| [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Dread87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Maj 2011
 Posty: 915
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |    Wysłany: 05-05-2014, 10:26   [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, jak już niektórzy wiedzą przymierzam się do swapa z nieszczesnego zatartego diesla na 2,5V6:) Zakładam temat, ponieważ chcę się dowiedzieć jak najszybciej i najsprawniej dotrzeć do celu. Mam dwie opcje dawcy - pierwsza zakłada przesyłkę na palecie na której znajduje się wszystko co potrzebne do swapa (tak mi się wydaje, że będzie to komplet elementów), oraz druga opcja za te same pieniądze - kompletny jeżdżący EA5W z przebiegiem 200k km. Wg Was co będzie lepszą opcją? Zakładając, że część elementów z kompletnego samochodu mogę sprzedać, oczekuję zatem, że inwestycja po części się zwróci. Natomiast nie mam za bardzo miejsca na trzymanie w jednym czasie dwóch samochodów na warsztacie. Mając paletę z elementami nie mam problemu z tym, że coś mi zostanie, ewentualnie obawiam się, że czegoś mi zabraknie... Chłopaki co robić? Co w pierwszej kolejności? Co pasuje P&P a przy czym mogą wystąpić problemy? |  
				| _________________ 
   Zobacz mojego Galanta TUTAJ    -   WIECEJ ZDJĘĆ
 www.pajacyk.pl
 www.polskieserce.pl
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Dread87 09-05-2014, 11:50, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 10:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jaka cena za zestaw 1 i jaka za drugi? Ja bym sprawdził jak działa silnik przed jego zakupem. Jak silnik jest na palecie to nic nie sprawdzisz. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drexvs   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 25 Wrz 2012
 Posty: 405
 Skąd: Myszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 10:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak silnik masz w samochodzie to spokojnie możesz tym pojeździć i zobaczyć czy wszystko jest dobrze. Kupując na palecie możesz dostać tylko dobre słowo, że na pewno jest ok. A jeśli nawet została by ci buda z gratami to możesz to trzymać na dworze |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dread87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Maj 2011
 Posty: 915
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 11:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | oba zestawy ex equo 1500 polskich złociszy Dodam ze zestaw z palety jest od Naszego kolegi z forum, natomiast kompletny Gal jest z moich okolic - oczywiscie nie odmowie sobie jazdy probnej... BTW czy tylne zwrotnice z wagona pasuja do sedana?
 |  
				| _________________ 
   Zobacz mojego Galanta TUTAJ    -   WIECEJ ZDJĘĆ
 www.pajacyk.pl
 www.polskieserce.pl
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Dread87 05-05-2014, 11:35, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fragu   Mitsumaniak
 Łukasz
 
  
 Auto: jest
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 50 razy
 Dołączył: 13 Kwi 2008
 Posty: 6077
 Skąd: okolice Bydgoszczy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 11:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja bym brał całe auto   |  
				| _________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
 _______________________________________
 
 FIESTA ST150
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomek   Mitsumaniak
 forumowy ekspert
 
  
 Auto: Q50s Red Sport
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Wrz 2009
 Posty: 11092
 Skąd: Wieliczka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dread87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Maj 2011
 Posty: 915
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 11:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | tomek84, oboje zapewniają ze silnik pracuje jak należy, oczywiscie kompletny woz zweryfikuje, ponoc nowe sprzeglo, hamulce, skrzynia po regeneracji w zeszlym roku (manual), popychacze siedza cicho... Wydaje sie to dobra oferta... Na jutro umowilem sie na ogledziny... Ktos chetny z okolic katowic na wspoludzial?;) |  
				| _________________ 
   Zobacz mojego Galanta TUTAJ    -   WIECEJ ZDJĘĆ
 www.pajacyk.pl
 www.polskieserce.pl
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomek   Mitsumaniak
 forumowy ekspert
 
  
 Auto: Q50s Red Sport
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Wrz 2009
 Posty: 11092
 Skąd: Wieliczka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dread87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Maj 2011
 Posty: 915
 Skąd: Tychy
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Torp12   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 09 Gru 2010
 Posty: 2448
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 12:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po jak dużym dzwonie jest to auto ze kosztuje tylko 1,5 koła? |  
				| _________________ Mój Rekin
 
 Escort 1.6 1987r 07.2013 -
 Galant 2.0 2001r 12.2010 -
 Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dread87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Maj 2011
 Posty: 915
 Skąd: Tychy
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | komarsnk   Mitsumaniak
 mocno uzależniony
 
 Auto: Galant '02 Avance A/T
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 08 Maj 2009
 Posty: 1908
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 13:11 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Dread87 napisał/a: |  	  | Tylne zwrotnice są P&P z wagona do sedana? | 
 Są P&P - jak z resztą całe zawieszenie w obu wersjach
   Różnica jest tylko w specyfikacji amortyzatora i sprężyny, ale pasować to wszystko pasuje zamiennie
   P.S. No może oprócz kombinacji ze sprężyną z NIVO i zwykły amor i na odwrót
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10813
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 21:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | bierz całego. Tylko z papierami zrób porządek jak posprzedaje części z niego. |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2014, 23:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Temat poruszany np tu http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=30603, SWAP hamulcy także poruszany, przydatna Biblioteka/FAQ, oraz wyszukiwarka na spodzie strony. 
 Co do kupna całego auta - zastanów się z mozliwością wyrejestrowania auta jezeli auto krajowe, cały samochód to zawsze większe mozliwości, nie zapominaj jednak, że przy wrzuceniu drugiego silnika obowiązkowy serwis olejowy, filtry, rozrząd, etc.
 
 Pamiętaj że do SWAP-u potrzebujesz także rure wlewu paliwa
   |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dread87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Maj 2011
 Posty: 915
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-05-2014, 04:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuje za cenne rady:) przy okazji jak silnik będzie zdemontowany wszystko będzie wymienione:) jakieś rady co do wymiany rury wlewu? No i dlaczego to konieczne? :X |  
				| _________________ 
   Zobacz mojego Galanta TUTAJ    -   WIECEJ ZDJĘĆ
 www.pajacyk.pl
 www.polskieserce.pl
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |