Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem auto gaśnie przed skrzyżowaniem co jest grane?
Autor Wiadomość
dziobak26
[Usunięty]

  Wysłany: 27-02-2007, 20:56   Problem auto gaśnie przed skrzyżowaniem co jest grane?

Ostatnio mam problem bo gaśnie przy ostrym hamowaniu jak założyłem gaz dzieje się czesto. Na beznynie działo się to sporadycznie, silnik zachowuje się tak że podczas hamowania zwalnia obroty nawet do 100/min potem powoli podnosi 500 i powoli normuje do 800. Nie wiem co jest grane mieszanka jest ok . Na beznzynie tez gasł i nie wiem czy to nie silniczek krokowy czy da się to naprawić obroty tez nie ma jak wyregulować. Proszę o odp. Pozdrawiam.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 27-02-2007, 21:57   

Silniczek można sprawdzić: przekręcasz kluczyk w stacyjce tak, żeby zapaliły się kontrolki i śmigiem biegiem :) lecisz do silnika słuchać, czy krokowy nie robi magicznego bzzz bzzzz w przeciągu ok. 10-15 sekund. Jeżeli nie "bzyknie", jest zepsuty. A jak "bzyknie", to teoretycznie jest sprawny. Ale dla pewności wykręć go, przeczyść i pomierz, jaki jest opór między kolejnymi uzwojeniami.
Jak to nic nie pomoże, to albo:
- masz brudną przepustnicę i źle wyregulowany TPS
- albo odłączałeś akumulator i źle przeprowadziłeś naukę wolnych obrotów
- albo masz nieszczelność w podcisnieniu idącym do serwa hamulca i zasysa sobie lewe powietrze.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-02-2007, 22:41   

kamilek, w 4g63 DOHC z silniczkiem krokowym jest zupełnie inaczej ;)

dziobak26, przyczyn może być kilka:
- rzeczony silniczek - sprawdź na początek uzwojenia czy są całe
- jak gaśnie na luzie podczas jazdy na gazie, to masz problem z tzw. dodmuchem - zubożaniem mieszanki przez lekkie nadciśnienie pod maską spowodowane ruchem auta

Na obie sugestie masz wiele odpowiedzi i wskazówek na forum ;) jak sobie z nimi poradzić
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-02-2007, 23:14   

dziobak26 Ja miałem dokładnie takie objawy jak Ty na początku później i na bęzynie zaczynały się jazdy i okazało się że to wina silniczka krokowego (upalona jedna cewka) od czasu naprawy (jakieś cztery miechy) nie zgasł ani razu
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 00:16   

Jesli masz Bum-klapke to jest szansa ze jak hamujesz to sila bezwladnosci zamyka klapke jak i dolot powierza i czasem silniczek krokowy nie zdazy zainterweniowac.Ja tak mnialem i troche podgialem klapke zeby nawet calkowicie zamknieta pozostawiala pewien przelot.OPd tamtej pory juz mi nie gasl.Musisz tez dokladnie ustawic klapke,tak aby oś jej obroty byla dokladnie poziomo,moja w kazdej innej pozycji sie zacinala.Powodzenia i pozdrawiam!
Powiedzcie mi proszę jak mam "nauczyć " mój samochód wolnych obrotów, bo czasem mi wchodzi 1400,czasem 650 ale przyznam sie ze krecilem dość sporo (mea culpa) Błędów mi nie mruga kable i świece nówki NGK Tps ma 0,5V itd.Tylko nie wiem jak dokladnie w tym silniku mam go zaprogramowac.
 
 
dziobak26
[Usunięty]

  Wysłany: 28-02-2007, 19:36   

Silnik tak zachowuję się jak złapie temperatuę więc myślę że to może być wina podciśnienia. Kolega przebada zobaczymy, gdyby to miałabyć wina silniczka krokowego to na zimnym silniku autko by też gasło także sam nie wiem co jest nie tak.

[ Dodano: 28-02-2007, 19:39 ]
Aha i autko nie gaśnie na luzie w czasie jazdy tylko jak silnik złapie temperaturę i przychamuję ostro te wtedy silnik zgaśnie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 21:21   

ale na zimnym masz jeszcze dodatkowy bypas, wiec moze nie gasnac
natomiast stawiam posluchaj rady Bartka odnosnie wdmuchiwania powietrza sila a nie tylko ssaniem cylindrow
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 23:55   

Ale silnik gaśnie tylko przy hamowaniu wiec dodmuchy nie sa raczej przyczyna,ponad to w 1g ciezko wytworzyć dodmuch poniewaz wlot jest schowany za prawym swiatlem.Nadal stawiam na tę klapke,bardzo jej nie lubie :twisted:
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2007, 00:04   

a ja stawiam na krokowca jednak ja mam bum-klapkę i nic mi nie gaśnie i brak problemów z obrotami mitutoyo, z tą bum-klapką masz taką fobie jak ja z silniczkiem he hhe eh :mrgreen:
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-03-2007, 10:04   

postawiłbym na teorię mitutoyo o bum klapce gdyż jest to częsta przypadłość (zawias na której chodzi bum klapka po prostu lubi się przycinać i przy słabym "strumieniu" gazu nie podnosi się przytykając przepływ); jednak dziobak twierdzi iż "na beznzynie tez gasł" co bardziej wskazuje na niedomaganie silnika krokowego niż na bum klapke.[/b]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.