[EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6 |
Autor |
Wiadomość |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-05-2014, 11:26 [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6
|
|
|
Witam, jak już niektórzy wiedzą przymierzam się do swapa z nieszczesnego zatartego diesla na 2,5V6:) Zakładam temat, ponieważ chcę się dowiedzieć jak najszybciej i najsprawniej dotrzeć do celu. Mam dwie opcje dawcy - pierwsza zakłada przesyłkę na palecie na której znajduje się wszystko co potrzebne do swapa (tak mi się wydaje, że będzie to komplet elementów), oraz druga opcja za te same pieniądze - kompletny jeżdżący EA5W z przebiegiem 200k km. Wg Was co będzie lepszą opcją? Zakładając, że część elementów z kompletnego samochodu mogę sprzedać, oczekuję zatem, że inwestycja po części się zwróci. Natomiast nie mam za bardzo miejsca na trzymanie w jednym czasie dwóch samochodów na warsztacie. Mając paletę z elementami nie mam problemu z tym, że coś mi zostanie, ewentualnie obawiam się, że czegoś mi zabraknie... Chłopaki co robić? Co w pierwszej kolejności? Co pasuje P&P a przy czym mogą wystąpić problemy? |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
Ostatnio zmieniony przez Dread87 09-05-2014, 12:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-05-2014, 11:46
|
|
|
Jaka cena za zestaw 1 i jaka za drugi? Ja bym sprawdził jak działa silnik przed jego zakupem. Jak silnik jest na palecie to nic nie sprawdzisz. |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 05-05-2014, 11:59
|
|
|
Jak silnik masz w samochodzie to spokojnie możesz tym pojeździć i zobaczyć czy wszystko jest dobrze. Kupując na palecie możesz dostać tylko dobre słowo, że na pewno jest ok. A jeśli nawet została by ci buda z gratami to możesz to trzymać na dworze |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-05-2014, 12:32
|
|
|
oba zestawy ex equo 1500 polskich złociszy
Dodam ze zestaw z palety jest od Naszego kolegi z forum, natomiast kompletny Gal jest z moich okolic - oczywiscie nie odmowie sobie jazdy probnej... BTW czy tylne zwrotnice z wagona pasuja do sedana? |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
Ostatnio zmieniony przez Dread87 05-05-2014, 12:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 05-05-2014, 12:34
|
|
|
Ja bym brał całe auto |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-05-2014, 12:52
|
|
|
tomek84, oboje zapewniają ze silnik pracuje jak należy, oczywiscie kompletny woz zweryfikuje, ponoc nowe sprzeglo, hamulce, skrzynia po regeneracji w zeszlym roku (manual), popychacze siedza cicho... Wydaje sie to dobra oferta... Na jutro umowilem sie na ogledziny... Ktos chetny z okolic katowic na wspoludzial?;) |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-05-2014, 13:05
|
|
|
Po jak dużym dzwonie jest to auto ze kosztuje tylko 1,5 koła? |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-05-2014, 14:11
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Tylne zwrotnice są P&P z wagona do sedana? |
Są P&P - jak z resztą całe zawieszenie w obu wersjach
Różnica jest tylko w specyfikacji amortyzatora i sprężyny, ale pasować to wszystko pasuje zamiennie
P.S. No może oprócz kombinacji ze sprężyną z NIVO i zwykły amor i na odwrót |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-05-2014, 22:10
|
|
|
bierz całego. Tylko z papierami zrób porządek jak posprzedaje części z niego. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-05-2014, 00:47
|
|
|
Temat poruszany np tu http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=30603, SWAP hamulcy także poruszany, przydatna Biblioteka/FAQ, oraz wyszukiwarka na spodzie strony.
Co do kupna całego auta - zastanów się z mozliwością wyrejestrowania auta jezeli auto krajowe, cały samochód to zawsze większe mozliwości, nie zapominaj jednak, że przy wrzuceniu drugiego silnika obowiązkowy serwis olejowy, filtry, rozrząd, etc.
Pamiętaj że do SWAP-u potrzebujesz także rure wlewu paliwa |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 06-05-2014, 05:21
|
|
|
Dziękuje za cenne rady:) przy okazji jak silnik będzie zdemontowany wszystko będzie wymienione:) jakieś rady co do wymiany rury wlewu? No i dlaczego to konieczne? :X |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
|