Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
błąd wlewu paliwa
Autor Wiadomość
lukasz1 
Nowy Forumowicz
anioł

Auto: outlander 2.2 d-id 156KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Skąd: polska
Wysłany: 05-05-2014, 21:14   błąd wlewu paliwa

Pytanie do znawców tematu.Chodzi o silnik 2.2 did 156km.Po pewnym czasie zauważyłem częste włanczanie się wentylatorów.Podjechałem na kompa i okazało się że jest błąd czujnika wlewu paliwa.Czy ktoś miał podobny problem.Co może być przyczyną?
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 05-05-2014, 22:55   

Witam

Czujnik wlewu paliwa. Sluzy on do okreslenia ile jednostek specyfiku do DPF ma dodac komputer.
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
lukasz1 
Nowy Forumowicz
anioł

Auto: outlander 2.2 d-id 156KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Skąd: polska
Wysłany: 06-05-2014, 15:13   

Dobra,ale co to oznacza jest coś uszkodzone co trzeba wymienić?Dozuje wtedy ten płyn czy nie?
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 06-05-2014, 20:24   

lukasz1 napisał/a:
Dobra,ale co to oznacza jest coś uszkodzone co trzeba wymienić?Dozuje wtedy ten płyn czy nie?

tzn ,że czujnik nie działa i nie dodaje do paliwa płynu obniżającego temp. wypalania FAP w związku z tym fap się częściej zapycha i częściej następuje wypalanie go co konsekwencji objawia się uruchamianiem wentylatorów.
_________________

 
 
profes 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI lift (1999r.)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 5
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-06-2014, 22:01   

Mam ten sam objaw, co dalej powinienem zrobić?
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 03-06-2014, 23:55   

Rozwinę nieco temat czujnika wlewu paliwa, czyli tzw. "czujnika korka".
"Czujnik korka", przy każdym tankowaniu wykonuje dwie czynności:
1 - Wskazuje moment odkręcenia korka, w którym komputer FAP-u powinien zmierzyć ilość paliwa w baku przed rozpoczęciem tankowania.
2 - Wskazuje moment zakręcenia korka, w którym komputer FAP-u powinien zmierzyć ilość paliwa w baku po zakończeniu tankowania.
Brak sygnału z uszkodzonego czujnika korka nie uruchomi procedury wyliczenia przez komputer FAP-u, dawki płynu (związek ceru) wpuszczanego do zbiornika paliwa i ułatwiającego wypalanie sadzy.
Konstrukcje czujnika mogą się różnić w zależności od marki i modelu auta, jednak wszędzie działają na zasadzie zero-jedynkowej (włącz-wyłącz). Z naprawą powinien sobie poradzić każdy elektryk. :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.