Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Immobilizer
Autor Wiadomość
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 11-11-2012, 20:24   

uki_2, jakbyś miał jakiekolwiek problemy z immo, auto by ci nie odpaliło.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
uki_2 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-11-2012, 20:27   

Byłem przekonany, że immo działa właśnie w ten sposób, że po kilku sekundach jeśli nie rozpozna kluczyka, to odcina silnikowi prąd.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 11-11-2012, 20:35   

odcina cały czas..dopóki zbliżysz kluczyk z pastylką..wtedy przestaje..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 11-11-2012, 20:44   

kiedyś miałem taki przypadek że przewód od czujnika położenia wału był przełamany i palił jak chciał ,błędu nie było i była to lancia kappa
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
uki_2 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-11-2012, 20:44   

No to teraz już kompletnie nie wiem, gdzie szukać przyczyny kaprysów mojego miśka.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 11-11-2012, 20:48   

zacznij od wyjęcia zegarów i sprawdzenia czy masz wsadzoną żarówke od czekendżajn czyli CE.
Bo być może jest tak że np. padł ci któryś czujnik,powiedzmy położenia wału i wywala ci błąd ale ty o tym nie wiesz bo nie masz żaróweczki od CE(bardzo często zabieg handlarzy)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
uki_2 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-11-2012, 20:56   

Miśka mam od 5 lat. CE na pewno działa, bo "wymigując" błędy CE cały czas świeci, tylko ABS daje 23 + 43.

[ Dodano: 12-11-2012, 20:50 ]
Chyba zgodnie z tym co napisał m6riano to że samochód odpala na kilka sekund wylkucza winę immobilizera.
Kończę więc problem w tym wątku, żeby nie robić OT.
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 09-06-2014, 14:06   

A ja zapytam się o -
czy przy swapie z diesla na 2,5V6 musze zmieniac stacyjke/immobilizer/ecu immo?
Jesli tak to bardzo bym prosił o info gdzie znajduje sie ecu i co wymienic
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-06-2014, 15:10   

Musisz wymienić komplet ECU+Immo+stacyjkę (wraz z czytnikiem IMMO)+ dla wygody wszystkie zamki.

ECU znajduje się pod deska rozdzielczą. Gdzieś na wysokości gałki zmiany biegów
Ostatnio zmieniony przez arturj123 03-10-2015, 08:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 09-06-2014, 16:34   

Czytnik immo to ta cewka przy stacyjce?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-06-2014, 16:42   

Tak, wraz z podświetleniem stacyjki
 
 
 
francuz83 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 54
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-06-2014, 21:35   

Witam
Też ostatnio wymrugał mi błąd 54 (brak połączenia ECU z immo) a że od dłuższego czasu auto po przekręceniu kluczyków nie zawsze odpala to wnioskuje że tu właśnie jest przyczyna. Zamierzam spróbować jakoś przeczyścić styki na tym połączeniu. Kilka postów wyżej pomogło.
Pytanko. Czy skrzynka z immo to to szare na zdjęciu po prawej?
http://allegro.pl/mitsubi...4257328681.html

I gdzie dokładnie jest w galu, za panelem środkowym?
I drugie pytanie czy trzeba odłączyć aku przed taką zabawą? Nie chciał bym coś popsuć.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 17-06-2014, 19:21   

A ja rzeźbię KIA Magentis dwaktóryś rok, pod machą jakoś znajomo, tylko silnik 16v DOHC. Kojarzycie, czy elektronika też z Mitsubishi? Czasem zapala, a czasem nie chce i nie wiem co mu jest, po OBD się nie łączy z silnikiem. Może spróbuję dziś wymrugać. Jakie objawy daje padnięte immo? Auto mi nie odpala, nie ma sterowania wtryskami. Ale pompa chodzi, jest paliwo i jest iskra. Czy takie są objawy jak się zetnie czujnik położenia wału? :) Wałka już podmieniałem. Na drugim zestawie immo/komp/pętla/kluczyk jest to samo. Pomysły? :)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-06-2014, 09:01   

Immo odcina zasilanie wtryskow
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 30-06-2014, 07:56   

robertdg napisał/a:
Immo odcina zasilanie wtryskow
Chyba montowane u ziutka w stodole. Zasilanie jest. Nie ma sterowania z komputera. Podmieniony zestaw z innego auta - kluczyk, box i ecu. To samo. Kable przejscie maja, wtryski da sie wysterować masą przy kostce kompa. Czy zblokował się immo przez to że inny kluczyk znalazł się w pobliżu pętli? Jak to się odblokowuje?
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.