Przesunięty przez: londolut 08-03-2014, 08:47 |
1.8 GDI -zamiast mrugac kod błędu - mruga ciągle bez przerwy |
Autor |
Wiadomość |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-03-2014, 18:38 1.8 GDI -zamiast mrugac kod błędu - mruga ciągle bez przerwy
|
|
|
to co to za błąd ? ...
objawy - szarpanie - jakby odcinanie paliwa po wyżej 2 tys obrotów.. nie wyjdę obrotomierzem poza ten zakres... ledwo dopyrkałem do domu ...
po wymianie pompy wysokiego Ciśnienia na inną używkę - chodził pięknie parę godzin.. i nagle objaw brak mocy .. etc .. szarpanie..
filterki czyste
pompa w baku - nowa
filtr w baku nowy
układ paliwowy caly czyszczony maszyną liquid molly
świece wymienione
fajki wymienione
przepustnica czysta
lambda nowa
ecu nie zgłasza błędów - a mogę sterować przekaźnikami - włączm wentylator / pompę paliwa etc,.
po wymianie wczoraj pompy na nową ( używkę ) chodził pięknie .. obroty spadły na 650 bez drgań .. bez nauki obrotów .. cód miód ... dziś pojeździłem trochę po mieście .. ale spokojnie - bez szaleństw.. i nagle ni stąd ni z pietruszki ZONK.
jakieś sugestie ?
wcześniej przed wymianą pompy MRYGAŁ te swoje 56 - obecnie mryga jakby jednościami - ale cały czas... bez przerwy. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-03-2014, 19:45
|
|
|
Jak mruga jednostajnie to jakby nie było błędów. |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-03-2014, 19:57
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Jak mruga jednostajnie to jakby nie było błędów. |
mruga jedostajnie - jakby co pól sekundy .. i po podłączeniu pod evoscana też błedów nie wypisuje .. ( ale evoscan z moim ECU tak sobie wspołpracuje ) ... właśnei mechanicy zmieniają pompę na starą ... tam checkengine się świecił .. - obroty spadały na 650 i stały -ale dało się jeździć .. normalnie ... na swiatłach koło 1k rpm zapalał się CHECK i wszystko .. przegazówka i leciał dalej .. normalnie - problemem było spalanie - na postoju w 20 min z 5 litrów potrafił wessać...wg komputera .. a w mieście miast 10l to i czasami na kompie widziałem w korkach 21l/100
GDI masakra - SONY spoko JVC spoko - PS2 spoko PS3 spoko .. GDI - rozwalił mi mit o Japonii skutecznie ... biłbym ..
po wymianie pompy piękne spalanie 9.1 w mieście w korkach - i nagle mu odwiało ,... w jego japońską duszę... na zasadzie nie wiem o co chodzi ale nie wiem o co mi chodzi .. byle było krwisto ...
walczę z nim już kwartał .. jeszcze chwilka i go spalę.. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 07-03-2014, 20:48
|
|
|
cezare napisał/a: | GDI masakra |
GDI jest ok. Wymaga dobrego specjalisty. Żaden "Antek" z warsztatu z ulicy tylko fachowiec. Cała filozofia. Nawet najlepsze wynalazki można popsuć.
Temat do przeniesienia do działu Carisma |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-03-2014, 22:00
|
|
|
Może winowajcą jest sam regulator ciśnienia a nie pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli jeszcze tego nie czytałeś, to warto zerknąć http://forum.mitsumaniaki...1285729#1285729
Jest tu chyba wszystko o problemach z ciśnieniem paliwa w Carismie GDI. |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 08-03-2014, 09:20
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Może winowajcą jest sam regulator ciśnienia a nie pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli jeszcze tego nie czytałeś, to warto zerknąć http://forum.mitsumaniaki...1285729#1285729
Jest tu chyba wszystko o problemach z ciśnieniem paliwa w Carismie GDI. |
Witaj Plecho1 - oczywiscie ze czytałem ,... czytałem wszytko o cari i gdi - cały temat o evoscanie i regulatorach ciśnienia ... problem - bo mój GDI ma pompę wersja druga - bez tego tajemniczego regulatora ...
Ty pewnie mówisz o tej z linku : http://www.auto-most.ru/site/ency/engine/185.html
a moja to taka jak tutaj : http://mycarisma.ru/staty...isi-karizma-gdi
różni się napędem + moja nie ma śrubki regulatora ...
update z nocy : mechanicy kazali mi szukać nowych wtryskiwaczy .. bo ?
silnik po odłączeniu kostki sterującej wtryskami i włączeniu jej ponownie - odzyskuje wigor na kilka chwil - by .... po chwili było to samo ... ... no nie może to być, bo wtryskiwacze po czyszczeniu i na starej pompie zasuwały jak złoto ...
szkoda że nie mam AC na tego Pinina, wczoraj się tylko uchlałem "ze szczęścia" ..
na prawdę z tą nową pompą jeździł parę godzin tak jak powinien - i byłem przeszczęśliwy ... przez chwilkę. .... i ledwo dotoczyłem się do domu ..
na evoscanie na jałowym - ciśnienie piędzy 49-51 bar caly czas..
[ Dodano: 09-03-2014, 16:31 ]
a zachowuje się tak : https://www.dropbox.com/s...0309_145018.mp4 |
|
|
|
 |
|