[EA2A/W 2.0] Problem z mocą oraz z podświetleniem wyświetlac |
Autor |
Wiadomość |
sierars1
Forumowicz
Auto: Toyota Avensis T27 D4D-CAT 177
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 88 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-07-2014, 16:51
|
|
|
milo napisał/a: | sierars1 napisał/a: | A ja mam pytanie z innej beczki gdzie znajduje się OBD w Galancie ? |
Pod kierownica po prawej stronie |
Dzięki Milo bo tak szukałem po schowkach |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-07-2014, 21:07
|
|
|
piastek1991 napisał/a: | Tak pisałem już o tym wyżej na początku wyskakiwał błąd sondy lambda, po resecie komputera jeszcze błąd nie wrócił ale może za mało jeszcze przejechał i komputer nie zdarzył sczytać błędu | Albo wyskoczył po felernym paliwie, wrzuć logi z evoscana, a co do mechanika to polecam podforum regionalne |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
piastek1991
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VIII Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 9 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 01-07-2014, 23:06
|
|
|
Niestety nie mam dostępu do skanera po za tym mój Galancik jest z 1998 więc z zdobytych informacji do aut z tych lat skaner nie sprawdzi się. A pytanie co posiadaczy 2.0 16V jak wygląda moc samochodu przy np jeździe z prędkością 70 km/h na piątce u mnie mimo 136KM przyspieszenie jest porównywalne z taką samą sytuacja w golfie z silnikiem 1.9SDi o mocy 64KM. Pytam ponieważ pierwszy raz jeżdżę Miśkiem i nie wiem czy to tyko moje odczucie czy usterka |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-07-2014, 06:29
|
|
|
piastek1991, przy 70km/h powinieneś kończyć trzeci bieg a nie jechać na piątym :/
OK - może trochę przejaskrawiłem ale na pewno nie piątka...
To nie diesel... Tu od 3 tys obr. dopiero zaczyna coś gadać... |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-07-2014, 07:40
|
|
|
piastek1991 napisał/a: | A pytanie co posiadaczy 2.0 16V jak wygląda moc samochodu przy np jeździe z prędkością 70 km/h na piątce u mnie mimo 136KM przyspieszenie jest porównywalne z taką samą sytuacja w golfie z silnikiem 1.9SDi o mocy 64KM. Pytam ponieważ pierwszy raz jeżdżę Miśkiem i nie wiem czy to tyko moje odczucie czy usterka | komarsnk dobrze prawi, pojeździj trochę zaczynając zmieniać biegi gdy silnik jest wkrecony powyżej 3500rpm |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
piastek1991
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VIII Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 9 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 02-07-2014, 08:06
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Biegi na wyczucie zmieniam (obrotomierz nie działa) a pytanie było żebym wiedział jak to jest z tym silnikiem, przy jakich obrotach łapie moc. |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
piastek1991
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VIII Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 9 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 02-07-2014, 20:52
|
|
|
Dziękuje wszystkim za pomoc w następnym tygodniu podjadę do mechanika znalazłem 2 podobno dobrych w mojej okolicy zobaczę jak będzie wyglądać diagnoza.
Jeszcze jedno pytanie wymieniałem filtr powietrza i sprawdzałem przepustnice (wygląda dobrze ) oraz przepływomierz którego stan przedstawia zdjęcie czy te pogięcia złe świadczą o jego stanie.
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-07-2014, 22:19
|
|
|
Ten tak zwany "plaster miodu" ma za zadanie ukierunkować odpowiednio strumień powietrza dla czujnika znajdującego się za plastrem. Być może takie uszkodzenie może negatywnie wpłynąć na odczyt czujnika przepływomierza i tym samym na niewłaściwa dawkę paliwa. Ale to tylko moje przemyślenia nie poparte praktyką. |
|
|
|
 |
|