Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Check engine
Autor Wiadomość
errgo666 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998r
Kraj/Country: Finland
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Finlandia
Wysłany: 18-05-2014, 16:50   Check engine

Witam ,szukalem ale nie trafilem wiec zapytam.Dzis rano nie zgasla mi ta wredna kontrolka od silnika wiec stwierdzilem ze cos siadlo pod maska.Otworzylem ,popatrzylem ,podotykalem ale ze nic nie znalazlem to maska w dol i kluczyk znow do stacyjki.I o dziwo po trzasnieciu klapa lampka zgasla,wiec uradowany pojechalem na zakupy.2 godzinki pozniej wracam do auta i znow kotrolka nie gasnie i znowu trzasniecie klapa pomoglo ,silnik pracuje jak zawsze auto nie dlawi ,pali normalnie .Zglupialem ,moze ktos z was mial taka sama sytuacje i moze mi cos podpowiedziec,bylem teraz w aucie po 3 godzinach od powrotu i teraz wszystko gasnie jak trzeba //glupieje chyba wiec pomozcie.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-05-2014, 16:53   

Wypadałoby sprawdzić najpierw błędy:
http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
errgo666 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998r
Kraj/Country: Finland
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Finlandia
Wysłany: 18-05-2014, 16:57   

Jutro podjade do mechanika chyba ,dziwne to ze z silnikiem nic sie nie dzieje dziwnego .Pali od razu ,nie stuka, chodzi dosc miarowo jak na gdi ,obroty nie faluja----czeski film


Moze ktos mial taka sama zagadke do rozwiazania.
Ostatnio zmieniony przez errgo666 18-05-2014, 16:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-05-2014, 16:59   

A może to kontrolka od niskiego stanu płynu do spryskiwaczy :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
errgo666 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998r
Kraj/Country: Finland
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Finlandia
Wysłany: 18-05-2014, 17:00   

Nie, plyn dolany na maksa a to na pewno kontrolka silnika ,tylko moja zona myli te kontrolki...hahaha
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 18-05-2014, 17:40   

wymrugaj bledy jak Bizi78, napisal.
to jest podstawowa czynnoscia gdy cos sie dzieje z autem jest to bardzo proste. tak to mozna szukac po omacku
_________________

 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-05-2014, 18:47   

przypuszczam że któraś w wtyczek nie styka do końca albo jest luźna. Masz przed lifta więc nie trzeba wynalazków aby sprawdzić błąd.Wtedy będziesz wiedział co masz sprawdzić
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-05-2014, 18:54   

Nie każda usterka powoduje problemy z uruchomieniem auta, w wielu przypadkach silnik chodzi w trybie awaryjnym, nie ma wtedy pełnych osiągów ale jechać się da. Jak napisali koledzy wyżej warto sprawdzić błędy, można to zrobić samemu za pomocą kawałka kabelka i często będzie to pewniejsze niż podłączanie pod komputer bo czasem w połączeniu z mniej zaawansowanym sprzętem diagnostycznym może być to kłopotliwe. Do pełnej diagnostyki dobrym rozwiązaniem jest użycie kabla VAG KKL i programu Evoscan, tutaj masz to dokładnie opisane http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.