[EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6 |
Autor |
Wiadomość |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15-06-2014, 20:11
|
|
|
W obu galantach te skrzynki sa metalowe... Czyli je tez po prostu przekladam, tak?
Wolalem ocenzurowac ze wzgledow bezpieczenstwa |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-06-2014, 20:16
|
|
|
Wszysko w komplecie przekładasz, cenzura zbedna |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22-06-2014, 10:30
|
|
|
Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy?
Pytanie do wszystkich ale wiem, ze Owczar zna odpowiedz;) chodzi o alternator. W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki? |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-06-2014, 10:45
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy? | Sterowanie tempomatu Dread87 napisał/a: | W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki? | Skoro przekładasz wiązke silnika to w czym problem, wkładasz silnik z osprzętem pod gotowa wiązke.
P.S.
Zgrabnie zdemontowana maskownica silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22-06-2014, 11:41
|
|
|
robertdg, to zdjecie wzialem z internetow, faktycznie teraz zauwazylem, ze jest polamana oslonka
Chodzi mi o to ze w V'ce alternator troche skrzypi, jakby jakies lozysko sie konczylo, dlatego pomyslalem, zeby przelozyc alternator z diesla ktory jest w bdb stanie, jedyna przeszkoda to ta kostka... |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-06-2014, 12:27
|
|
|
Łozysko można wymienić bo to nie jest duzy koszt |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 23-06-2014, 00:04
|
|
|
Z tym alternatorem na 4piny to ciekawa sprawa Sam przerabiałem altek dwupinowy na czteropinowy. W zwykłym "fał sześć" to raczej nie jest większy problem czy 4 czy 2 piny, ALE. Jeżeli odpaliłbyś silnik to prawdopodobnie ECU silnika zapamiętałoby błąd albo nawet zaświeciło CE. kod błędu - 64 Alternator FR terminal. Znaczy to, że jakaś częstotliwość jest dodatkowo generowana w alterku i trafia do ECU silnika. O dziwo w MIVECu jest to istotne bo odcinkę zrzuca do ~6k rpm i nie załącza zmiennej fazy. Na ile jest to istotne w zwykłych silnikach, to nie mam pojęcia |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Paweł84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 684 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 04-07-2014, 17:12
|
|
|
witam
znacie jakiś warsztat który zrobi kompleksowo przekładkę ,od a do z i ile może to kosztować ?
Chodzi o 2,4 GDI na 2,5v6 region łódzki |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Paweł84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 684 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 04-07-2014, 17:56
|
|
|
plus graty rozumiem |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-07-2014, 09:57
|
|
|
A jeżdzi już? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-07-2014, 10:26
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Juz mi sie zwrocila inwestycja |
Nie rozumiem tego stwierdzenia, rozwiń myśl |
|
|
|
 |
|