Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:06 |
[II 2.0 DID] Nagla utrata mocy Outek II |
Autor |
Wiadomość |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-08-2014, 14:42
|
|
|
Coś bliżej ? Bo jakoś nie mogę znaleźć ,, mitsubishi kozlowski " |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 03-08-2014, 09:44
|
|
|
Witam,jak mialem mazde6 to mialem podobnie stalo sie to w czasie jazdy.Powodem bylo ze jest taki filterek od pompy vacum do sterowania gryszka turbiny,na wyjsciu wezyka ze tego filterka byla dziurka i podcisnienie nie lecialo nie ramie gruszki turbiny tylko w powietrze i turbo nie ciagnelo.Nie bylo slychac zadnego gwizdu powietrza ,zajzyj tam na poczatek moze trafisz w przyczyne.Powodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 03-08-2014, 21:35
|
|
|
Jadac od Wejherowa salon Hyunday . Cisowa. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-08-2014, 12:24
|
|
|
Gunner napisał/a: | Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane |
Czyżby kolega miał niekorzystne doświadczenia z tym serwisem? (pytam bo też szukam porządnego serwisu w 3-mieście).
bonito |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 05-08-2014, 19:28
|
|
|
Dobry warsztat jest w Pinczynie za Starogardem Gdańskim - Marek Nurek (tel. 602365526). Jedyne co mu można zarzucić, to terminowość i odległość ok. 60km od Gdańska. Korzystałem 2 krotnie z jego usług. Dużo taksiarzy do niego przyjeżdża z 3-miasta. |
|
|
|
 |
demacus.o
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 1 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 22-08-2014, 12:43
|
|
|
Ponieważ i mnie trafił nagły spadek mocy (dwa razy w ciągu tygodnia, przy 3000 obrotów na 6 biegu), zacząłem interesować się tematem.
Rozmawiałem o tym m.in. z człowiekiem z serwisu VW i sugerował m.in. przyczyny jak w powyższych postach, jednak dodał również, żeby w pierwszej kolejności wymienić filtr paliwa, jeżeli dawno nie był wymieniany. Od pewnego czasu miałem to w planach bo rzeczywiście nie był dawno wymieniany, tak też zrobiłem i jak na razie po 500 km od wymiany problemu nie ma. Czy rzeczywiście to było "lekarstwem", nie wiem. Koszt niewielki, można spróbować.
Jaki wpływ ma stan filtra paliwa na spadek mocy do końca nie wiem. |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 22-08-2014, 19:15
|
|
|
bonito napisał/a: | Gunner napisał/a: | Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane |
Czyżby kolega miał niekorzystne doświadczenia z tym serwisem? (pytam bo też szukam porządnego serwisu w 3-mieście).
bonito |
I tak i nie.Za wymianę tylniego mostu w malym samochodzie zaspiewali 8 stowek.Gdzie indziej zrobili to za 300 zl!!! Kolega serwisowal tam Land Rovera. ...oj mial przygody.Puki co mojego O2 serwisuje w Tomexie na Pogorzu dolnym w Gdyni i nie narzekam. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-08-2014, 21:42
|
|
|
Po 3 latach od notlaufa czyli spadku mocy i po wgraniu nowego orginalnego programu w ASO, problemu nie ma |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-08-2014, 13:22
|
|
|
demacus.o napisał/a: | Ponieważ i mnie trafił nagły spadek mocy (dwa razy w ciągu tygodnia, przy 3000 obrotów na 6 biegu), zacząłem interesować się tematem.
Rozmawiałem o tym m.in. z człowiekiem z serwisu VW i sugerował m.in. przyczyny jak w powyższych postach, jednak dodał również, żeby w pierwszej kolejności wymienić filtr paliwa, jeżeli dawno nie był wymieniany. Od pewnego czasu miałem to w planach bo rzeczywiście nie był dawno wymieniany, tak też zrobiłem i jak na razie po 500 km od wymiany problemu nie ma. Czy rzeczywiście to było "lekarstwem", nie wiem. Koszt niewielki, można spróbować.
Jaki wpływ ma stan filtra paliwa na spadek mocy do końca nie wiem. | taki sam jak zatankowanie innego paliwa wystarczy kilka st. mniejsza temperatura i też już możesz nie złapać notlaufa. Moje były zawsze w upały. Ostatnie dwa na BP Ultimate w trasie po jeździe miejskiej. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
toppk
Forumowicz
Auto: O2, glonojad, 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2014 Posty: 95 Skąd: RW
|
Wysłany: 17-09-2014, 19:42
|
|
|
Panowie, czy w O2 po FL 2010r., silnik 2.0 DiD to jest ten sam silnik, o którym czytam w necie, że po 120tkm. nadaje się w niektórych przypadkach do częściowego remontu?
Czy też może zostało coś w nim zmienione i w Mitsubishi nie zdarzają się takie rzeczy?
Pytam, bo już praktycznie jestem posiadaczem Miśka z tym silnikiem. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 17-09-2014, 21:49
|
|
|
Ciekawszych wersji silnikowych nie było? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-09-2014, 22:51
|
|
|
toppk dowolny silnik nawet od czołgu da się zabić w 10 000 km.
Nie polegaj na opiniach z internetu |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-09-2014, 16:17
|
|
|
toppk napisał/a: | Panowie, czy w O2 po FL 2010r., silnik 2.0 DiD to jest ten sam silnik, o którym czytam w necie, że po 120tkm. nadaje się w niektórych przypadkach do częściowego remontu? | Te silniki były poprawiane około 2007 r i we wszystkich miśkach nie mają wad poprzedniego silnika z 2005r szczególnie montowanych w ówczesnych passatach¨[np skoda miała lepsze wersje silnikowe ] ; silniki różniły się oznaczeniami, w OII jest na wewn.stronie maski jeśli masz kod ;BGW,BMM ,BSY,bkd,azv,buy,bmn, możesz spać spokojnie o ile posiadacz auta w ogóle może się nie martwić |
_________________
 |
|
|
|
 |
toppk
Forumowicz
Auto: O2, glonojad, 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2014 Posty: 95 Skąd: RW
|
Wysłany: 19-09-2014, 18:24
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Jestem już spokojniejszy
@paweldm
Outek już kupiony. 2010/2011r. 46 tys. przebiegu, za 51 tys. zł. - także nawet nie zastanawiałem się nad innymi silnikami |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 22-09-2014, 22:15
|
|
|
Jeśli przebieg pewny to przynajmniej jeszcze ze 100 000km powinien przejeździć bez problemów. |
|
|
|
 |
|