problem po czyszczeniu przepustnicy... |
Autor |
Wiadomość |
rastamalina
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 12 Skąd: Rogoźno
|
Wysłany: 20-05-2014, 22:06 problem po czyszczeniu przepustnicy...
|
|
|
przeczyściłem przepustnice i po odpaleniu silnika obroty sa ponizej 1000
a po niecałych 5 min wskoczyły na 2000 i nie spadają czasem podskocza do 2500
podczas jazdy na takich obrotach moja carusia zachowuje sie normalnie ale gdzy stane na krzyżówce obroty mam na 2000. i w tym czyms zaraz za przepustnica mialem duzo sadzy wiec ile dalem rade tyle wyczyscilem i wyciagnalem
z gory dzieki za jakakolwiek podpowiec jak wyleczyc moja ksiezniczke |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21022 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-05-2014, 00:25
|
|
|
A zresetowałeś kompa (odłączyłeś klemę aku) i nauczyłeś od nowa obrotów . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
rastamalina
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 12 Skąd: Rogoźno
|
Wysłany: 21-05-2014, 17:02
|
|
|
nie resetowalem bo nawet o tym nie pomyslalem ,zrobie reset i sprawdze czy jest git
[ Dodano: 21-05-2014, 23:19 ]
reset pomogl dzieki |
|
|
|
 |
thefirm
Forumowicz
Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 140 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 24-05-2014, 00:21
|
|
|
Panowie - jaki koszt tak średni czyszczenia przepustnicy?
Pewnie dużo z tym zachodu nie ma, ale nie mam ani czasu ani nawet kluczy pewnie takich.
W dodatku ręczny w ogóle mi nie trybi więc muszą go sprawdzić co by było, podciąganie linki z ręcznego nie działa :/
Dzięki |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 24-05-2014, 00:43
|
|
|
zachodu z tym mało nawet jest pokazane gdzieś na youtube jak się czyści i w dziale FAQ jest chyba link do tego klucz z tego co pamiętam 12 do czterech śrub mocujących wkrętak do zluzowania cybantu na trąbie słonia, i jakąś zatyczkę do wężyków żeby nie leciał płyn chłodzący, ja wetknąłem starą baterie AAA oprócz tego płyn do czyszczenia gaźników albo benzyna ekstrakcyjna, nafta stara, szczoteczka do zębów, rękawiczki lateksowe, jakieś szmaty myślę że w godzinę załatwisz sprawę a mechanik nie powinien więcej jak 100 za to krzyknąć |
|
|
|
 |
mateelv
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21022 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 24-05-2014, 17:56
|
|
|
fajna stronka ale zapomniano dodać żeby ostrożnie rozdzielać bo jest tam uszczelka pomiedzy przepustnicą a kolektorem którą jak się umiejętnie to zrobi możną ponownie wykorzystać |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-05-2014, 08:57
|
|
|
rasiak1980 napisał/a: | fajna stronka ale zapomniano dodać żeby ostrożnie rozdzielać bo jest tam uszczelka pomiedzy przepustnicą a kolektorem którą jak się umiejętnie to zrobi możną ponownie wykorzystać |
W polifcie uszczelka jest już metalowa i raczej nie ma tego problemu |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 27-11-2014, 18:03
|
|
|
Czy we polifcie po czyszczeniu przepustnicy trzeba coś ustawiać, regulować? |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 27-11-2014, 18:10
|
|
|
Jeżeli TPS nie był ruszany i jest dobrze ustawiony (można sprawdzić miernikiem, albo np. evoscanem) to nie trzeba nic zmieniać |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-11-2014, 14:03
|
|
|
xluki napisał/a: | Czy we polifcie po czyszczeniu przepustnicy trzeba coś ustawiać, regulować? |
Zdarzało mi się, że po czyszczeniu przepustnicy musiałem robić lekką korektę TPS. Ale nie wiem, czy w takich przypadkach ktoś przede mną tam grzebał... |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
mitsugn
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 30-11-2014, 18:15
|
|
|
witam , chce przeczyscic silniczek krokowy i przepustnice, chcialbym wiedziec czy trudno sie demontuje ta przestnice , mam tu jakies z gory 3 rurki i od dolu tez ida jakies
tak to u mnie wyglada |
|
|
|
 |
Mecek87
Forumowicz
Auto: Carisma GDI 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 37 Skąd: Czerwionka-Leszczyny
|
Wysłany: 30-11-2014, 18:45
|
|
|
witam te trzy u góry to odłącz tylko pamiętaj która do której a te z dołu to jak odłączysz wyleci trochę płynu chłodniczego ale nie przejmuj się to normalne odłącz krokowy i tps i zostaną ci 4 śruby główne i to wszystko powodzenia
A i o lince zapomniałem |
|
|
|
 |
|