Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sigma,szarpie ,dławi się ,traci moc ,gaśnie ,trudno odpala
Autor Wiadomość
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 17-04-2014, 09:38   Sigma,szarpie ,dławi się ,traci moc ,gaśnie ,trudno odpala

Mam nie małe problemy z moim miskiem ,mianowicie od jakiegoś czasu auto się dzwinie zachowuje,objawy mam takie: na zimnym silniku pali odrazu ,po jakims czasie zaczyna szarpac ,gasnie, za chwile jedzie dobrze zaraz znowu gasnie.na rozgrzanym bardzo trudno odpala za 10-20 razem ale po odpaleniu pracuje chwile i gasnie. podczas jazdy przy mocniejszym wcisnieciu tak jak by sie dławił,falują obroty,strzela z wydechu i na gazie i na benzynie,nowe swiece,przewody i palec z kopułką .Podmienialem przepływke.

Stawialem ,że to czujnik położenia wału ale Wojtas uświadomił mnie ,że w w 12v go nie ma. wiec co to może byc ? Padniety aparat zapłonowy ?pomóżcie bo juz mi ręce opadły :(
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 17-04-2014, 13:40   

zapłon dobrze ustawiony ?
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 17-04-2014, 13:53   

angelos napisał/a:
zapłon dobrze ustawiony ?

to teraz mnie oświećcie ? Problem pojawił się nagle .
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3558
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-04-2014, 15:52   

Michał ogarnij się. Czy to jest dalszy ciąg tego tematu :Sigma nie wkreca sie na oborty i gasnie. Jeśli tak, czy zastosowałeś się do wskazówek?
Z tego co napisałeś w swoim temacie, oddałeś auto do mechanika "Dr zapłon", w celu? Interesuje mnie co zrobił.
GóR3K napisał/a:
pomóżcie bo juz mi ręce opadły

Opisuj jaśniej, co zostało z robione, w jakim czasie i przez kogo. Ja spróbowałbym podmienić jeszcze ECU, ale tak jak napisał syski:
syski napisał/a:
na odległość można sobie pilotem programy zmieniać a nie diagnozować usterki w aucie które nie wiadomo co przeszło kto w nim i czy cokolwiek serwisował

Działaj :!: Czekam na błędy które zarejestrowało ECU.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 17-04-2014, 16:13   

wymiana rozrzadu uszczelniaczy walkow. koncowki drazkow.problem ktory opisalem pojawil mi sie w pazdzierniku .wymienilem swiece i przewody natomiast problem nie ustapil. zmienilem kopulke na nowa dalej to samo. w ecu sprawdzic w jakim stanie sa kondensatory? zczytac bledy i wtedy dzialac dalej ? najdzwiniejsze jest to ze na zimnym pali a na rozgrzanym czasami albo wogole. Sory wojtas ale juz mi rece opadaja bo malo komfortowe jest jezdzenir autem ktore sie nie przewidywalnie zachowuje.
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3558
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-04-2014, 16:15   

GóR3K napisał/a:
w ecu sprawdzic w jakim stanie sa kondensatory? zczytac bledy i wtedy dzialac dalej

Tak
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 17-04-2014, 19:19   

Czy wymieniałeś cewkę WN? Może jest na wykończeniu.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 17-04-2014, 19:31   

komp wymigał 4 długie jeden krótki czyli numer 41 błędu:

41.Injector(s)Possible causes: low or high injector coil resistance,connector or harness.

Tłumacz google tak przetłumaczył:.
41 Wtryskiwacz (-e) Możliwe przyczyny: niska lub wysoka rezystancja cewki wtryskiwacza, złączy lub przewodów.

jak to rozumieć ? coś ze sterowaniem wtryskami czy cewka wn ?

jesli cewka WN to gdzie kupic ? jakieś linki pomocnicze

ta będzie oki ? cewka z allegro
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3558
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-04-2014, 21:22   

Masz modulator wtrysków gazu w instalacji LPG? Jeśli nie to ten błąd jest normalny. Cewkę najpierw sprawdź miernikiem, wartości rezystancji znajdziesz w serwisówe (zanim coś kupisz :!: ) Ja na tą chwilę nie pamiętam wartości. Jeśli to faktycznie wszystkie błędy, to warto zajrzeć do ECU chociażby po to by wyeliminować jego winę i szukać przyczyny dalej.

[ Dodano: 18-04-2014, 07:24 ]
Tu masz wartości dla cewki:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 18-04-2014, 08:57   

wojtas napisał/a:
Masz modulator wtrysków gazu w instalacji LPG? Jeśli nie to ten błąd jest normalny. Cewkę najpierw sprawdź miernikiem, wartości rezystancji znajdziesz w serwisówe (zanim coś kupisz :!: ) Ja na tą chwilę nie pamiętam wartości. Jeśli to faktycznie wszystkie błędy, to warto zajrzeć do ECU chociażby po to by wyeliminować jego winę i szukać przyczyny dalej.

[ Dodano: 18-04-2014, 07:24 ]
Tu masz wartości dla cewki:
[url=https://lh6.googleusercontent.com/-2TV82aXlXL4/U1C1lm3D2oI/AAAAAAAADpQ/D9LUuhpdDTs/s1200/Rezystancja%2520cewki.PNG]Obrazek[/url]


modulatora nie mam ,oki sprawdze :) dzięki
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 18-04-2014, 09:30   

Tak, to ta cewka.
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 18-04-2014, 09:56   

GóR3K napisał/a:
wojtas napisał/a:
Masz modulator wtrysków gazu w instalacji LPG? Jeśli nie to ten błąd jest normalny. Cewkę najpierw sprawdź miernikiem, wartości rezystancji znajdziesz w serwisówe (zanim coś kupisz :!: ) Ja na tą chwilę nie pamiętam wartości. Jeśli to faktycznie wszystkie błędy, to warto zajrzeć do ECU chociażby po to by wyeliminować jego winę i szukać przyczyny dalej.

[ Dodano: 18-04-2014, 07:24 ]
Tu masz wartości dla cewki:
[url=https://lh6.googleusercontent.com/-2TV82aXlXL4/U1C1lm3D2oI/AAAAAAAADpQ/D9LUuhpdDTs/s1200/Rezystancja%2520cewki.PNG]Obrazek[/url]


modulatora nie mam ,oki sprawdze :) dzięki


a check engine sie swieci ?
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 18-04-2014, 10:51   

Wojtek ,problem jest chyba jednak z cewka oto wartości jakie mi podał miernik:
1.

2.
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-04-2014, 13:22   

Wartości wydają się być w normie. Przy pomiarze uzwojenia pierwotnego (czyli te styki od strony mniejszej wtyczki) trzeba wziąć pod uwagę rezystację kabli w mierniku która zwykle dodaje 0.3-0.5 ohm.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 18-04-2014, 13:42   

dobra biore sie za sprawdzenie ecu. a w jaki sposob sprawdzic aparat zaplonowy?
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.