Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 09:58
Ustawienie zbieżności w tyle
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-11-2013, 08:27   

scb napisał/a:
POLSKA: http://www.hdmot.pl/index...29-002-mb911314

A śruba z podkłądką i nakrętką czy bez,,,
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 29-11-2013, 02:44   

Marcino napisał/a:
A śruba z podkłądką i nakrętką czy bez,,,

bez - z tego co sie domyslam. Ale gdybym byl w bledzie dam znac. Zamowilem kilka dni temu.

[ Dodano: 30-11-2013, 14:53 ]
Bizi78 napisał/a:

Pewnie jeszcze kilka by się znalazło :D .

No prosze:) Przyznam, ze nie mialem pojecia o tym. Jedyny problem w tym ze to rosja i za sama przesylke wychodzi wiecej niz za czesci ktore chce zamowic - Czy istnieje jakis odpowiednik tych stron w polsce albo innym kraju europy? anglia np?

Marcino - potwierdzam, bez sruby.
_________________

 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-07-2014, 15:13   

Stary temat, ale odświeżę.
Jestem świeżo po ustawianiu zbieżności w 2.5 SE, '99, sedan.
Przód praktycznie idealnie, a z tyłu wyszło, że koła sa pochylone do wewnątrz, oba jednakowo (2 stopnie odchylenia). To by wyjaśniało, dlaczego miałem od środka starte opony :) . Według fachowca nic z tym nie można zrobić, bo podobno nie ma regulacji tego położenia.

Co może byc przyczyną takiego ułożenia kół i co można by z tym zrobić?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-07-2014, 16:35   

Zawieszenie standard czy obnizone :?: najlepiej wrzuć foty auta i wydruku ze zbiezności.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 31-07-2014, 19:32   

miałem dokładnie to samo zmieniłem sprężyny i wynik na zbieżności doszedł do wartości początkowej podanej w manualu 1stopien i 30 min(spręzyny z kombi do sedana ) nie wiem jaką wartość ma teraz bo zbieżność robiłem następnego dnia po założeniu sprężyn ale myślę ,że jest nadal dobrze ,wcześniej było widoczne pochylenie kół do wewnątrz teraz nie widać
_________________
martinez_g
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 31-07-2014, 21:02   

misza116 napisał/a:
Według fachowca nic z tym nie można zrobić, bo podobno nie ma regulacji tego położenia.

Co może byc przyczyną takiego ułożenia kół i co można by z tym zrobić?


Ja tam fachowcem nie jestem, ale wydaje mi sie ze ten Twoj fachowiec to biedny fachowiec. Jak to nie ma regulacji? a regulacja na srubach o ktorych pisalem? No chyba ze o inna chodzi, to przepraszam :)
_________________

 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-08-2014, 00:16   

Na oko niby wygląda jak standard, ale mam bardzo niedoświadczone oko ;) , może poprzedni właściciel obniżał.

Postaram się jutro cyknąć foto.
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 01-08-2014, 13:24   

scb napisał/a:
Ja tam fachowcem nie jestem, ale wydaje mi sie ze ten Twoj fachowiec to biedny fachowiec. Jak to nie ma regulacji? a regulacja na srubach o ktorych pisalem? No chyba ze o inna chodzi, to przepraszam


Fachowiec ma rację bo regulacji pochylenia kół producent nie przewidział aczkolwiek można je skorygować poprzez podkładki pod śruby mocowania wahacza górnego (podkowy). Ty pisałeś o śrubie mimośrodowej wahacza dolnego służącego do regulacji zbieżności.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 01-08-2014, 20:05   

Jak uważacie, czy taki zestaw ma szanse skorygować kąty? Szczególnie te mimośrody do przodu. Bo tył powinien bez problemu na pierwszy rzut oka.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
ssemek85 
Mitsumaniak


Auto: Galant [97-04] EA5A 2,5 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 90
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2014, 21:16   

Dokładnie. podkladkami można skorygowac ale to minuty w zasadzi.no może poł stopnia. 2 stopnie wymagaja na poczatek większej ingeręcji w zawieszenie. co by mu kuper do góry ruszyć. u mnie poszły nowe amory gazowe. i podkładki na jedną stronę2 mm na drugą 3mm i wyszło jak z fabryki
_________________
"Śmierć jezdzi szybko więc…… trzeba być szybszym od niej..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.