Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem po czyszczeniu przepustnicy...
Autor Wiadomość
rastamalina 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 20-05-2014, 22:06   problem po czyszczeniu przepustnicy...

przeczyściłem przepustnice i po odpaleniu silnika obroty sa ponizej 1000
a po niecałych 5 min wskoczyły na 2000 i nie spadają czasem podskocza do 2500
podczas jazdy na takich obrotach moja carusia zachowuje sie normalnie ale gdzy stane na krzyżówce obroty mam na 2000. i w tym czyms zaraz za przepustnica mialem duzo sadzy wiec ile dalem rade tyle wyczyscilem i wyciagnalem
z gory dzieki za jakakolwiek podpowiec jak wyleczyc moja ksiezniczke :)
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-05-2014, 00:25   

A zresetowałeś kompa (odłączyłeś klemę aku) i nauczyłeś od nowa obrotów :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
rastamalina 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 21-05-2014, 17:02   

nie resetowalem bo nawet o tym nie pomyslalem ,zrobie reset i sprawdze czy jest git :D

[ Dodano: 21-05-2014, 23:19 ]
reset pomogl dzieki :D
 
 
 
thefirm 
Forumowicz

Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 140
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 24-05-2014, 00:21   

Panowie - jaki koszt tak średni czyszczenia przepustnicy?
Pewnie dużo z tym zachodu nie ma, ale nie mam ani czasu ani nawet kluczy pewnie takich.
W dodatku ręczny w ogóle mi nie trybi więc muszą go sprawdzić co by było, podciąganie linki z ręcznego nie działa :/

Dzięki
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 24-05-2014, 00:43   

zachodu z tym mało nawet jest pokazane gdzieś na youtube jak się czyści i w dziale FAQ jest chyba link do tego klucz z tego co pamiętam 12 do czterech śrub mocujących wkrętak do zluzowania cybantu na trąbie słonia, i jakąś zatyczkę do wężyków żeby nie leciał płyn chłodzący, ja wetknąłem starą baterie AAA oprócz tego płyn do czyszczenia gaźników albo benzyna ekstrakcyjna, nafta stara, szczoteczka do zębów, rękawiczki lateksowe, jakieś szmaty myślę że w godzinę załatwisz sprawę a mechanik nie powinien więcej jak 100 za to krzyknąć
 
 
mateelv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-05-2014, 00:47   

nie powiem jak cenowo, ale to nie jest zbyt trudne. Oczywiście rozumiem co napisałeś, ale tak czy siak podsyłam filmik ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=xyH-U4QOYiM
_________________
Moja Cari ;)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-05-2014, 06:27   

To ja podrzucę stronkę z poliftem:
http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.php
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 24-05-2014, 17:56   

fajna stronka ale zapomniano dodać żeby ostrożnie rozdzielać bo jest tam uszczelka pomiedzy przepustnicą a kolektorem którą jak się umiejętnie to zrobi możną ponownie wykorzystać
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-05-2014, 08:57   

rasiak1980 napisał/a:
fajna stronka ale zapomniano dodać żeby ostrożnie rozdzielać bo jest tam uszczelka pomiedzy przepustnicą a kolektorem którą jak się umiejętnie to zrobi możną ponownie wykorzystać


W polifcie uszczelka jest już metalowa i raczej nie ma tego problemu ;)
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 27-11-2014, 18:03   

Czy we polifcie po czyszczeniu przepustnicy trzeba coś ustawiać, regulować?
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 27-11-2014, 18:10   

Jeżeli TPS nie był ruszany i jest dobrze ustawiony (można sprawdzić miernikiem, albo np. evoscanem) to nie trzeba nic zmieniać :)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-11-2014, 14:03   

xluki napisał/a:
Czy we polifcie po czyszczeniu przepustnicy trzeba coś ustawiać, regulować?


Zdarzało mi się, że po czyszczeniu przepustnicy musiałem robić lekką korektę TPS. Ale nie wiem, czy w takich przypadkach ktoś przede mną tam grzebał...
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
mitsugn 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 30-11-2014, 18:15   

witam , chce przeczyscic silniczek krokowy i przepustnice, chcialbym wiedziec czy trudno sie demontuje ta przestnice , mam tu jakies z gory 3 rurki i od dolu tez ida jakies

tak to u mnie wyglada
 
 
Mecek87 
Forumowicz

Auto: Carisma GDI 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 37
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Wysłany: 30-11-2014, 18:45   

witam te trzy u góry to odłącz tylko pamiętaj która do której a te z dołu to jak odłączysz wyleci trochę płynu chłodniczego ale nie przejmuj się to normalne :) odłącz krokowy i tps i zostaną ci 4 śruby główne i to wszystko :) powodzenia
A i o lince zapomniałem :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.