Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] SILNIK 2.0 DID to samo co 2.0 TDI ?
Autor Wiadomość
karp12345 
Nowy Forumowicz

Auto: Rav4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 6
Skąd: Wyszków
  Wysłany: 24-02-2014, 12:50   [II 2.0 DID] SILNIK 2.0 DID to samo co 2.0 TDI ?

Witam

Mam pytanie co do silnika 2.0 DID czy jest to ten sam silnik co w VW passacie b6 od 2006 roku na pompowtryskiwaczach? Czy tez jest to inny silnik lub cos sie zmieniło?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-02-2014, 13:29   

TAk dokładnie to samo
_________________

 
 
karp12345 
Nowy Forumowicz

Auto: Rav4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 6
Skąd: Wyszków
Wysłany: 24-02-2014, 13:42   

Ten sam silnik? W passatach padały pompowtryski dlatego ten model nie jest chetnie kupowany.. własnie przez ten silnik. Jak jest w Outlanderze? Zastanawiam sie nad zakupem outlandera z 2007 roku.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-02-2014, 14:14   

Nie słyszałem żeby komuś padły pompki,rzadko były kłopoty z głowicą ,z turbiną jak w każdym aucie, generalnie to jednak poprawiony silnik dla mitsu. większość problemów wyeliminowano ,u mnie blisko 112tyś praktycznie bez awari,wymieniałem uszczelke pod pompką wtrysku(200zł),i przepustnice (350zł) ,teraz będę zmieniał rozrząd koszt ok 650zł.
_________________

 
 
yasio 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 9
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 26-02-2014, 07:45   

Z tego co pamietam w pasatach w tamtych latach pompa olejowa była napędzana popychaczem tzn taki mały pręcik wyglądem podobny do ciętego imbusa i to była w większości bolączką tych silników bo lubily sie wycierać a co za tym idzie brak smarowania i silnik kaput w outkach juz jest nowszej generacji silnik tzn poprawiony i napęd pompy oleju jest juz na łańcuszku a pompowtryski to juz trzeba samemu zadbać o ich żywotność i bedzie git :D
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-02-2014, 07:57   

Kolega yasio niestety się myli odnośnie napędu pompy oleju w 2.0 TDI:
1. Wczesne modele tego silnika (pierwszych kilka lat produkcji, pompowtryski) miały napęd łańcuchem, w którym koło napędzające było tak marnej jakości że zęby się "wyciarały".
2. Od roku 2008 (o ile pamiętam) wszedł napęd poprzez wałek na imbusie, który też jest marnej jakości i też lubi się ściąć, ale awarii istotnie jest mniej (sądząc po wpisach na forach internetowych, prawdę zna tylko Volkswagen). Silnik w Outkach jest już z tej generacji.

Co do pompek - Outlander miał trwalsze pompki Boscha, te Siemensa padały masowo, była zresztą na to akcja serwisowa w Volkswagenie. A ile w konkretnym aucie wytrzymają - Allah jeden wie (w moim na przykład 270 tys. i jeszcze działają, a w innym po 100 tys. może być koniec). Nie zależy to w ogóle od kierowcy (pada elektronika), pod warunkiem że nie tankuje oleju opałowego :wink:

bonito
 
 
yasio 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 9
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 26-02-2014, 09:12   

Kolego ja mam 07r i mam na łańcuszku napęd pompy oleju ale rzeczywiście a audi od 2007r już na tym trzpieniu koła sie wycierają :shock: nie słyszałem o tym ale myślę ze to wina "oszczędzania" na dobrej jakości olejach powiem szczerze ze nie słyszałem o takich usterkach w miśkach i może się mylę ale właśnie w mitsubishi jest ten napęd na łańcuszku a w audi itd to już trochę na ten temat jest opisane
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.