Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
galant 98 kombi 2.0Ti stuki
Autor Wiadomość
MichalCK 
Forumowicz

Auto: galant 6g 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 09:52   galant 98 kombi 2.0Ti stuki

galant 98 kombi 2.0Ti manual
witam mam taki problem z moim miskiem ze gdy jest zimny i auto stoi na luzie to slychac stuki. Gdy wcisne sprzeglo to przestaje , puszcze znowu stuka. Gdy auto sie zagzeje i pojezdzi to potem na postoju nic nie stuka. Czy ktos sie orientuje co to moze byc?
_________________
三菱・ギャラン
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 10:47   

Mi to na łożysko oporowe wygląda z opisu. Trzeba by było posłuchać
 
 
MichalCK 
Forumowicz

Auto: galant 6g 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 11:22   

ale jak jest na gzane to nie stuka wczoraj nie stukalo jak byl cieply. tylko po nocy lub jak juz ostygnie do zimna to wtedy stuka. A lozysko mi sie wydaje ze powinno stukac bez wzgledu na temperature ?

[ Dodano: 27-07-2014, 11:34 ]
na ogolnym forum napisali mi ze olej mam za gesty i jak jest zimny to olej sie nie rozprowadza po calym mechanizmie a jak sie zagzeje to bedzie ok. jak myslisz?
_________________
三菱・ギャラン
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 12:14   

Ogólnie mam tak u siebie. Tylko na początku było, zależne od temperatury teraz zawsze jest ten objaw.

Trzeba tego posłuchać najlepiej bo może to w ogóle nie brzmi jak łożysko np ;)
 
 
MichalCK 
Forumowicz

Auto: galant 6g 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 12:33   

mi napisali teraz ze olej na ten 75W80 i powino ustapic
_________________
三菱・ギャラン
 
 
meydey000 
Mitsumaniak
meydey


Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
Wysłany: 27-07-2014, 14:45   

pierwsze co się robi w takich przypadkach to wypadałoby wymienić olej i dopiero jak nie ustąpi to myśleć co dalej.
_________________
jest ryzyko-jest zabawa
 
 
 
MichalCK 
Forumowicz

Auto: galant 6g 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 15:06   

Wiec teraz po wyplacie zmiana olejow silnik z 15w40 na 10w40 i olej w skrzyni na 75w80
_________________
三菱・ギャラン
 
 
meydey000 
Mitsumaniak
meydey


Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
Wysłany: 27-07-2014, 17:35   

z 15w40 na 10w40 to niezbyt dobry pomysł. ty na mineralnym jeździsz?
_________________
jest ryzyko-jest zabawa
 
 
 
MichalCK 
Forumowicz

Auto: galant 6g 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 18:49   

no na takim bo taki byl zalany a koles na slaskiej tam gdzie zmieniaja oleje powiedzial ze teraz taki musi byc. Ale rozmawialem ze znajomym mechanikiem ze mozna zmienic na 10w40 ale trzeba zrobic plukanke. Ale na spocie Arczi89 powiedzial ze po plukance moze wyciekac olej. Mechanik mowi ze diesle z turbina musza miec rzadszy olej bo turbina nie lubi gestych olejow. Wiec nie wiem co mam zrobic. W zasadzie nie mam zadnych wyciekow oleju nie ubywa wiec mysle ze nie musze sie bac zmiany na 10w40 a nawet na 5w40. Co o tym sadzisz?
_________________
三菱・ギャラン
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 19:40   

Z płukanką chodzi o to, że jak masz teraz mineralny może nie ciec z racji pozalepiania wszystkich nieszczelności gęstym olejem. Jeżeli nawet coś jest nieszczelnego po wypłukaniu tego może się odezwać ;)

Nie jest to regułą lecz istnieje taka możliwość ;)
 
 
MichalCK 
Forumowicz

Auto: galant 6g 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2014, 20:12   

eee tam zaryzykuje :D

[ Dodano: 27-07-2014, 20:19 ]
z reszta ja i tak do kazdego oleju dodaje xeramic od luqi moly
_________________
三菱・ギャラン
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-07-2014, 21:00   

15/40 do diesla to bardzo zły pomysł jak lać to tylko 10/40
Płukanka nie zaszkodzi zawsze po każdej wymianie oleju robię i nic się nie dzieje
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
meydey000 
Mitsumaniak
meydey


Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
Wysłany: 28-07-2014, 15:05   

jeśli nagromadził się syf i pozaklejał nieszczelności a teraz zrobisz płukankę to prawdopodobnie olej się poleje. jak już chcesz zmienić ten olej to daj sobie spokój z tą płukanką.
i kup sobie na zaś uszczelki lub ze 2 paczki silikonu :mrgreen:
_________________
jest ryzyko-jest zabawa
 
 
 
MichalCK 
Forumowicz

Auto: galant 6g 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-07-2014, 15:12   

to co radzisz zmienic olej bez plukanki?
_________________
三菱・ギャラン
 
 
meydey000 
Mitsumaniak
meydey


Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
Wysłany: 28-07-2014, 20:57   

ja bym tak zrobił. wlać jakiś słabszy olej 10w40 przejechać kilka tysięcy i zmienić na normalny. ale to każdy ma jakieś inne sposoby.
_________________
jest ryzyko-jest zabawa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.