Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
[I ALL] Korozja w outlanderze, newralgiczne punkty
Autor Wiadomość
maciekc16 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 9
Skąd: sanok
Wysłany: 07-07-2014, 13:28   [I ALL] Korozja w outlanderze, newralgiczne punkty

Witam, chcę zakupić outlandera I. Oglądałem kilka sztuk, były to samochody z różnych roczników, niestety dręczy je korozja.

1.Pierwszym słabym punktem były ranty tylnych nadkoli. W niektórych egzemplarzach ranty były mocno zjedzone.

2. Drugim punktem w jednym samochodzie była maska przednia. Spuchnięte krawędzie boczne pomiędzy szczeliną błotnik przód-krawędz maski.
Samochód był z 2006 co mnie zdziwiło że w tym roczniku takie kwiatki. Nie badałem go miernikiem.

Czy macie podobne przypadłości? Proszę jeszcze o podpowiedź gdzie ewentualnie jeszcze szukać kornika.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 07-07-2014, 14:29   

Jak szukałem auta dla siebie to widziałem w jakimś aucie rdzę w okolicach odpływu wody tylnej klapy bagażnika. Na nadkolach nie zauważyłem u żadnego które sprawdzałem (elementy niemalowane sprawdzane miernikiem lakieru). Więcej nalotu rdzy możesz znaleźć w komorze silnika na niektórych elementach takich jak mocowanie chłodnicy, kielichy amortyzatorów itd.
Zależy po prostu od warunków w jakich jeździł samochód.

życzę powodzenia w poszukiwaniu auta.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
maciekc16 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 9
Skąd: sanok
Wysłany: 07-07-2014, 16:42   

Haiku napisał/a:
Jak szukałem auta dla siebie to widziałem w jakimś aucie rdzę w okolicach odpływu wody tylnej klapy bagażnika. Na nadkolach nie zauważyłem u żadnego które sprawdzałem (elementy niemalowane sprawdzane miernikiem lakieru). Więcej nalotu rdzy możesz znaleźć w komorze silnika na niektórych elementach takich jak mocowanie chłodnicy, kielichy amortyzatorów itd.
Zależy po prostu od warunków w jakich jeździł samochód.

życzę powodzenia w poszukiwaniu auta.


To że wahacze, elementy zawieszenia, jakiś uchwyty mnie bardzo nie przeraża. Ale konkretne purchle na elementach lakierniczych w aucie za ponad 20tys już tak.

Czy maskę przednią macie całkowicie zdrową?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 07-07-2014, 22:43   Re: [I ALL] Korozja w outlanderze, newralgiczne punkty

U mnie w roczniku 2003 podobnie, ranty tylnych nadkoli, podwinięcie blachy maski i dół tylnej klapy.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 07-07-2014, 22:55   

U mnie outek 2003: ranty nadkoli tylnych minimalnie no i kielich przód jeden. Klapa tylna bez widocznych śladów, maska zdrowa, podłoga także. Dokładnie tak - zależy gdzie był Outek użytkowany, czasem niektóre Outki wyglądają lepiej niż 3 czy 4 lata młodsze:))) POWODZENIA!

Kornika szukaj na połączeniach: klapa tylna jak otworzysz to od środka od tej masy/silikonu na dolnym rancie, nadkola j/w, czasem łączenie dachu z szybą przednią, łączenia nakładek progowych z progami.
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 08-07-2014, 08:57   

u mnie klapa czysta. Jedynie delikatnie przy połączeniu zderzaka z błotnikiem z przodu z jednej strony i bardzo malutkie ognisko przy narożniku listwy szyby tylnej.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 08-07-2014, 09:32   

maciekc16 napisał/a:
To że wahacze, elementy zawieszenia, jakiś uchwyty mnie bardzo nie przeraża. Ale konkretne purchle na elementach lakierniczych w aucie za ponad 20tys już tak.


Niestety tak to już jest jeśli blacharka nie jest ocynkowana. Nie tylko Mitsu ma w tych rocznikach problem. Jeśli szukasz O1 bez grama rdzy na elementach blacharskich to wydaje mi się, że takiego nie znajdziesz :(
Wasze spostrzeżenia odnośnie miejsc gdzie pojawia się rdza pokrywają się: maska, nadkola, klapa. U mnie natomiast nie mam w tych miejscach o których wspominacie a mam nad uszczelką przedniej szyby (choć auto jest w pełni oryginalne). :wink:
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
maciekc16 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 9
Skąd: sanok
Wysłany: 08-07-2014, 12:22   

Oglądałem dziś pięknego outlandera I Turbo z 2006r. Autko za 28tys. Nalot na rantach nadkoli + przepotworne purchle na masce. Tragedia. Auto w oryginale.

Przeraża mnie tak zaawansowana korozja w tak młodym aucie za takie pieniądze. Pytanie ,co się będzie działo za 5lat?

Już sam nie wiem co wybrać, jakiego suva za 18-30tys. Który będzie dobry do zagazowania i nadawał się do normalnej ekspoloatacji.

Rav4? X-TRAIL? Też gniją , ale chyba trochę mniej.

Ma może ktoś jakąś propozycję sensowną?
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 08-07-2014, 14:47   

maciekc16 napisał/a:
Oglądałem dziś pięknego outlandera I Turbo z 2006r. Autko za 28tys.

Jak dla mnie cena kusząca. Tyle to kosztował mnie Outek w niemczech (6600e) nie mówiąc o kosztach rejestracji, wymiany płynów, rozrządu...
Prześlij link do tego autka co oglądałeś.

Jeśli chcesz SUV'a który gnił nie będzie to proponuję Ci Renault Koleos. Blacha w pełni ocynkowana, jeśli auto będzie w oryginale to rdzy tam nie zobaczysz. Benzyna ma poj. 2,5 ale z tego co wiem silnik znosi LPG. Nie polecam natomiast LPG do Rav4, ponieważ ma silnik VVt-i.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-07-2014, 19:55   

U mnie w Outku Turbo z 2005r. nie ma ani grama rdzy zewnątrz, nie mówiąc już o purchlach na masce.. Ten którego oglądałeś musiał być nieźle bity a przy tym nieudolnie zrobiony. U mnie korozja występuje tylko na elementach zawieszenia i na wydechu (w normach) ale i tak mam zamiar go zakonserwować przed zimą.
_________________

 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 08-07-2014, 21:01   

Sxizo napisał/a:
U mnie w Outku Turbo z 2005r. nie ma ani grama rdzy zewnątrz, nie mówiąc już o purchlach na masce..
Sprawdź maskę od spodu w miejscu gdzie jest zwijana w kanapkę blacha przy bocznych krawędziach. Dla mnie też było to dziwne że w takim miejscu pod warstwą oryginalnego kitu robią się purchle. Jeśli purchle wychodzą już na wierzch maski, znaczy że blacha jest przeżarta na wylot.
 
 
miron 
Forumowicz

Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 326
Skąd: Świlcza
Wysłany: 08-07-2014, 21:04   

Jak był bity to wychodzi
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 09-07-2014, 10:04   

U mnie w zasadzie rdzy nie ma, pojawiło się kilka purchli na krawędzi wewnętrznej nadkoli tylnych, na spawie przy kielichu pod machą, no i macha przy zawiasie też na spawach... ale to powierzchniowy nalot...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Afordos 
Nowy Forumowicz
Szara eminencja

Auto: Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 21
Skąd: Balice
Wysłany: 16-07-2014, 12:15   

Samochód czysty, ale ten sam problem: Przednia maska, od spodu, częściowo za gumową uszczelką.

Drugie miejsce, to kołyska, okolice maglownicy

Trzecie miejsce, to miejsce styku tylnego błotnika i zderzaka, na pionowej płaszczyźnie.

U mnie głównie, źle wygląda właśnie maska, pod fabrycznym kitem.
_________________
Wygląda normalnie, ale to tylko pozory :)
 
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2015, 22:58   

U mnie niestety maska również gnije w tym samym miejscu co wyżej opisywane modele (od przodu przy łączeniu się z grillem na rantach) i chociaż z zewnątrz tego nie widać to od spodu raczej nie ma co ratować. Orientował się ktoś może czy można gdzieś kupić taką maskę? Bo o ile można upolować coś ciekawego do 2.0 to niestety do 2.0Turbo nie ma za bardzo ofert.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.