach ,jaki przebieg niby rzeczywisty ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2014, 15:46   

mechanik to dobry znajomy - uszczelniacze wymienione bo byłem przy tym
przebieg 190 tyś - udokumentowany od samegopoczątku
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 20-02-2014, 19:40   

bazkomp napisał/a:
W 1.6 były przypadki zapieczonych pierścieni tłokowych. Może to będzie jakiś trop :roll:
Jak "szukajka" wróci do życia to może da się odszukać temat :?

edit:
Widzę, że Rafał podrzucił temat a ja mam jeszcze ten:
Bierze olej
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
Ostatnio zmieniony przez JCH 20-02-2014, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-02-2014, 19:46   

http://forum.mitsumaniaki...9346dddb9f883ee
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
zako7 
Mitsumaniak
00349/KMM


Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 192
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 23-02-2014, 19:54   

Ja miałem podobny przypadek, brał 1l/ 1000km. Wymiana pierścieni + uszczelniacze oleju nie bierze.
_________________

 
 
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2014, 21:15   

@Zako7 - kwota?

póki co mój mechanik stwierdził że można spróbować zalać od góry cylindry naftą na 2-3 dni niech to przeżre się i potem zalać dobrym olejem i zobaczymy jaki to da efekt...
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 24-02-2014, 20:43   

Jak chcesz to zrobić dobrze to tylko na oryginalnych częściach czyli komplet pierścieni ok 600 zł ASO, komplet uszczelniaczy i uszczelek drugie 600 zł plus robota ok 800 zł , na zamiennikach nie rób bo efekt taki sam będzie jaki już masz
_________________

 
 
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2014, 10:25   

pocieszenia ciąg dalszy ;-)
 
 
gargi12 
Mitsumaniak


Auto: space star 1.6Family 98KM 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Skąd: mszczonow
Wysłany: 28-10-2014, 17:43   

Odkopie trochę temat bo u mnie też zauważyłem ze na 1000km znika 1L oleju(choć w książce napisane ze 1litr to norma) :| a że nie chce zmieniać auta więć chyba remont konieczny lepiej wydać 2 klocki i mieć problem z głowy tak myślę
_________________
kamil
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-10-2014, 20:13   

A jaki przebieg ma Twoje auto i czy nie było czasem przegrzane? Jeśli przebieg nie za duży i z silnikiem nic się nie działo, to może wystarczy wymienić uszczelniacze zworowe.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2014, 20:31   

gargi12 napisał/a:
więć chyba remont konieczny lepiej wydać 2 klocki i mieć problem z głowy tak myślę
coś tanio - co wejdzie w zakres remontu?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-10-2014, 09:46   

Hubeeert, 2 klocki na remont głowicy wystarczą bez problemu, ale po doliczeniu panewek, pierścieni, rozrządu, płynów, filtrów i innych przydasi które warto wymienić mając otwarty motur, będzie trudno, chyba że robota własna ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
gargi12 
Mitsumaniak


Auto: space star 1.6Family 98KM 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Skąd: mszczonow
Wysłany: 29-10-2014, 17:39   

Auto ma 214 tysi (jeśli nie był kręcony) przy 213 zmieniałem rozrząd i myślałem że teraz wymienię uszczelniacze i pierścienie i wyczytałem ze kolega za ori pierścienie i uszczelniacze plus uszczelki dał 1200 zł i nie wiadomo ile robocizna u mnie by wyszła.Szkoda pozbyć się autka bo już trochę w niego zainwestowałem i najważniejsze że żonie dobrze nim się jeździ
_________________
kamil
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-10-2014, 19:11   

gargi12 napisał/a:
myślałem że teraz wymienię uszczelniacze i pierścienie i wyczytałem ze kolega za ori pierścienie i uszczelniacze plus uszczelki dał 1200 zł

Jak uszczelniacze to i dotarcie gniazd zaworowych, pierścienie = honowanie bloku, itd
Koszty - telefon na Krasnobrodzką da Ci odpowiedź w temacie kosztów. Poza tym dolicz koszt składania, demontażu i montażu silnika, rozrządu itd
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.