Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 02:09
[CJ1A 1.3] wypowiedzcie się proszę na temat kompresji w moim
Autor Wiadomość
paszczakk
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 13:18   [CJ1A 1.3] wypowiedzcie się proszę na temat kompresji w moim



powyzej scan z wyniku badania kompresji.

Bardzo Was proszę o wypowiedzi i ocenę, czy wszystko jest ok, czy raczej mam się martwić.
pozdrawiam i dzięki.
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 13:30   

też to robiłem przed czterema dniami. N pierwszym miałem 14 pozostałe 11,5. Chłopaki napisali że lać benzynę i jeźdić. U Ciebie jest wszysto wyżej. Prawdopodobnie którędyś przedostaje się olej i uszczelnia cylindry. Jak często dolewasz olej, co ile km.
 
 
paszczakk
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 13:33   

problem jest wlasnie taki, ze przejechalem 600 km i ubylo mi jakies 0,4 l oleju :(
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-02-2007, 13:41   

nie wiem, jak zmierzyles ten ubytek, ale cylindry 1,2,3 nie wygladaja zbyt dobrze - cisnienie zbyt wysokie (szczegolnie 1,2) oraz mocno zroznicowane
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-02-2007, 13:48   

Dobrze nie jest, ale.....czy nie masz może słabego akumulatora? - takie coraz gorsze wyniki conieco na to wskazują ;)

Fakt jest prosty - rozrzut ma być do 1 bar..... inaczej problemy - często problemy ze szczelnością zaworów lub w przypadku luźnych prowadnic zaworowych -

[ Dodano: 27-02-2007, 13:50 ]
paszczakk napisał/a:
przejechalem 600 km i ubylo mi jakies 0,4 l oleju


Katastrofa...... Prowadnic zaworowych brak, pierścienie zgarniające do wymiany.....

2,2k zł remoncik minimum.....(
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
paszczakk
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 14:13   

cisnienie jest za wysokie? mnie sie wydawalo, ze czym wyzsze tym lepiej, jakie powinno byc takie idealne? auto ma 150 tys przebiegu. przy okazji jakie cisnienie podaje producent dla nowego auta? p.s. moze wystarczy wymienic uszczelniacze zaworowe, zeby zmniejszyc zuzycie oleju?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-02-2007, 14:34   

1. tak - jest za wysokie, a to oznacza, ze cylinder uszczelnia sie olejem
2. zmartwie Cie - to auto nie ma 150 tkm przebiegu a jakies 2x tyle
3. fabryczne cisnienie jest dla nowych pierdzionkow, ktore jeszcze nie sa dotarte
4. nie wystarczy - jak pisal Bartek masz wys...ne prowadnice i moze pierscienie olejowe tez
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 15:42   

paszczakk napisał/a:
cisnienie jest za wysokie? mnie sie wydawalo, ze czym wyzsze tym lepiej, jakie powinno byc takie idealne? auto ma 150 tys przebiegu. przy okazji jakie cisnienie podaje producent dla nowego auta? p.s. moze wystarczy wymienic uszczelniacze zaworowe, zeby zmniejszyc zuzycie oleju?


Ja mam przejechane 170000 a ciśnienie jak wyżej. Oleju dolewam o,5 na 1500 km, prócz tego mam drobny wyciek.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 20:54   

paszczakk ustaw porządnie zawory i sprawdź jeszcze raz kompresję..
to taki początek..dla pewności
 
 
paszczakk
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 10:25   

ok ustawie zawory i sprawdze jeszcze raz kompresje. mam nadzieje, ze wyjdzie lepiej.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 19:25   

Nie wyjdzie lepiej za duż różnica między 1 a 4 jak jest różnica 0,5 to jest w normie a u ciebie 0,5 to jest między jednym a kolejnym. A co do 1 to jest zawysokie, prawdopodobnie olej. Ten co mierzył powinien ci to powiedzieć.
 
 
karolkk84
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 22:24   

To ja sie podłacze zeby sie tylko upewnic, mam wysrany silnik?
Pewnie tak, dolewam wiecej oleju niz benzyny :(
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-03-2007, 00:02   

karolkk84 napisał/a:
mam wysrany silnik?
I to jeszcze jak.
 
 
karolkk84
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2007, 17:03   

To jakim cudem mechanicy powiedzieli mi ze kompresja jest "wzorowa"
Na początku nie brał oleju a teraz to jest 1L/600km oraz benzyny 11,5-12/100km, pozatym wszystko jest ok pali od dotkniecia mocy mu nie brakuje.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-03-2007, 17:43   

karolkk84 napisał/a:
To jakim cudem mechanicy powiedzieli mi ze kompresja jest "wzorowa"
To nie mechanik tylko jakiś fraj.. (za przeproszeniem :wink: ). Niech spojrzy w dane katalogowe i zobaczy jaką kompresję powinien mieć silnik w dobrym stanie. Duużo mniejszą. Masz za wysoką, bo na pomiary wpływa to, że masz zużyte pierścienie. Uszczelniają się olejem. Byle jaki mechanik powinien to wiedzieć. Do tego masz megaduże zużycie oleju a mechanik nie podejrzewa pierścieni? :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.