Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 09:58 |
Ustawienie zbieżności w tyle |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-11-2013, 08:27
|
|
|
A śruba z podkłądką i nakrętką czy bez,,, |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
scb
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: uk
|
Wysłany: 29-11-2013, 02:44
|
|
|
Marcino napisał/a: | A śruba z podkłądką i nakrętką czy bez,,, |
bez - z tego co sie domyslam. Ale gdybym byl w bledzie dam znac. Zamowilem kilka dni temu.
[ Dodano: 30-11-2013, 14:53 ]
Bizi78 napisał/a: |
Pewnie jeszcze kilka by się znalazło . |
No prosze:) Przyznam, ze nie mialem pojecia o tym. Jedyny problem w tym ze to rosja i za sama przesylke wychodzi wiecej niz za czesci ktore chce zamowic - Czy istnieje jakis odpowiednik tych stron w polsce albo innym kraju europy? anglia np?
Marcino - potwierdzam, bez sruby. |
_________________
 |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-07-2014, 15:13
|
|
|
Stary temat, ale odświeżę.
Jestem świeżo po ustawianiu zbieżności w 2.5 SE, '99, sedan.
Przód praktycznie idealnie, a z tyłu wyszło, że koła sa pochylone do wewnątrz, oba jednakowo (2 stopnie odchylenia). To by wyjaśniało, dlaczego miałem od środka starte opony . Według fachowca nic z tym nie można zrobić, bo podobno nie ma regulacji tego położenia.
Co może byc przyczyną takiego ułożenia kół i co można by z tym zrobić? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-07-2014, 16:35
|
|
|
Zawieszenie standard czy obnizone najlepiej wrzuć foty auta i wydruku ze zbiezności. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
martinez_g
Forumowicz
Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 100 Skąd: bytom
|
Wysłany: 31-07-2014, 19:32
|
|
|
miałem dokładnie to samo zmieniłem sprężyny i wynik na zbieżności doszedł do wartości początkowej podanej w manualu 1stopien i 30 min(spręzyny z kombi do sedana ) nie wiem jaką wartość ma teraz bo zbieżność robiłem następnego dnia po założeniu sprężyn ale myślę ,że jest nadal dobrze ,wcześniej było widoczne pochylenie kół do wewnątrz teraz nie widać |
_________________ martinez_g
 |
|
|
|
 |
scb
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: uk
|
Wysłany: 31-07-2014, 21:02
|
|
|
misza116 napisał/a: | Według fachowca nic z tym nie można zrobić, bo podobno nie ma regulacji tego położenia.
Co może byc przyczyną takiego ułożenia kół i co można by z tym zrobić? |
Ja tam fachowcem nie jestem, ale wydaje mi sie ze ten Twoj fachowiec to biedny fachowiec. Jak to nie ma regulacji? a regulacja na srubach o ktorych pisalem? No chyba ze o inna chodzi, to przepraszam |
_________________
 |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-08-2014, 00:16
|
|
|
Na oko niby wygląda jak standard, ale mam bardzo niedoświadczone oko , może poprzedni właściciel obniżał.
Postaram się jutro cyknąć foto. |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 01-08-2014, 13:24
|
|
|
scb napisał/a: | Ja tam fachowcem nie jestem, ale wydaje mi sie ze ten Twoj fachowiec to biedny fachowiec. Jak to nie ma regulacji? a regulacja na srubach o ktorych pisalem? No chyba ze o inna chodzi, to przepraszam |
Fachowiec ma rację bo regulacji pochylenia kół producent nie przewidział aczkolwiek można je skorygować poprzez podkładki pod śruby mocowania wahacza górnego (podkowy). Ty pisałeś o śrubie mimośrodowej wahacza dolnego służącego do regulacji zbieżności. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 01-08-2014, 20:05
|
|
|
Jak uważacie, czy taki zestaw ma szanse skorygować kąty? Szczególnie te mimośrody do przodu. Bo tył powinien bez problemu na pierwszy rzut oka.
 |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
ssemek85
Mitsumaniak

Auto: Galant [97-04] EA5A 2,5 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 90 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-08-2014, 21:16
|
|
|
Dokładnie. podkladkami można skorygowac ale to minuty w zasadzi.no może poł stopnia. 2 stopnie wymagaja na poczatek większej ingeręcji w zawieszenie. co by mu kuper do góry ruszyć. u mnie poszły nowe amory gazowe. i podkładki na jedną stronę2 mm na drugą 3mm i wyszło jak z fabryki |
_________________ "Śmierć jezdzi szybko więc…… trzeba być szybszym od niej..." |
|
|
|
 |
|