Moja cari |
Autor |
Wiadomość |
tom55555ek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-04-2014, 19:13
|
|
|
Niestety Carisma którą oglądałem okazała się być w opłakanym stanie lakierniczym, klar wszędzie odchodził, ogólnie dużo mankamentów a co najgorsze to to, że nie poczułem tego samego co gdy pierwszy raz wsiadłem do mojej Carismy. To mnie tylko upewniło, że naprawię moją Cari i jej nie oddam |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 01-04-2014, 19:26
|
|
|
tom55555ek napisał/a: | Niestety Carisma którą oglądałem okazała się być w opłakanym stanie lakierniczym, klar wszędzie odchodził, ogólnie dużo mankamentów a co najgorsze to to, że nie poczułem tego samego co gdy pierwszy raz wsiadłem do mojej Carismy. To mnie tylko upewniło, że naprawię moją Cari i jej nie oddam |
Klar to nie problem
Abyś tylko potem nie żałował swojej decyzji, bo zawsze wychodzi coś jeszcze gdy sie zabiera człowiek do naprawy auta po wypadku/stłuczce |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 01-04-2014, 21:13
|
|
|
Nie strasz tak tom55555ek.
Carisma ma z tyłu chyba zawieszenie wielowahaczowe więc pewnie górny się zagiął. Wymieni, blachę wyklepie i śladu nie będzie (czterech śladów także)
Podstawa to dobry fachowiec |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 01-04-2014, 22:42
|
|
|
mkm napisał/a: | Podstawa to dobry fachowiec |
Za którego trzeba dobrze zapłacić
No ale czego to sie nie robi dla tej jedynej |
|
|
|
 |
tom55555ek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-04-2014, 23:03
|
|
|
Tego już tak nie wyklepie jak było!! - Pan Sławek powiedział, że trzeba nowe drzwi lewe tylne najlepiej pod kolor dla obniżenia kosztów oraz lewy tylny błotnik muszę skądś załatwić, macie kogoś kto ma na stanie?? A potem weźmiemy szpraja i będziemy malować! |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 01-04-2014, 23:20
|
|
|
tom55555ek, na alle masz chyba 9 (lewy tył) ćwiartek i to srebrnych. Blacharz wytni co trzeba i jak mu się będzie chciało to będziesz miał kilka punktów na wpyłki. Drzwi też jest trochę |
|
|
|
 |
tom55555ek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-04-2014, 19:00
|
|
|
Dobra, wczoraj byłem na warsztacie ażeby fachowiec sprawdził co jest pięć i wyszło następująco: wszystko jest dobrze poza przewodami hamulcowymi na tył oraz sworzniem lewym wahacza przód. Przewody i sworzeń wczoraj zamówiłem, za przewody 106zł, natomiast sworzeń TRW 54zł. Moje pytanie jest następujące: Czy poza przewodami hamulcowymi coś jeszcze będę potrzebował do wymiany przewodów? Jaki płyn hamulcowy etc. ? Nie udało mi się na forum znaleźć żadnego poradnika, jeżeli jest to poproszę o link. Jak odpowietrzać hamulce, bo z tego co się orientuję to po zmianie przewodów i wlaniu nowego płynu będzie to potrzebne? Dam radę samemu wymienić sworzeń, czy trzeba na warsztat jechać? Wczoraj załatwiłem też drzwi tył lewe srebrne niepowgniatane(i tak do lakierowania idą), potrzebuję jeszcze ćwiartkę lewy tył w dobrym stanie, bo to co znalazłem to było połatane i pokorodowane... |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-04-2014, 19:37
|
|
|
Procedura odpowietrzania (kolejność zacisków) jest w service manualu.
Oczywiście będziesz potrzebował drugiej osoby i wąż z butelką .
Płyn hamulcowy DOT3 lub DOT4, 1L powinien starczyć.
Co do sworznia to trudno powiedzieć ale zawsze możesz wziąć zdemontowany wahacz w łapkę i udać się do pierwszego lepszego mechanika z prasą.
Przynajmniej nie zapłacisz za demontaż wahacza . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
tom55555ek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-04-2014, 16:09
|
|
|
Wchodząc dzisiaj do kanału stwierdziłem, że niestety muszę wymienić cały wydech, gdyż trzyma się na słowo honoru i jest przeżarty przez rdzę tak, że nawet nie ma śrub łączących tłumik środkowy z końcowym... Tak więc przy okazji stłuczki wymienię jeszcze wydech i dodatkowo poza sworzniem lewym to tuleja wahacza prawego przód oraz belka mocowania zderzaka tylnego ale to myślę, że ładnie ją wyczyszczę, wspawam brakujący kawałek i porządnie zabezpieczę przed rdzą. :/ Koszta rosną a kasy nie przybywa, na szczęście jak na razie mieszczę się w kosztach. Jaką farbę polecicie mi do zabezpieczenia wahaczy, belki zderzaka itp. przed rdzą i na rdzę, chcę potem na to baranka położyć? |
|
|
|
 |
tom55555ek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-07-2014, 08:58
|
|
|
Wczoraj po kilkugodzinnej batalii z fleksem przy boku udało mi się wymienić wydech, zostało jeszcze dużo do zrobienia a w szczególności trzeba zająć się korozją, która niemiłosiernie atakuje
Kilka części pomalowałem proszkowo tak samo jak wahacze przednie, koniecznie będę musiał coś zrobić z pordzewiałą blachą obok wydechu co jest na zdjęciu bo się sypie...
Kilka fotek:
Carisma |
|
|
|
 |
|