kod błędu 22- crankshaft position sensor |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 20-06-2012, 00:29
|
|
|
sigman napisał/a: | Silnik nadal nie odpalał i dopiero po wyjęciu i przeczyszczeniu czujnika w aparacie zapłonowym ochoczo zapalił |
Czyli mamy kolejne doświadczenie. Oby Misiek palił już bez problemu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-02-2014, 14:31
|
|
|
sigman napisał/a: | po wyjęciu i przeczyszczeniu czujnika w aparacie zapłonowym ochoczo zapalił |
Witam
Czy ten zabiegł pomógł i już SIgma zapalała ? ? Bo mam podobny problem ze swoją Sigmą. Moduł zapołonu wymieniony i dalej nie odpala. |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 21-02-2014, 15:00
|
|
|
A błędy w końcu zczytałeś? |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-02-2014, 16:07
|
|
|
przy sprawdzaniu ECU dioda z opornikiem pali się jednostajnie (nie miga) ..... chyba,że coś nie tak robione... |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 21-02-2014, 17:24
|
|
|
Zepsute ECU,to pewne. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 21-02-2014, 19:32
|
|
|
a jak nic nie świeci ? też ecu kaput ?
znaczy dioda podpięta pod piny
albo miernik analogowy |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-02-2014, 22:51
|
|
|
Dokładnie , ECU padło - usmażone |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
sigman
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-03-2014, 00:49
|
|
|
U mnie ostatecznie pomogła wymiana ECU. Winne były wylane kondensatory |
|
|
|
 |
rupert70
Mitsumaniak

Auto: Sigma F07W A/T 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 218 Skąd: Chełm / Dorohusk
|
Wysłany: 21-03-2014, 21:16
|
|
|
sigman napisał/a: | U mnie ostatecznie pomogła wymiana ECU. Winne były wylane kondensatory |
Nie chwaląc się przewdziłem to,jak pisałem na poprzednie stronie, przerabiałem to samo, tylko mi pomogło przelutowanie ,. |
_________________ Rzeczywistość powoduje u mnie zadziwienie. |
|
|
|
 |
|