Immobilizer |
Autor |
Wiadomość |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 11-11-2012, 20:24
|
|
|
uki_2, jakbyś miał jakiekolwiek problemy z immo, auto by ci nie odpaliło. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
uki_2
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA2W 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-11-2012, 20:27
|
|
|
Byłem przekonany, że immo działa właśnie w ten sposób, że po kilku sekundach jeśli nie rozpozna kluczyka, to odcina silnikowi prąd. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 11-11-2012, 20:35
|
|
|
odcina cały czas..dopóki zbliżysz kluczyk z pastylką..wtedy przestaje..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 11-11-2012, 20:44
|
|
|
kiedyś miałem taki przypadek że przewód od czujnika położenia wału był przełamany i palił jak chciał ,błędu nie było i była to lancia kappa |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
uki_2
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA2W 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-11-2012, 20:44
|
|
|
No to teraz już kompletnie nie wiem, gdzie szukać przyczyny kaprysów mojego miśka. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 11-11-2012, 20:48
|
|
|
zacznij od wyjęcia zegarów i sprawdzenia czy masz wsadzoną żarówke od czekendżajn czyli CE.
Bo być może jest tak że np. padł ci któryś czujnik,powiedzmy położenia wału i wywala ci błąd ale ty o tym nie wiesz bo nie masz żaróweczki od CE(bardzo często zabieg handlarzy) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
uki_2
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA2W 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-11-2012, 20:56
|
|
|
Miśka mam od 5 lat. CE na pewno działa, bo "wymigując" błędy CE cały czas świeci, tylko ABS daje 23 + 43.
[ Dodano: 12-11-2012, 20:50 ]
Chyba zgodnie z tym co napisał m6riano to że samochód odpala na kilka sekund wylkucza winę immobilizera.
Kończę więc problem w tym wątku, żeby nie robić OT. |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09-06-2014, 14:06
|
|
|
A ja zapytam się o -
czy przy swapie z diesla na 2,5V6 musze zmieniac stacyjke/immobilizer/ecu immo?
Jesli tak to bardzo bym prosił o info gdzie znajduje sie ecu i co wymienic |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 09-06-2014, 15:10
|
|
|
Musisz wymienić komplet ECU+Immo+stacyjkę (wraz z czytnikiem IMMO)+ dla wygody wszystkie zamki.
ECU znajduje się pod deska rozdzielczą. Gdzieś na wysokości gałki zmiany biegów |
Ostatnio zmieniony przez arturj123 03-10-2015, 08:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 09-06-2014, 16:42
|
|
|
Tak, wraz z podświetleniem stacyjki |
|
|
|
 |
francuz83
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-06-2014, 21:35
|
|
|
Witam
Też ostatnio wymrugał mi błąd 54 (brak połączenia ECU z immo) a że od dłuższego czasu auto po przekręceniu kluczyków nie zawsze odpala to wnioskuje że tu właśnie jest przyczyna. Zamierzam spróbować jakoś przeczyścić styki na tym połączeniu. Kilka postów wyżej pomogło.
Pytanko. Czy skrzynka z immo to to szare na zdjęciu po prawej?
http://allegro.pl/mitsubi...4257328681.html
I gdzie dokładnie jest w galu, za panelem środkowym?
I drugie pytanie czy trzeba odłączyć aku przed taką zabawą? Nie chciał bym coś popsuć. |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 17-06-2014, 19:21
|
|
|
A ja rzeźbię KIA Magentis dwaktóryś rok, pod machą jakoś znajomo, tylko silnik 16v DOHC. Kojarzycie, czy elektronika też z Mitsubishi? Czasem zapala, a czasem nie chce i nie wiem co mu jest, po OBD się nie łączy z silnikiem. Może spróbuję dziś wymrugać. Jakie objawy daje padnięte immo? Auto mi nie odpala, nie ma sterowania wtryskami. Ale pompa chodzi, jest paliwo i jest iskra. Czy takie są objawy jak się zetnie czujnik położenia wału? Wałka już podmieniałem. Na drugim zestawie immo/komp/pętla/kluczyk jest to samo. Pomysły? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-06-2014, 09:01
|
|
|
Immo odcina zasilanie wtryskow |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 30-06-2014, 07:56
|
|
|
robertdg napisał/a: | Immo odcina zasilanie wtryskow | Chyba montowane u ziutka w stodole. Zasilanie jest. Nie ma sterowania z komputera. Podmieniony zestaw z innego auta - kluczyk, box i ecu. To samo. Kable przejscie maja, wtryski da sie wysterować masą przy kostce kompa. Czy zblokował się immo przez to że inny kluczyk znalazł się w pobliżu pętli? Jak to się odblokowuje? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
|