Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Zwiększenie mocy/momentu w gdi
Autor Wiadomość
elMaklak 
Forumowicz

Auto: Galant 99r. 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 30-03-2014, 12:30   [EA3A/W 2.4] Zwiększenie mocy/momentu w gdi

Witam, nie mogę znaleźć info na temat zwiększenia mocy dlatego pytanie do was: jak mogę niewielkim kosztem przynajmniej odrobinę zwiększyć moc? Dolot na stożku zimnego powietrza ze zderzaka, zwiększenie kanałów dolotowych, wydechowych, tłumik przelotowy? Mapowanie? Bawił się ktoś? Jakie rezultaty?
_________________

 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 30-03-2014, 14:46   

naj tańszym kosztem jest sprzedanie gdi kupienie v6 :wink:
a tak na poważnie zrób kompleksowe czyszczenie całego dolotu z kolektorem i zaworami włącznie to na pewno poczujesz różnicę, tak dla ciekawskich podam że gdi na Japonię miały 165koni na 98oktanowej
 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 30-03-2014, 15:30   Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

Kompletny układ wydechowy z kwasu.
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
elMaklak 
Forumowicz

Auto: Galant 99r. 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-03-2014, 22:43   

tyle że mój gal jest w przyzwoitym stanie i puki nie muszę albo nie będzie mnie stać na lepsze auto to go nie sprzedam, poszukam specjalisty który się zajmie głowicą, resztę sam zrobię. W dalszym ciągu czekam na podpowiedz osób które robiły jakieś mody ze swoim gdi
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-03-2014, 23:16   

Może zacząć od EGR i katalizator i dobrać dobry oddech
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
elMaklak 
Forumowicz

Auto: Galant 99r. 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31-03-2014, 19:23   

Rozumiem usunąć katalizator i wypiąć wtyczkę egr? Jakie ryzyko to niesie?
_________________

 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 31-03-2014, 22:10   

Cytat:
Rozumiem usunąć katalizator i wypiąć wtyczkę egr? Jakie ryzyko to niesie

w sumie to żadne a le kieszeni wielka ulga :wink:
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
mientobisi 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: zamość/warszawa
Wysłany: 02-04-2014, 10:48   

skoro mowa o katalizatorze mam pytanko. w galu sonda lambda znajduje się tylko przed katalizatorem czy również za ? myśle żeby wyciąć katalizator i zamontować w jego miejsce strumienice - teoretycznie w zależności od rodzaju strumienicy zwiększa moc o 5 max 10 % (przy naddźwiękowej) no ale jak sonda lambda jest również za katalizatorem to nie będzie to możliwe
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 02-04-2014, 18:09   

pierwsze co proponuje podjechać na hamownie sprawdzić jak daleko stan silnika odbiega od wartości fabrycznych. Najskuteczniejszym tuningiem GDI jest usunięcie nagaru od przepustnicy, aż po denka cylindrów + zatkanie EGR. Jeżeli w silniku nic nie było czyszczone to pewnie moc jest na poziomie 100 koników. Poczytaj o problemach z mocą oraz szarpaniem na forum, zauważysz że ten kto ściągnął głowice, poddał ją czyszczeniu po czym doznał szoku turbo :D
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 02-04-2014, 23:40   

Ja czyszcząc kolektor ssący w którym było z 1cm nagaru doznałem szoku :D Polecam wyczyścić kolektor + przepustnice + nauka obrotów = całkiem inny samochód :!:
 
 
elMaklak 
Forumowicz

Auto: Galant 99r. 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-05-2014, 12:19   

Kolektor dolotowy ma zapewne małą średnice wewnętrzną, czym go czyściłeś w środku? nakładka ścierna na wkrętarke + odtłuszczacz/benzyna? jakieś podpowiedzi z czym to zjeść?
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-05-2014, 15:30   

Hyundai silnik GDI pewnie spuścizna po Mitsubishi 1,6 turbo 186 KM i nie tylko ..2.0 GDI więc jakieś możliwości są po pewnych przeróbkach
http://www.autoblog.com/2...00hp-in-sonata/
:shock:
http://www.autocentrum.pl...-186km-od-2013/
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 06-05-2014, 07:44   

Podnieść moment to tylko turbem...
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
elMaklak 
Forumowicz

Auto: Galant 99r. 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-05-2014, 06:40   

Wyczyscilem przepustnice, kolektor, zatkalem egr efekt jest ale nie ma szału, równiej kręci, nie szarpie i chętniej się wkreca, dolozylem na próbę filtr stożkowy na rurkach o średnicy 77 mm który umiejscowilem pod akumulatorem, zamontowalem gietka rurę zza kratki halogenu na stożek czyli doprowadzenie zimnego powietrza do tego osłonka żeby nie chlapalo na filtr, moment wzrósł w wyższym zakresie obrotów ale dźwięk.. Mega, jeśli ktoś posiada gdi i chce poprawić dźwięk tego silnika polecam gorąco. :twisted:
_________________

 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 13-05-2014, 13:52   

Nagraj co i wrzuć :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.