Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:06
[II 2.0 DID] Nagla utrata mocy Outek II
Autor Wiadomość
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-08-2014, 14:42   

Coś bliżej ? Bo jakoś nie mogę znaleźć ,, mitsubishi kozlowski "
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 03-08-2014, 09:44   

Witam,jak mialem mazde6 to mialem podobnie stalo sie to w czasie jazdy.Powodem bylo ze jest taki filterek od pompy vacum do sterowania gryszka turbiny,na wyjsciu wezyka ze tego filterka byla dziurka i podcisnienie nie lecialo nie ramie gruszki turbiny tylko w powietrze i turbo nie ciagnelo.Nie bylo slychac zadnego gwizdu powietrza ,zajzyj tam na poczatek moze trafisz w przyczyne.Powodzenia.
_________________

 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 03-08-2014, 21:35   

Jadac od Wejherowa salon Hyunday . Cisowa.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-08-2014, 12:24   

Gunner napisał/a:
Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane :wink:

Czyżby kolega miał niekorzystne doświadczenia z tym serwisem? (pytam bo też szukam porządnego serwisu w 3-mieście).
bonito
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 05-08-2014, 19:28   

Dobry warsztat jest w Pinczynie za Starogardem Gdańskim - Marek Nurek (tel. 602365526). Jedyne co mu można zarzucić, to terminowość i odległość ok. 60km od Gdańska. Korzystałem 2 krotnie z jego usług. Dużo taksiarzy do niego przyjeżdża z 3-miasta.
 
 
demacus.o 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 1
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 22-08-2014, 12:43   

Ponieważ i mnie trafił nagły spadek mocy (dwa razy w ciągu tygodnia, przy 3000 obrotów na 6 biegu), zacząłem interesować się tematem.
Rozmawiałem o tym m.in. z człowiekiem z serwisu VW i sugerował m.in. przyczyny jak w powyższych postach, jednak dodał również, żeby w pierwszej kolejności wymienić filtr paliwa, jeżeli dawno nie był wymieniany. Od pewnego czasu miałem to w planach bo rzeczywiście nie był dawno wymieniany, tak też zrobiłem i jak na razie po 500 km od wymiany problemu nie ma. Czy rzeczywiście to było "lekarstwem", nie wiem. Koszt niewielki, można spróbować.
Jaki wpływ ma stan filtra paliwa na spadek mocy do końca nie wiem.
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 22-08-2014, 19:15   

bonito napisał/a:
Gunner napisał/a:
Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane :wink:

Czyżby kolega miał niekorzystne doświadczenia z tym serwisem? (pytam bo też szukam porządnego serwisu w 3-mieście).
bonito


I tak i nie.Za wymianę tylniego mostu w malym samochodzie zaspiewali 8 stowek.Gdzie indziej zrobili to za 300 zl!!! Kolega serwisowal tam Land Rovera. ...oj mial przygody.Puki co mojego O2 serwisuje w Tomexie na Pogorzu dolnym w Gdyni i nie narzekam. :biggrin:
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-08-2014, 21:42   

Po 3 latach od notlaufa czyli spadku mocy i po wgraniu nowego orginalnego programu w ASO, problemu nie ma
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-08-2014, 13:22   

demacus.o napisał/a:
Ponieważ i mnie trafił nagły spadek mocy (dwa razy w ciągu tygodnia, przy 3000 obrotów na 6 biegu), zacząłem interesować się tematem.
Rozmawiałem o tym m.in. z człowiekiem z serwisu VW i sugerował m.in. przyczyny jak w powyższych postach, jednak dodał również, żeby w pierwszej kolejności wymienić filtr paliwa, jeżeli dawno nie był wymieniany. Od pewnego czasu miałem to w planach bo rzeczywiście nie był dawno wymieniany, tak też zrobiłem i jak na razie po 500 km od wymiany problemu nie ma. Czy rzeczywiście to było "lekarstwem", nie wiem. Koszt niewielki, można spróbować.
Jaki wpływ ma stan filtra paliwa na spadek mocy do końca nie wiem.
taki sam jak zatankowanie innego paliwa ;) wystarczy kilka st. mniejsza temperatura i też już możesz nie złapać notlaufa. Moje były zawsze w upały. Ostatnie dwa na BP Ultimate w trasie po jeździe miejskiej.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
toppk 
Forumowicz

Auto: O2, glonojad, 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2014
Posty: 95
Skąd: RW
Wysłany: 17-09-2014, 19:42   

Panowie, czy w O2 po FL 2010r., silnik 2.0 DiD to jest ten sam silnik, o którym czytam w necie, że po 120tkm. nadaje się w niektórych przypadkach do częściowego remontu?
Czy też może zostało coś w nim zmienione i w Mitsubishi nie zdarzają się takie rzeczy?
Pytam, bo już praktycznie jestem posiadaczem Miśka z tym silnikiem.
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 17-09-2014, 21:49   

Ciekawszych wersji silnikowych nie było?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2014, 22:51   

toppk dowolny silnik nawet od czołgu da się zabić w 10 000 km.
Nie polegaj na opiniach z internetu ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-09-2014, 16:17   

toppk napisał/a:
Panowie, czy w O2 po FL 2010r., silnik 2.0 DiD to jest ten sam silnik, o którym czytam w necie, że po 120tkm. nadaje się w niektórych przypadkach do częściowego remontu?
Te silniki były poprawiane około 2007 r i we wszystkich miśkach nie mają wad poprzedniego silnika z 2005r szczególnie montowanych w ówczesnych passatach¨[np skoda miała lepsze wersje silnikowe :mrgreen: ] ; silniki różniły się oznaczeniami, w OII jest na wewn.stronie maski jeśli masz kod ;BGW,BMM ,BSY,bkd,azv,buy,bmn, możesz spać spokojnie o ile posiadacz auta w ogóle może się nie martwić
_________________

 
 
toppk 
Forumowicz

Auto: O2, glonojad, 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2014
Posty: 95
Skąd: RW
Wysłany: 19-09-2014, 18:24   

Dzięki za odpowiedzi. Jestem już spokojniejszy :notworthy:

@paweldm
Outek już kupiony. 2010/2011r. 46 tys. przebiegu, za 51 tys. zł. - także nawet nie zastanawiałem się nad innymi silnikami 8)
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 22-09-2014, 22:15   

Jeśli przebieg pewny to przynajmniej jeszcze ze 100 000km powinien przejeździć bez problemów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.